Nou snap ik dat hij niet drinkt. Stel je voorquote:Op zondag 11 september 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik weet, ik weet, ik weet... ik denk dat ik weet dat er niks gaat gebeuren in dit huis..... of .... of het moet gewoon een keer gaan gebeuren"
Gooi maar in de quotes topic. Dit zei hij echt.
Slappe truttenquote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat niet meer drinken en ook Naat zweert de dank af.
ze heeft 'm net uitgemaakt en nu alweer een nieuwe!quote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef cuall het volgende:
Sigaret nr 3 voor Tanja vandaag
Dat OF een enorme ruziequote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef Zw0rld het volgende:
Er moet een orgie komen met al die alcohol.....
ach.. ik heb zo vaak geroepen dat ik niet meer drinkquote:
Hummie speelt in ieder geval 'sloerie' Nathalie en 'nobele brandweerman' Ralph prima tegen elkaar uit...quote:Op zondag 11 september 2005 12:14 schreef phileine het volgende:
vraag me ook af hoe niet-streamers Ralph en Nathalie zien. Maar ik geloof dat Hummie ook wel haar best doet Nathalie voor lul te zetten. Volgens mij liet ze daarom ook die nominatie zien, met een extra lelijk stukje Nathalie erbij.
Maar je krijgt wel erg de neiging om Ralph wat opbeurende dingen te gaan toeschreeuwen.
De alwetende losers.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Didio valt voor mij volstrekt door de mand
dat hele groepje buiten![]()
![]()
Rob,Dido en Nathalie
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik heb zo vaak geroepen dat ik niet meer drink
Die gaan vanavond weer voor de bijl. Geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat niet meer drinken en ook Naat zweert de dank af.
Waanzin ten top inderdaad!quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
"we praten niet slecht over iemand, we vertellen alleen wat we er van vinden"
morgen zullen we alleen zeug-gate zien vrees ikquote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat ze dit clubje morgenavond in de uitzending laten zien...
Ze heeft bijna geen tieten.quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef MissX het volgende:
Dido je hebt ook gewoon te lelijke tieten om top less in het bubbelbad te gaan
Politieke ambities?quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Men wat heeft rob veel woorden nodig om concreet heeeul weinig te zeggen!
Klusje voor onze brandweermanquote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef Showtime het volgende:
brandslang erop en met huid en haar schoonspuiten
Geheime opdracht voor Hummie:quote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef cuall het volgende:
Nathalie wil het wel eens een keer met een vrouw doen, maar niet hier
welke tieten?quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef MissX het volgende:
Dido je hebt ook gewoon te lelijke tieten om top less in het bubbelbad te gaan
ben erg benieuwd naar het alcohol promilage van het badquote:Op zondag 11 september 2005 12:22 schreef cuall het volgende:
Bah wat is dat bubbelbad goor zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |