Jep, Roel.quote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef Day het volgende:
Nou, mijn winnaar is tot nu toe nog steeds Roel. Ralph is een goeie 2e.
quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef LuQas het volgende:Goedemorgen. Las ik het nou goed in de streamverslagen dat Ingrid en Menno hebben lopen zoenen vannacht?
Yep en nog wel meer waarschijnlijk, maar alles is aan 't oog ontrokken door de dekens..quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef LuQas het volgende:Goedemorgen. Las ik het nou goed in de streamverslagen dat Ingrid en Menno hebben lopen zoenen vannacht?
Goedemoorgen!quote:Op zondag 11 september 2005 10:24 schreef Ireth het volgende:
![]()
gmogguh!
Heeft er toevallig iemand een screencap van een slapende menno&ingrid in de tuin? de 'we vluchten voor de regen' heb ik inmiddels al...
quote:Op zondag 11 september 2005 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goedemoorgen!![]()
Doe eens plaatsen? DieMenno
&
Ingrid
VLuchten voor de regen?
Hij is hier blauw... eentje van ons zit naar de verkeerde streams te kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 10:33 schreef teun911 het volgende:
Natte Lee heeft vandaag een geel doekkie om haar koppie.. Hoeveel doekkies heeft ze meegenomen in hemelsnaam..
Ik zat ook al te zoeken waar dan een geel doekje was?quote:Op zondag 11 september 2005 10:35 schreef Debbus het volgende:
[..]
Hij is hier blauw... eentje van ons zit naar de verkeerde streams te kijken![]()
jullie hebben gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken waar dan een geel doekje was?Twijfelde al even aan mijn monitor instellingen, dus ben blij te lezen dat jij ook een blauwe ziet
Hij leek hier eerst ook geel hoorquote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef teun911 het volgende:
[..]
jullie hebben gelijkWas zeker in de war door de night cam van de slaapkamer ofzo
![]()
Je bedoelt dat ze ook rechtop kan?quote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
De buik blijft even liggen.
gewekt door een ochtenderectiequote:Op zondag 11 september 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
10:40 Zelfs Roel is al uit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |