tanjasyndroomquote:Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lol moet je zelf maken, met of zonder alcohol. Ik drinkt nooit alcohol, dus dan zou ik altijd mezelf moeten afzonderen op gezellige feestjes?
quote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
gelukkig niet voor die arme jongen, het enige waar zij dagelijks haar lippen tegenaan zet is een fles helium
Er hangt gewoon een negatieve vibe rond dat mens.quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef scanman01 het volgende:
Soms zegt een plaatje alles.
[afbeelding]
dus chantal is de nieuwe kelly...quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef ruby het volgende:
Chantal, je hebt geen fans. Ja, misschien wat travo's.
das echt de superstoker vab BB5quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef ruby het volgende:
Chantal de relnicht staat ook maar weer buiten te praten.
De enigen die het constant daar over hebben zijn Chantal en Ingrid, zonder hun zouden we misschien al meer gezien hebben...quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
het irriteert me steeds meer dat ze zo bezig zijn met wat er wel of niet wordt uitgezonden en wat "de kijkers" er van vinden... maar dat zal wel logisch zijn ofzo....
De enige die zich daar overduidelijk niets van aantrekt is de zeug.....
Wat mij betreft wel ja.quote:Op zondag 11 september 2005 11:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus chantal is de nieuwe kelly...
Rob en dildo hadden het er net ook al over....quote:Op zondag 11 september 2005 11:44 schreef Kokstra het volgende:
[..]
De enigen die het constant daar over hebben zijn Chantal en Ingrid, zonder hun zouden we misschien al meer gezien hebben...
Ingrid staat nog bovenaan. Dat ze zich niet door die kutkabouter van een Menno laat palen tel ik eerlijk gezegd wel. En zo'n ontzettende dicktease is ze nu ook weer niet, Menno kwam gewoon steeds bij haar (nadat hij bij alle andere vrouwen inclusief trafo Chantal wat had geprobeerd).quote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef Showtime het volgende:
Sinds gisteravond kan ik geen enkel waardering meer voor 1 van de vrouwen in het huis nog opbrengen. Zelfs mijn favoriete Lieske probeerde goedkoop punten te scoren door mee te gaan in het Ralph bashen.
Elke avond! En in plaats van 9 flessen wijn 9 flessen tequila het huis in.quote:Op zondag 11 september 2005 11:43 schreef sannuh het volgende:
Trouwens ze moeten elke zat.avond "disco" houden... komt er wat meer spanning in huis na zo'n week verveling
Dat weet je niet. Ze zegt gewoon bijna niets.quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
De enige die zich daar overduidelijk niets van aantrekt is de zeug.....
ralphquote:Op zondag 11 september 2005 11:46 schreef ruby het volgende:
Wie is er niet zo bijsterscherp volgens Roel?
Alle 4 prima hier.quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. 1 doet het bij mij.. . 3 is dood
Ingrid is nog steeds mijn favoriet.... maar ze heeft gisteren wel minpunten gescoord door eerst te lopen zeiken over lieske en haar anti-klit en dat gefriemel met menno helpt ook al niet echtquote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ingrid staat nog bovenaan. Dat ze zich niet door die kutkabouter van een Menno laat palen tel ik eerlijk gezegd wel. En zo'n ontzettende dicktease is ze nu ook weer niet, Menno kwam gewoon steeds bij haar (nadat hij bij alle andere vrouwen inclusief trafo Chantal) wat had geprobeerd.
Ingrid is OK
Dido is zelf gewoon een dom wijf.quote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef sannuh het volgende:
dido weer bezig met ralph af te zeiken... WAAROM? Ralph is zo'n goedzak
Ik las dat Hummie heeft gecast op vriendschap en romantiek als belangrijke punten van de bewoners, daarom zien we nog zo'n hechte groep.quote:Op zondag 11 september 2005 11:44 schreef sannuh het volgende:
Waarom is het trouwens zo in andere BB-huizen dat daar allemaal spannende dingen gebeuren en hier niet?
daar heeft ie dan wel gelijk in hoor.... ralf laat zich constant afzeiken door die sloeries zonder ook maar 1x weerwoord te geven... da's niet bijster scherpquote:
Maar bij Ralph lukt dat nietquote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef Showtime het volgende:
Sinds gisteravond kan ik geen enkel waardering meer voor 1 van de vrouwen in het huis nog opbrengen. Zelfs mijn favoriete Lieske probeerde goedkoop punten te scoren door mee te gaan in het Ralph bashen.
Ingrid wil wel met Menno maar durft het niet, omdat heel NL er getuigen van is.quote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ingrid staat nog bovenaan. Dat ze zich niet door die kutkabouter van een Menno laat palen tel ik eerlijk gezegd wel. En zo'n ontzettende dicktease is ze nu ook weer niet, Menno kwam gewoon steeds bij haar (nadat hij bij alle andere vrouwen inclusief trafo Chantal wat had geprobeerd).
Ingrid is OK
kots kots... steeds die nederlandse beschaafdheid.. Doe s anders, dan krijg je nog wat meer kijkcijfersquote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik las dat Hummie heeft gecast op vriendschap en romantiek als belangrijke punten van de bewoners, daarom zien we nog zo'n hechte groep.
Het is zondag... misschien moeten we maar eens gezamelijk bidden?quote:
Mag Ralphje de Brandweerspuiter ook wel, mede door zijn underdog positie misschien wel; laatste die in het huis is gekomen enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef sannuh het volgende:
dido weer bezig met ralph af te zeiken... WAAROM? Ralph is zo'n goedzak
En hij komt niet echt over alsof ie het licht heeft uitgevonden (net als meerdere personen daar eigenlijk). Maar ik vind 'm wel aardig.quote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar heeft ie dan wel gelijk in hoor.... ralf laat zich constant afzeiken door die sloeries zonder ook maar 1x weerwoord te geven... da's niet bijster scherp
Dat heb ik ook alquote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef Showtime het volgende:
hij wil volgens mij geen ruzie is en daar ook geen type voor.. Ik vind het soms zo zielig voor m omdat hij echt niets kwaads in zich heeftquote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar heeft ie dan wel gelijk in hoor.... ralf laat zich constant afzeiken door die sloeries zonder ook maar 1x weerwoord te geven... da's niet bijster scherp
Hier in dit topic?quote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het is zondag... misschien moeten we maar eens gezamelijk bidden?
Hij wacht gewoon op het juiste moment een rekenaarquote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar bij Ralph lukt dat niet![]()
Hij liet de dames lekker hun gang gaan en bleef gewoon z'n ding doen
wie weet vertrekt de zeug wel danquote:
"Bij het uitkiezen van kandidaten hebben we telkens gelet op een bepaald specifiek onderdeel", vertelde hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek eerder bij de TROS. "Zo stond bij Big Brother, the battle de strijdbaarheid van mensen centraal, want ze moesten in die reeks een sterke competitie met elkaar aangaan. Deze keer hebben we extra gelet op vriendschap en romantiek."quote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef sannuh het volgende:
[..]
kots kots... steeds die nederlandse beschaafdheid.. Doe s anders, dan krijg je nog wat meer kijkcijfers
dat zou wel heel stoer zijn.. .maar dan wel nog deze week ajb... terwijl iedereen er nog isquote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef ruby het volgende:
Misschien is Ralph wel zo'n enorme binnenvetter die op een gegeven moment explodeert ofzo.
Balen. Als ze allemaal van die Linda types (wel single dus) hadden gehad was er wat boeiende televisie. Dan zouden er volgens mij ruzies zijn wie het met wie mag doenquote:Op zondag 11 september 2005 11:50 schreef Kokstra het volgende:
[..]
"Bij het uitkiezen van kandidaten hebben we telkens gelet op een bepaald specifiek onderdeel", vertelde hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek eerder bij de TROS. "Zo stond bij Big Brother, the battle de strijdbaarheid van mensen centraal, want ze moesten in die reeks een sterke competitie met elkaar aangaan. Deze keer hebben we extra gelet op vriendschap en romantiek."
Bron
Maak me blijquote:
sorry.... slecht nieuws....de zeug is te dom om te snappen dat ze uitgekotst wordt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |