amen...quote:
Dat is dan mislukt veel romantiek is er niet.quote:Op zondag 11 september 2005 11:50 schreef Kokstra het volgende:
[..]
"Bij het uitkiezen van kandidaten hebben we telkens gelet op een bepaald specifiek onderdeel", vertelde hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek eerder bij de TROS. "Zo stond bij Big Brother, the battle de strijdbaarheid van mensen centraal, want ze moesten in die reeks een sterke competitie met elkaar aangaan. Deze keer hebben we extra gelet op vriendschap en romantiek."
Bron
Eensch. En geloof me, als Dido doorkrijgt dat Ralph bij de kijkers wel populair is, dan slaat ze om als een blad aan een boom.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 11:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Eensch. En geloof me, als Dido doorkrijgt dat Ralph bij de kijkers wel populair is, dan slaat ze om als een blad aan een boom.
belachelijk idd..quote:Op zondag 11 september 2005 11:53 schreef jolene het volgende:
Wel komische dat ze nu die eend op bed heeft staan, die haar met de kickoff is afgepakt.
Die heeft ze natuurlijk gekregen om haar te troostenquote:Op zondag 11 september 2005 11:53 schreef jolene het volgende:
Wel komische dat ze nu die eend op bed heeft staan, die haar met de kickoff is afgepakt.
Dido had vanmorgen ook een leeuw/tijgerachtig ding in bed liggen, dus geen knuffels lijkt me dan nietquote:Op zondag 11 september 2005 11:55 schreef sannuh het volgende:
Over die eend van tanja btw ze mochten toch geen knuffels het huis in meenemen? Hoe komt die eend daar nu dan? (vind m wel super schattig trouwens)
Leroy?quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet Tanja.
En ze lacht regelmatig hoor![]()
Ik bedoelde eigenlijk dingen die ze bij de binnenkomst meekregen van het publiek daar buiten.quote:Op zondag 11 september 2005 11:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dido had vanmorgen ook een leeuw/tijgerachtig ding in bed liggen, dus geen knuffels lijkt me dan niet
Duim zuigen durft ze wel, zit er erg dom uit.quote:Op zondag 11 september 2005 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
de volgende aandachttrekker
[afbeelding]
ik zie haar anders alleen met een chagerijnige bek rondschuiven of "zielig" op bed jankend......quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet Tanja.
Volgens mij eerder alleen TMF, MTV en the Box.....quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef teun911 het volgende:
Tanja kijkt nooit naar NL 1 2 3.
.............. Zo'n typje die alleen tussen de RTL's zapt.
niks mis mee.. zo vaak kijk ik ook niet naar 1 2 en 3quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef teun911 het volgende:
Hmm misschien wel in de koffer danquote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dingen die ze bij de binnenkomst meekregen van het publiek daar buiten.
En niet te vergeten SBS6 en net5quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef teun911 het volgende:
Zeker waar, Ralph laat zich niet klein krijgen door zo een zwerm kraaien.quote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Maar bij Ralph lukt dat niet![]()
Hij liet de dames lekker hun gang gaan en bleef gewoon z'n ding doen
Daar ben ik erg blij om. Begon al te twijfelen dat het aan mij ligt dat ik voor geen enkele vrouw in het huis nog waardering kan opbrengen. Met kleine uitzondering voor Lieske, was de eerste keer dat ze ff over de scheef ging.quote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef riri het volgende:
Dat heb ik ook al
Oh? Ik noem haar ook altijd zeug. De enige keren dat ik haar zie lachen met een twinkeling in haar ogen is als ze een nieuwe sigaret draaitquote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet Tanja.
quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Oh? Ik noem haar ook altijd zeug. De enige keren dat ik haar zie lachen met een twinkeling in haar ogen is als ze een nieuwe sigaret draait![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef Showtime het volgende:
Jammer dat er niet een oprecht eerlijke vrouw tussen zit in het BB huis, of is dat een utopie.
Hans Teeuwen, en Tanja heeft nog nooit van hem gehoordquote:Op zondag 11 september 2005 11:57 schreef Sealord het volgende:
over wie heeft Roel het nou?
de antillenquote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef teun911 het volgende:
Tanja vraagt nu waar je Hans Teeuwen DVD's kunt kopen.
Welk eiland hebben ze dat mens gevonden?
Ja echt.quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef Debbus het volgende:
Tanja weet niet waar je DVD's moet kopen???
Zei ze dat nou echt?
quote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ja echt.![]()
Roel zei zoiets van Free Record shop ofzo.. Ja oh??
Zou ze wel weten wat een supermarkt is, wel handig als ze straks luiers moet kopen![]()
de zeug lachte net spontaan......quote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef Nory het volgende:Is er nog iets spannends gebeurd sinds gisteravond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |