Is dit niet 165: Commentaren op streamverslagen deel 100 heel veelquote:Op zondag 11 september 2005 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kon 165 alleen niet vinden.. dus die heb ik maar weggelaten... hij was namelijk niet bijgewerkt na 161
Khad um ook al onder mijn ctrl+v zittenquote:Op zondag 11 september 2005 10:59 schreef bemeall het volgende:
[..]
Is dit niet 165: Commentaren op streamverslagen deel 100 heel veel
dat zou goed kunnenquote:Op zondag 11 september 2005 10:59 schreef bemeall het volgende:
[..]
5 december is pakjes avond.quote:Op zondag 11 september 2005 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op 5 december
Sinterklaas is op 6 december jarig
Ik raak helemaal verward van al dat sinterklaas gedoequote:
Ja, kloptquote:Op zondag 11 september 2005 10:59 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ze hadden vast geen grotere stickersquote:Op zondag 11 september 2005 11:01 schreef Blue Thunder het volgende:
haha lekker duidelijk afgeplakt... Jammer dat ze de ster niet hebben afgeplakt van het krat bier
Ik kan ook geen respect opbrengen voor Naatje. Haar houding tegenover Ralph kanquote:Op zondag 11 september 2005 10:41 schreef misterDre het volgende:
En NatteLie laat weer geen moment onbenut om Ralph een oor aan te naaien
Misschien weer in het huisje omdat ze gisteren haar teen gestoten had ofzo??quote:Op zondag 11 september 2005 11:00 schreef Miepje01 het volgende:
Waar is Tanja?
Die ligt nog steeds op bedquote:Op zondag 11 september 2005 11:00 schreef Miepje01 het volgende:
Waar is Tanja?
Wie?quote:Op zondag 11 september 2005 11:00 schreef Miepje01 het volgende:
Waar is Tanja?
goed zo. freddie dus. lekker koppijn bier als je er teveel van drinktquote:Op zondag 11 september 2005 11:01 schreef Blue Thunder het volgende:
haha lekker duidelijk afgeplakt... Jammer dat ze de ster niet hebben afgeplakt van het krat bier
Ook wel netjes dat de rest meehelptquote:Op zondag 11 september 2005 11:03 schreef bemeall het volgende:
Wel netjes dat ze al aan het opruimen zijn
"Die is nog aan het fietsen toch?" zie ik ook nog wel eensquote:Op zondag 11 september 2005 11:02 schreef Debbus het volgende:
Wie?
(schijnt standaard antwoord te zijn na gisteren. Dus ik maak hem maar even).
Ik vond het tenenkrommend... Ze namen hem totaal niet serieus... Maar als er echt brand uitbreekt hebben ze wel een probleemquote:Op zondag 11 september 2005 11:05 schreef sannuh het volgende:
Ik vind Ralph echt lief.. Ook met die brandopdracht.. hij probeert het echt goed te doen maar de anderen deden echt debiel mee. Hij is misschien iets te lief
quote:Op zondag 11 september 2005 11:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Die is nog aan het fietsen toch?" zie ik ook nog wel eens
Gaat nog een prestatie worden om straks de baby 2 uur per dag te gaan filmen...quote:Op zondag 11 september 2005 11:06 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Het zwangere slagschip is ook weer 10 seconden in beeld geweest....weer genoeg voor vandaag............;-)
nu ook buiten tegen Dido en Natte Leequote:Op zondag 11 september 2005 11:04 schreef LuQas het volgende:
OOOOOO Tanja - ze loopt te zeiken over dat iedereen licht aan licht uit deur dicht deur open deed vannacht omdat ze niet allemaal tegelijk gingen slapen... pff zo vermoeiend...
idd eigenlijk zou BB een nepbrand gebeuren doen en dan kijken ze wel anders naar onze lieve Ralphquote:Op zondag 11 september 2005 11:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik vond het tenenkrommend... Ze namen hem totaal niet serieus... Maar als er echt brand uitbreekt hebben ze wel een probleem
Net of 13 mensen rekening met haar gaan houden op zo'n avondquote:Op zondag 11 september 2005 11:07 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Tjezus, ze is dr beklag aan het doen.......miss vruchtwater werd wakker van de lichtjes en het zingen........![]()
![]()
![]()
Die schijnt iets met zijn been te hebben, hequote:Op zondag 11 september 2005 11:07 schreef Miepje01 het volgende:
Is Rob al terug?
Hij is véél te lief. De volgende keer dat hij de jacuzzi gaat schoonmaken moet hij dat hoofddoekje van die sletterige ex van hem daarvoor maar gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2005 11:05 schreef sannuh het volgende:
Hij is misschien iets te lief
quote:Op zondag 11 september 2005 11:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is véél te lief. De volgende keer dat hij de jacuzzi gaat schoonmaken moet hij dat hoofddoekje van die sletterige ex van hem daarvoor maar gebruiken.
Met haar hoofd er nog in natuurlijk![]()
Ik heb het helemaal gehad met dat gluipwijfquote:Op zondag 11 september 2005 11:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan ook geen respect opbrengen voor Naatje. Haar houding tegenover Ralph kan
ik wel begrijpen, maar dat is nog geen excuus om zo tegen/over hem te doen.
Ralph verkeert in dezelfde moeilijke positie als zij en het lijkt wel alsof zij
vindt dat ze meer recht heeft om in BB te zitten dan Ralph omdat zij eerder in het
huis zat.
Ik heb Ralph nog geen onvertogen woord over haar horen zeggen en dat pleit voor hem.
Ik mag hopen dat ralph haar anders ondersteboven in de wasmand zet als ze er niet door valt...quote:Op zondag 11 september 2005 11:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met dat gluipwijfmaar ze gaat nog wel door de mand vallen
![]()
Ze had ook in de tuin kunnen zitten... gezellig doen enzo..quote:Op zondag 11 september 2005 11:09 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind Tanja trouwens niet zo vervelend hoor. Logisch als je je kut voelt en je wordt 4 x wakker gemaakt dat je dat dan zegt.
ze was ook heel vroeg gaan slapen.. tja, je kan niet 12 uur in diepe slaap blijven tochquote:Op zondag 11 september 2005 11:09 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind Tanja trouwens niet zo vervelend hoor. Logisch als je je kut voelt en je wordt 4 x wakker gemaakt dat je dat dan zegt.
Als je je kut voelt dan heb je geen zin om mee te doen.quote:Op zondag 11 september 2005 11:10 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ze had ook in de tuin kunnen zitten... gezellig doen enzo..
In plaats daarvan kiest die trut ervoor zichzelf af te zonderen.. Dan moet je ook niet lopen zeiken achteraf als mensen luidruchtig doen...
Liet ze een glas water vallen?quote:Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef cuall het volgende:
Tanja haar water is gebroken
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Als je je kut voelt dan heb je geen zin om mee te doen.
Ik vind dat je best mag zeggen dat je een paar keer wakker bent geweest.
quote:Op zondag 11 september 2005 11:13 schreef Bep het volgende:
Ze zitten er nog allemaal redelijk fris bij , ik ben altijd veel brakker
hadden ze zeker speciaal drank zonder alcoholquote:Op zondag 11 september 2005 11:13 schreef Bep het volgende:
het probleem is dat ze altijd zit te zeiken en dan wordt t irritantquote:Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Als je je kut voelt dan heb je geen zin om mee te doen.
Ik vind dat je best mag zeggen dat je een paar keer wakker bent geweest.
Zeik niet, dat wijf is geschift en ze zanikt.quote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Maar op dit forum wordt iedere actie van Tanja "beloont" met denigrerende opmerkingen en scheldpartijen.
Dat vind ik jammer
Ja das niet leuk nee...quote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar op dit forum wordt iedere actie van Tanja "beloont" met denigrerende opmerkingen en scheldpartijen.
Dat vind ik jammer
Ik vind toch echt dat ze ook wel eens gewoon leuk kan doen.. ze is zo depriquote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer
Evenementen bierquote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef markna het volgende:
[..]
hadden ze zeker speciaal drank zonder alcohol
Als je mij op zon manier wakker maakt en er is een hoop drukte, ben ik ook best in de stemming en vrolijk, maar een uurtje of wat later zak ik dan compleet in, ik zie dat nu ook wel gebeuren de rest van de dag, van dat lamlendige gehang heel de tijd. Met als topper van de dag Tanja die uit haar slof schiet omdat iedereen zo "duf is en er geen hol te beleven valt in het huis!"quote:Op zondag 11 september 2005 11:13 schreef Bep het volgende:
Dit past misschien beter bij jou gevoelige zieltjequote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar op dit forum wordt iedere actie van Tanja "beloond" met denigrerende opmerkingen en scheldpartijen.
Dat vind ik jammer
quote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met als topper van de dag Tanja die uit haar slof schiet omdat iedereen zo "duf is en er geen hol te beleven valt in het huis!"
quote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
So heeeeee, Ralph zn helm zit scheef...
Das de Claus-Camquote:Op zondag 11 september 2005 11:17 schreef Kokstra het volgende:
Moggu. Stream 1 schokt een beetje?
Oh, ligt dat aan de stream.. ik dacht dat Menno nog aan het naschokken was omdat hij heel de nacht als een hondje tegen Ingrid's been heeft aangeredenquote:Op zondag 11 september 2005 11:17 schreef Kokstra het volgende:
Moggu. Stream 1 schokt een beetje?
daar slikt ie dan ook pillen voorquote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
So heeeeee, Ralph zn helm zit scheef...
Hij had het gisteravond anders best naar zn zinquote:Op zondag 11 september 2005 11:19 schreef Bep het volgende:
Zou Rob het daar nog wel leuk vinden?
Ah ok dat heb ik niet gezien , ik kwam pas laat thuis , en toen lag hij al in bedquote:Op zondag 11 september 2005 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij had het gisteravond anders best naar zn zin
quote:Op zondag 11 september 2005 11:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, ligt dat aan de stream.. ik dacht dat Menno nog aan het naschokken was omdat hij heel de nacht als een hondje tegen Ingrid's been heeft aangereden
Hij heeft gepaaldanst (is dat een goed woord?quote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Bep het volgende:
[..]
Ah ok dat heb ik niet gezien , ik kwam pas laat thuis , en toen lag hij al in bed
Ingrid danste intiem met Rob en dook vervolgens het bed in met Mennoquote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Bep het volgende:
[..]
Ah ok dat heb ik niet gezien , ik kwam pas laat thuis , en toen lag hij al in bed
Hij heeft zich gisteren de plu zitten vervelen....quote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Bep het volgende:
[..]
Ga je dit elke keer herhalen nu, of is dit ook zo'n running gag?quote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar op dit forum wordt iedere actie van Tanja "beloond" met denigrerende opmerkingen en scheldpartijen.
Dat vind ik jammer
O God een moeder komt zich ermee bemoeienquote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef danosa het volgende:
Er is gewoon een megakloof tussen de bewoners en Tanja. Geen van de andere bewoners heeft enig idee hoe het is om zwanger te zijn. Tuurlijk een beetje medeleven is er wel, maar echt begijpen hoe verdomd slecht je slaapt en moe je kan zijn in het 3e trimester is er niet. Er had misschien ook nog een moeder tussen moeten zitten. Niet ten nadele van de andere bewoners overigens, ik had ook geen notie van wat er met je gebeurt tot dat ik het zlef ontdekte. Maar van zeiken is nog nooit iemand wijs geworden, Tanja kan beter een andere insteek kiezen om begrepen te worden.
Dan wil ik je deze niet onthouden:quote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Bep het volgende:
Fantastisch , bedanktquote:Op zondag 11 september 2005 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft zich gisteren de plu zitten vervelen....
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft zich gisteren de plu zitten vervelen....
[afbeelding]
* zich aansluitquote:Op zondag 11 september 2005 11:23 schreef Bep het volgende:
Tanja heeft gewoon een kutkarakter , klaar
quote:Op zondag 11 september 2005 11:23 schreef Bep het volgende:
O God een moeder komt zich ermee bemoeien
Ja, alleen wat het moeilijk maakt is dat Tanja niet in staat is er een draai, een andere insteek aan te geven. Kan je haar niet verwijten, ze kàn het gewoon echt niet.quote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef danosa het volgende:
Er is gewoon een megakloof tussen de bewoners en Tanja. Geen van de andere bewoners heeft enig idee hoe het is om zwanger te zijn. Tuurlijk een beetje medeleven is er wel, maar echt begijpen hoe verdomd slecht je slaapt en moe je kan zijn in het 3e trimester is er niet. Er had misschien ook nog een moeder tussen moeten zitten. Niet ten nadele van de andere bewoners overigens, ik had ook geen notie van wat er met je gebeurt tot dat ik het zlef ontdekte. Maar van zeiken is nog nooit iemand wijs geworden, Tanja kan beter een andere insteek kiezen om begrepen te worden.
Netjes . morgen weer?quote:Op zondag 11 september 2005 11:25 schreef Tourniquet het volgende:
Er zijn 9 flessen wijn en 3 kratten bier dorheen gegaan!
En iemand met veel ervaring in de verslavingszorgquote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef danosa het volgende:
Er is gewoon een megakloof tussen de bewoners en Tanja. Geen van de andere bewoners heeft enig idee hoe het is om zwanger te zijn. Tuurlijk een beetje medeleven is er wel, maar echt begijpen hoe verdomd slecht je slaapt en moe je kan zijn in het 3e trimester is er niet. Er had misschien ook nog een moeder tussen moeten zitten......
Joost is een toppertjequote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hadden het buiten ook over Tanja..
Rob vind het jammer dat ze zich steeds terugtrekt
En Joost zei dat hij het wel had opgemerkt maar dat hij geen zin had om zich er mee bezig te gaan houden, hij wilde ook ff lol hebben.. groot gelijk heeft die
Goeie van Joostquote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hadden het buiten ook over Tanja..
Rob vind het jammer dat ze zich steeds terugtrekt
En Joost zei dat hij het wel had opgemerkt maar dat hij geen zin had om zich er mee bezig te gaan houden, hij wilde ook ff lol hebben.. groot gelijk heeft die
Zal wel meevallen met haar moeheid ze doet geen reet de hele dag en gaat normaal ook nog eens naar bed als de zon al bijna opkomt maar nu ze er een keer vroeg inligt is het huis te kleinquote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef danosa het volgende:
En nog iemand zonder humor, dan hadden ze samen kunnen zaniken. Ooit iemand Tanja ergens oprecht om zien lachen? Nee hè? Ik ook niet...quote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef teun911 het volgende:
[..]
En iemand met veel ervaring in de verslavingszorg![]()
Danosa dit heeft niks te maken met zwangerschap of kunnen invoelen hoe dat is, dit heeft alles te maken met het karakter (lose) van Tanja, die zo egocentrisch bezig is, dat de rest haar niet kan begrijpen en de confrontatie niet aandurven, ergo er voor kiezen om haar dan maar links te laten liggen.quote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef danosa het volgende:
Wat er precies gebeurd is weten we niet maar meer dan voelen is het volgens mij niet geweestquote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef teamlead het volgende:
Mogguh
Ik ben gisteren na de muziek gaan pitten... dus de belangrijkste vraag voor vanochtend: is er nou nog geneukt?
Ja , Joost en Rikkertquote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef teamlead het volgende:
Mogguh
Ik ben gisteren na de muziek gaan pitten... dus de belangrijkste vraag voor vanochtend: is er nou nog geneukt?
hmnz.. niet veel gemist dusquote:Op zondag 11 september 2005 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat er precies gebeurd is weten we niet maar meer dan voelen is het volgens mij niet geweest![]()
Wat was er ?quote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef Showtime het volgende:
Normaal keek ik direct na het wakker worden nog ff de streams. Maar door die kotsneigingen die Chantal, Natte Lie en Dildo vanacht veroorzaakt hebben toen ze Ralph dachten in de maling te nemen heb ik een te erge kater.
Hebben ze gezoend???quote:Op zondag 11 september 2005 00:54 schreef femfatale het volgende:
Joost, Roel en Ralph zitten samen met 5 meiden in de jacuzzi, te weten Nathalie, Chantal, Linda, Lieske en Dido. Wat vooral opvalt is dat Ralph plotseling helemaal is losgekomen. Hij zingt allerlei liedjes en heeft het hoogste woord. Zou dat de invloed van de eerder gekregen zoen van Nathalie zijn?
ingrid, menno, 2 dekbedden en veel gerommel/gesmakquote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmnz.. niet veel gemist dus
ingrid en menno zeker?
Ik zie haar regelmatig oprecht lachen, maar idd: het is niet iemand die de hele dag vrolijkheid op kan brengen.quote:Op zondag 11 september 2005 11:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En nog iemand zonder humor, dan hadden ze samen kunnen zaniken. Ooit iemand Tanja ergens oprecht om zien lachen? Nee hè? Ik ook niet...
Een door hem zelf gemaakt nummer was dat.quote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Welke muziek van Roel werd er gedraaid?
Een elektro nummertje...
Volgens mij hebben jij en Tanja veel gemeenquote:Op zondag 11 september 2005 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie haar regelmatig oprecht lachen, maar idd: het is niet iemand die de hele dag vrolijkheid op kan brengen.
Dat vind ik niet erg. (13 Joosten in huis is ook niet alles)
Die Kraai, Natte Lie en Dildo gedroegen zich als een stel kleine kinderen. Zaten constant Ralph uit te lachen om zijn uitspraken, maar Ralph bleef de rustheid zichzelve en liet zich niet kennen. De 3 hoeretiers maakten zichzelf belachelijk met hun kinderachtige gedrag en vooral Natte Lie haar achterbakse smurfenacties werden weer goed duidelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 11:29 schreef Miepje01 het volgende:
Wat was er ?
11 drinkers, 72 flesjes 6.5 flesje de man...quote:Op zondag 11 september 2005 11:25 schreef Tourniquet het volgende:
Er zijn 9 flessen wijn en 3 kratten bier doorheen gegaan!
toen ze de echo hadquote:Op zondag 11 september 2005 11:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En nog iemand zonder humor, dan hadden ze samen kunnen zaniken. Ooit iemand Tanja ergens oprecht om zien lachen? Nee hè? Ik ook niet...
Ben geen moeder en ook milder.quote:Op zondag 11 september 2005 11:30 schreef danosa het volgende:huh kwam ik zo over, dat bedoelde ik helemaal niet!
Ik wordt zelf ook hondsdol van Tanja, maar probeerde alleen aan te geven dat je ook anders kan zijn als je zwanger bent. Misschien zijn moeders wat milder in hun conclusies dan ofzo
quote:Op zondag 11 september 2005 11:30 schreef teun911 het volgende:
[..]
ingrid, menno, 2 dekbedden en veel gerommel/gesmak![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 11:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Die Kraai, Natte Lie en Dildo gedroegen zich als een stel kleine kinderen. Zaten constant Ralph uit te lachen om zijn uitspraken, maar Ralph bleef de rustheid zichzelve en liet zich niet kennen. De 3 hoeretiers maakten zichzelf belachelijk met hun kinderachtige gedrag en vooral Natte Lie haar achterbakse smurfenacties werden weer goed duidelijk.
plus 0.8 liter wijn de man.. Die vergat ik nog even. maar valt nog steeds mee.:)quote:Op zondag 11 september 2005 11:31 schreef teun911 het volgende:
[..]
11 drinkers, 72 flesjes 6.5 flesje de man...
Valt mee op zich..![]()
Vind het sowieso erg lullig worden, constant dat gezeik over Ralph.. Ik hoop niet dat hij er donderdag uit gaatquote:Op zondag 11 september 2005 11:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Die Kraai, Natte Lie en Dildo gedroegen zich als een stel kleine kinderen. Zaten constant Ralph uit te lachen om zijn uitspraken, maar Ralph bleef de rustheid zichzelve en liet zich niet kennen. De 3 hoeretiers maakten zichzelf belachelijk met hun kinderachtige gedrag en vooral Natte Lie haar achterbakse smurfenacties werden weer goed duidelijk.
dus toch te vroeg gaan slapenquote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik las dus in het streamverslagen topic dat Natte Lie Ralph gezoend had, klopt dit??
gelukkig niet voor die arme jongen, het enige waar zij dagelijks haar lippen tegenaan zet is een fles heliumquote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik las dus in het streamverslagen topic dat Natte Lie Ralph gezoend had, klopt dit??
waarom verbaast mij dat nix?quote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
Normaal gaat ze nooit zo vroeg naar bed.quote:Op zondag 11 september 2005 11:09 schreef Lolalala het volgende:
nee. klopt niet!quote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
gelukkig niet voor die arme jongen, het enige waar zij dagelijks haar lippen tegenaan zet is een fles helium
Nee... dat weet de rest ook niet natuurlijk..quote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef teamlead het volgende:
weten we trouwens al waarom de zeug eenzaam in haar bed lag te knorren huilen terwijl de rest aan het zuipen en dansen was?
omdat ze nog ademde?quote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef teamlead het volgende:
weten we trouwens al waarom de zeug eenzaam in haar bed lag te knorren huilen terwijl de rest aan het zuipen en dansen was?
Kan me wel voorstellen dat je je afzondert als je toch geen alcohol mag drinken en de rest totaal lam aan het doen is.quote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee... dat weet de rest ook niet natuurlijk..
Ze zat vanochtend alleen steeds te zeiken dat ze wakker werd van de rest
quote:
Hmmm, vreemd dan. Er stond dat Ralph helemaal loskwam en dat ze zichzelf afvroegen of het iets met de kus te maken had die Natte Lie hem eerder op de avond gegeven had....quote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
gelukkig niet voor die arme jongen, het enige waar zij dagelijks haar lippen tegenaan zet is een fles helium
misschien dat ze de discussie van daarvoor nog niet helemaal verwerkt had, het loslaten van de vader van haar kindquote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef teamlead het volgende:
Dat is echt grote onzin.. ik drink ook niet maar dat wil niet zeggen dat ik niet met de rest meedoequote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je je afzondert als je toch geen alcohol mag drinken en de rest totaal lam aan het doen is.
Lol moet je zelf maken, met of zonder alcohol. Ik drinkt nooit alcohol, dus dan zou ik altijd mezelf moeten afzonderen op gezellige feestjes?quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je je afzondert als je toch geen alcohol mag drinken en de rest totaal lam aan het doen is.
* flugeltje heeft ook geen alcohol nodig om een feestje te bouwen...quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin.. ik drink ook niet maar dat wil niet zeggen dat ik niet met de rest meedoe![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef bemeall het volgende:
Ingrid: "Mensen die gisteravond achter internet zaten hebben een leuke avond gehad".
Inderdaad Ingrid!
quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig niet waar dus... Ralphje is nog ongeschonden![]()
En ze heeft groot gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef ruby het volgende:
Morrege!
Ingrid meldt dat de mensen achter internet zo'n leuke avond hebben gehad gisteren.
Nee, want je wou niet neukenquote:Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef bemeall het volgende:
Ingrid: "Mensen die gisteravond achter internet zaten hebben een leuke avond gehad".
Inderdaad Ingrid!
ze had toch ook een flesje wijn meester kunnen maken, aangezien ze een ingebouwd filter heeft voor de babyquote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Huur een sexfilm danquote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, want je wou niet neuken
Ingrid is een dominate trut
ja ik heb maar een half beeldquote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef SHE het volgende:
Rook er nog 1, trailertrash![]()
Is bij iedereen stream 1 naar de kleaute?
nope.. 1 doet het bij mij.. . 3 is doodquote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef SHE het volgende:
Rook er nog 1, trailertrash![]()
Is bij iedereen stream 1 naar de kleaute?
quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teun911 het volgende:
[..]
ze had toch ook een flesje wijn meester kunnen maken, aangezien ze een ingebouwd filter heeft voor de baby![]()
tanjasyndroomquote:Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lol moet je zelf maken, met of zonder alcohol. Ik drinkt nooit alcohol, dus dan zou ik altijd mezelf moeten afzonderen op gezellige feestjes?
quote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
Er hangt gewoon een negatieve vibe rond dat mens.quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef scanman01 het volgende:
Soms zegt een plaatje alles.
[afbeelding]
dus chantal is de nieuwe kelly...quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef ruby het volgende:
Chantal, je hebt geen fans. Ja, misschien wat travo's.
das echt de superstoker vab BB5quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef ruby het volgende:
Chantal de relnicht staat ook maar weer buiten te praten.
De enigen die het constant daar over hebben zijn Chantal en Ingrid, zonder hun zouden we misschien al meer gezien hebben...quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
het irriteert me steeds meer dat ze zo bezig zijn met wat er wel of niet wordt uitgezonden en wat "de kijkers" er van vinden... maar dat zal wel logisch zijn ofzo....
De enige die zich daar overduidelijk niets van aantrekt is de zeug.....
Wat mij betreft wel ja.quote:Op zondag 11 september 2005 11:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus chantal is de nieuwe kelly...
Rob en dildo hadden het er net ook al over....quote:Op zondag 11 september 2005 11:44 schreef Kokstra het volgende:
[..]
De enigen die het constant daar over hebben zijn Chantal en Ingrid, zonder hun zouden we misschien al meer gezien hebben...
Ingrid staat nog bovenaan. Dat ze zich niet door die kutkabouter van een Menno laat palen tel ik eerlijk gezegd wel. En zo'n ontzettende dicktease is ze nu ook weer niet, Menno kwam gewoon steeds bij haar (nadat hij bij alle andere vrouwen inclusief trafo Chantal wat had geprobeerd).quote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef Showtime het volgende:
Sinds gisteravond kan ik geen enkel waardering meer voor 1 van de vrouwen in het huis nog opbrengen. Zelfs mijn favoriete Lieske probeerde goedkoop punten te scoren door mee te gaan in het Ralph bashen.
Elke avond! En in plaats van 9 flessen wijn 9 flessen tequila het huis in.quote:Op zondag 11 september 2005 11:43 schreef sannuh het volgende:
Trouwens ze moeten elke zat.avond "disco" houden... komt er wat meer spanning in huis na zo'n week verveling
Dat weet je niet. Ze zegt gewoon bijna niets.quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
De enige die zich daar overduidelijk niets van aantrekt is de zeug.....
ralphquote:Op zondag 11 september 2005 11:46 schreef ruby het volgende:
Wie is er niet zo bijsterscherp volgens Roel?
Alle 4 prima hier.quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. 1 doet het bij mij.. . 3 is dood
Ingrid is nog steeds mijn favoriet.... maar ze heeft gisteren wel minpunten gescoord door eerst te lopen zeiken over lieske en haar anti-klit en dat gefriemel met menno helpt ook al niet echtquote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ingrid staat nog bovenaan. Dat ze zich niet door die kutkabouter van een Menno laat palen tel ik eerlijk gezegd wel. En zo'n ontzettende dicktease is ze nu ook weer niet, Menno kwam gewoon steeds bij haar (nadat hij bij alle andere vrouwen inclusief trafo Chantal) wat had geprobeerd.
Ingrid is OK
Dido is zelf gewoon een dom wijf.quote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef sannuh het volgende:
dido weer bezig met ralph af te zeiken... WAAROM? Ralph is zo'n goedzak
Ik las dat Hummie heeft gecast op vriendschap en romantiek als belangrijke punten van de bewoners, daarom zien we nog zo'n hechte groep.quote:Op zondag 11 september 2005 11:44 schreef sannuh het volgende:
Waarom is het trouwens zo in andere BB-huizen dat daar allemaal spannende dingen gebeuren en hier niet?
daar heeft ie dan wel gelijk in hoor.... ralf laat zich constant afzeiken door die sloeries zonder ook maar 1x weerwoord te geven... da's niet bijster scherpquote:
Maar bij Ralph lukt dat nietquote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef Showtime het volgende:
Sinds gisteravond kan ik geen enkel waardering meer voor 1 van de vrouwen in het huis nog opbrengen. Zelfs mijn favoriete Lieske probeerde goedkoop punten te scoren door mee te gaan in het Ralph bashen.
Ingrid wil wel met Menno maar durft het niet, omdat heel NL er getuigen van is.quote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ingrid staat nog bovenaan. Dat ze zich niet door die kutkabouter van een Menno laat palen tel ik eerlijk gezegd wel. En zo'n ontzettende dicktease is ze nu ook weer niet, Menno kwam gewoon steeds bij haar (nadat hij bij alle andere vrouwen inclusief trafo Chantal wat had geprobeerd).
Ingrid is OK
kots kots... steeds die nederlandse beschaafdheid.. Doe s anders, dan krijg je nog wat meer kijkcijfersquote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik las dat Hummie heeft gecast op vriendschap en romantiek als belangrijke punten van de bewoners, daarom zien we nog zo'n hechte groep.
Het is zondag... misschien moeten we maar eens gezamelijk bidden?quote:
Mag Ralphje de Brandweerspuiter ook wel, mede door zijn underdog positie misschien wel; laatste die in het huis is gekomen enzo.quote:Op zondag 11 september 2005 11:45 schreef sannuh het volgende:
dido weer bezig met ralph af te zeiken... WAAROM? Ralph is zo'n goedzak
En hij komt niet echt over alsof ie het licht heeft uitgevonden (net als meerdere personen daar eigenlijk). Maar ik vind 'm wel aardig.quote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar heeft ie dan wel gelijk in hoor.... ralf laat zich constant afzeiken door die sloeries zonder ook maar 1x weerwoord te geven... da's niet bijster scherp
Dat heb ik ook alquote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef Showtime het volgende:
hij wil volgens mij geen ruzie is en daar ook geen type voor.. Ik vind het soms zo zielig voor m omdat hij echt niets kwaads in zich heeftquote:Op zondag 11 september 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar heeft ie dan wel gelijk in hoor.... ralf laat zich constant afzeiken door die sloeries zonder ook maar 1x weerwoord te geven... da's niet bijster scherp
Hier in dit topic?quote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het is zondag... misschien moeten we maar eens gezamelijk bidden?
Hij wacht gewoon op het juiste moment een rekenaarquote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar bij Ralph lukt dat niet![]()
Hij liet de dames lekker hun gang gaan en bleef gewoon z'n ding doen
wie weet vertrekt de zeug wel danquote:
"Bij het uitkiezen van kandidaten hebben we telkens gelet op een bepaald specifiek onderdeel", vertelde hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek eerder bij de TROS. "Zo stond bij Big Brother, the battle de strijdbaarheid van mensen centraal, want ze moesten in die reeks een sterke competitie met elkaar aangaan. Deze keer hebben we extra gelet op vriendschap en romantiek."quote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef sannuh het volgende:
[..]
kots kots... steeds die nederlandse beschaafdheid.. Doe s anders, dan krijg je nog wat meer kijkcijfers
dat zou wel heel stoer zijn.. .maar dan wel nog deze week ajb... terwijl iedereen er nog isquote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef ruby het volgende:
Misschien is Ralph wel zo'n enorme binnenvetter die op een gegeven moment explodeert ofzo.
Balen. Als ze allemaal van die Linda types (wel single dus) hadden gehad was er wat boeiende televisie. Dan zouden er volgens mij ruzies zijn wie het met wie mag doenquote:Op zondag 11 september 2005 11:50 schreef Kokstra het volgende:
[..]
"Bij het uitkiezen van kandidaten hebben we telkens gelet op een bepaald specifiek onderdeel", vertelde hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek eerder bij de TROS. "Zo stond bij Big Brother, the battle de strijdbaarheid van mensen centraal, want ze moesten in die reeks een sterke competitie met elkaar aangaan. Deze keer hebben we extra gelet op vriendschap en romantiek."
Bron
Maak me blijquote:
sorry.... slecht nieuws....de zeug is te dom om te snappen dat ze uitgekotst wordt...quote:
amen...quote:
Dat is dan mislukt veel romantiek is er niet.quote:Op zondag 11 september 2005 11:50 schreef Kokstra het volgende:
[..]
"Bij het uitkiezen van kandidaten hebben we telkens gelet op een bepaald specifiek onderdeel", vertelde hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek eerder bij de TROS. "Zo stond bij Big Brother, the battle de strijdbaarheid van mensen centraal, want ze moesten in die reeks een sterke competitie met elkaar aangaan. Deze keer hebben we extra gelet op vriendschap en romantiek."
Bron
Eensch. En geloof me, als Dido doorkrijgt dat Ralph bij de kijkers wel populair is, dan slaat ze om als een blad aan een boom.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 11:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Eensch. En geloof me, als Dido doorkrijgt dat Ralph bij de kijkers wel populair is, dan slaat ze om als een blad aan een boom.
belachelijk idd..quote:Op zondag 11 september 2005 11:53 schreef jolene het volgende:
Wel komische dat ze nu die eend op bed heeft staan, die haar met de kickoff is afgepakt.
Die heeft ze natuurlijk gekregen om haar te troostenquote:Op zondag 11 september 2005 11:53 schreef jolene het volgende:
Wel komische dat ze nu die eend op bed heeft staan, die haar met de kickoff is afgepakt.
Dido had vanmorgen ook een leeuw/tijgerachtig ding in bed liggen, dus geen knuffels lijkt me dan nietquote:Op zondag 11 september 2005 11:55 schreef sannuh het volgende:
Over die eend van tanja btw ze mochten toch geen knuffels het huis in meenemen? Hoe komt die eend daar nu dan? (vind m wel super schattig trouwens)
Leroy?quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet Tanja.
En ze lacht regelmatig hoor![]()
Ik bedoelde eigenlijk dingen die ze bij de binnenkomst meekregen van het publiek daar buiten.quote:Op zondag 11 september 2005 11:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dido had vanmorgen ook een leeuw/tijgerachtig ding in bed liggen, dus geen knuffels lijkt me dan niet
Duim zuigen durft ze wel, zit er erg dom uit.quote:Op zondag 11 september 2005 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
de volgende aandachttrekker
[afbeelding]
ik zie haar anders alleen met een chagerijnige bek rondschuiven of "zielig" op bed jankend......quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet Tanja.
Volgens mij eerder alleen TMF, MTV en the Box.....quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef teun911 het volgende:
Tanja kijkt nooit naar NL 1 2 3.
.............. Zo'n typje die alleen tussen de RTL's zapt.
niks mis mee.. zo vaak kijk ik ook niet naar 1 2 en 3quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef teun911 het volgende:
Hmm misschien wel in de koffer danquote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dingen die ze bij de binnenkomst meekregen van het publiek daar buiten.
En niet te vergeten SBS6 en net5quote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef teun911 het volgende:
Zeker waar, Ralph laat zich niet klein krijgen door zo een zwerm kraaien.quote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Maar bij Ralph lukt dat niet![]()
Hij liet de dames lekker hun gang gaan en bleef gewoon z'n ding doen
Daar ben ik erg blij om. Begon al te twijfelen dat het aan mij ligt dat ik voor geen enkele vrouw in het huis nog waardering kan opbrengen. Met kleine uitzondering voor Lieske, was de eerste keer dat ze ff over de scheef ging.quote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef riri het volgende:
Dat heb ik ook al
Oh? Ik noem haar ook altijd zeug. De enige keren dat ik haar zie lachen met een twinkeling in haar ogen is als ze een nieuwe sigaret draaitquote:Op zondag 11 september 2005 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet Tanja.
quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Oh? Ik noem haar ook altijd zeug. De enige keren dat ik haar zie lachen met een twinkeling in haar ogen is als ze een nieuwe sigaret draait![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef Showtime het volgende:
Jammer dat er niet een oprecht eerlijke vrouw tussen zit in het BB huis, of is dat een utopie.
Hans Teeuwen, en Tanja heeft nog nooit van hem gehoordquote:Op zondag 11 september 2005 11:57 schreef Sealord het volgende:
over wie heeft Roel het nou?
de antillenquote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef teun911 het volgende:
Tanja vraagt nu waar je Hans Teeuwen DVD's kunt kopen.
Welk eiland hebben ze dat mens gevonden?
Ja echt.quote:Op zondag 11 september 2005 11:58 schreef Debbus het volgende:
Tanja weet niet waar je DVD's moet kopen???
Zei ze dat nou echt?
quote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ja echt.![]()
Roel zei zoiets van Free Record shop ofzo.. Ja oh??
Zou ze wel weten wat een supermarkt is, wel handig als ze straks luiers moet kopen![]()
de zeug lachte net spontaan......quote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef Nory het volgende:Is er nog iets spannends gebeurd sinds gisteravond?
Ze heeft het ook een keer over jouw schatje gehad jaquote:Op zondag 11 september 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
Ook een enorme roddeldoos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |