dat is onder andere 1 van de redenen dat ik de streams niet meer aanzet, ben sterk aan het overwegen te stoppen met kijkenquote:
laat er maar beginnen met dat spinnenrag onder haar rok, die staat al minstens 20 jaar droogquote:Op zondag 11 september 2005 12:08 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal is aan het stofzuigen:"het is hier ZO vies allemaal.. bah"
Dat laatste vraag ik mezelf dus ook af... Als ze de uitzendingen nu niet beter in gaan kleden krijgt het tvpubliek een heel raar beeld.quote:Op zondag 11 september 2005 12:10 schreef MissX het volgende:
ze moesten is weten dat alle mensen die de streams volgen hun zoo door hebben.
Maar zouden de mensen die alleen tv kijken ook zo op de hand van Ralph zijn?
Ze zijn wel degelik bezorgd volgens mij.. proberen 't een beetje recht te lullen door te zeggen dat de anderen zo dronken waren... evil peoplesquote:Op zondag 11 september 2005 12:10 schreef SHE het volgende:
wat zijn die 2 gemeen zeg
Ja , wij waren de enigen die normaal waren hoor
Peeeeeeeeeeleeeeeeeaaaaaaaaaasssssssseeeeeeeeeeeeee![]()
Die oorlog komt er vanzelf wel...kwestie van geduld....quote:Op zondag 11 september 2005 12:13 schreef Cyan het volgende:
Misschien had Big Brother gisteravond geen muziek moeten draaien. Want volgens Rob, Nathalie en Dido was er dan ipv gezelligheid, oorlog uitgebroken.
Volgens Rob is Nathalie er klaar mee (ik neem aan met Ralph). Maar ze heeft het wel constant over hem!
Daar passen maar 3 smileys :quote:Op zondag 11 september 2005 12:12 schreef D.Rose het volgende:
Rob tegen Nathalie:
Je moet meer nadenken, je moet meer nadenken, je moet gewoon meer nadenken.
En dat is het enige dat ik kan zeggen
quote:Op zondag 11 september 2005 12:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
laat er maar beginnen met dat spinnenrag onder haar rok, die staat al minstens 20 jaar droog
Wel een strakke actie jaquote:Op zondag 11 september 2005 12:12 schreef Showtime het volgende:
Het wordt echt tijd dat we met een groepje naar het huis gaan, telefonisch contact houden met de streamers. En wanneer Nathalie en Dido buiten staan dat we ze even goed de waarheid roepen. En natuurlijk Ralph een hart onder de riem steken.
Tijdens Big Brother 3 hebben we dit ook een paar keer gedaan, en heeft invloed gehad op de bewoners. Coos werd duidelijk dankzij onze anti Coos liederen die duidelijk bij de bewoners te horen waren dat hij verkeerd bezig was. En de overige bewoners die gezamelijk Gert-Jan aan het bashen waren, kregen door hoe favoriet hij was buiten het huis.
"tenzij er gewoon een keer iets gebeurd"quote:Op zondag 11 september 2005 12:15 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob: Ik denk dat ik weet dat er niks gaat gebeuren hier.. Dat denk ik
Wat zullen ze later denken als ze dit allemaal terug zien.quote:Op zondag 11 september 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten nu echt te kletsen over hoe het waarschijnlijk in beeld gaat worden gebracht.
Man man men, wat is dit triest zeg
Nou snap ik dat hij niet drinkt. Stel je voorquote:Op zondag 11 september 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik weet, ik weet, ik weet... ik denk dat ik weet dat er niks gaat gebeuren in dit huis..... of .... of het moet gewoon een keer gaan gebeuren"
Gooi maar in de quotes topic. Dit zei hij echt.
Slappe truttenquote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat niet meer drinken en ook Naat zweert de dank af.
ze heeft 'm net uitgemaakt en nu alweer een nieuwe!quote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef cuall het volgende:
Sigaret nr 3 voor Tanja vandaag
Dat OF een enorme ruziequote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef Zw0rld het volgende:
Er moet een orgie komen met al die alcohol.....
ach.. ik heb zo vaak geroepen dat ik niet meer drinkquote:
Hummie speelt in ieder geval 'sloerie' Nathalie en 'nobele brandweerman' Ralph prima tegen elkaar uit...quote:Op zondag 11 september 2005 12:14 schreef phileine het volgende:
vraag me ook af hoe niet-streamers Ralph en Nathalie zien. Maar ik geloof dat Hummie ook wel haar best doet Nathalie voor lul te zetten. Volgens mij liet ze daarom ook die nominatie zien, met een extra lelijk stukje Nathalie erbij.
Maar je krijgt wel erg de neiging om Ralph wat opbeurende dingen te gaan toeschreeuwen.
De alwetende losers.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Didio valt voor mij volstrekt door de mand
dat hele groepje buiten![]()
![]()
Rob,Dido en Nathalie
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik heb zo vaak geroepen dat ik niet meer drink
Die gaan vanavond weer voor de bijl. Geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat niet meer drinken en ook Naat zweert de dank af.
Waanzin ten top inderdaad!quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
"we praten niet slecht over iemand, we vertellen alleen wat we er van vinden"
morgen zullen we alleen zeug-gate zien vrees ikquote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat ze dit clubje morgenavond in de uitzending laten zien...
Ze heeft bijna geen tieten.quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef MissX het volgende:
Dido je hebt ook gewoon te lelijke tieten om top less in het bubbelbad te gaan
Politieke ambities?quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Men wat heeft rob veel woorden nodig om concreet heeeul weinig te zeggen!
Klusje voor onze brandweermanquote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef Showtime het volgende:
brandslang erop en met huid en haar schoonspuiten
Geheime opdracht voor Hummie:quote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef cuall het volgende:
Nathalie wil het wel eens een keer met een vrouw doen, maar niet hier
welke tieten?quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef MissX het volgende:
Dido je hebt ook gewoon te lelijke tieten om top less in het bubbelbad te gaan
ben erg benieuwd naar het alcohol promilage van het badquote:Op zondag 11 september 2005 12:22 schreef cuall het volgende:
Bah wat is dat bubbelbad goor zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |