Als Ralph dood is, wat is Pikkert dan, begraven?quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef mr2004 het volgende:
Waarom is iedereen zo enthousiast over die Ralph, die zit toch doods in een hoekje van dat bad?
Ga ik effe op letten.
Hij heeft het over voetbalquote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
wat zegt rob? ik kan de streams niet meer goed ontvange... alleen beeld, geen geluid..
Zet mij maar in dat huis en Chantal en Tanja rennen om hun mama gillend het huis uit.quote:
dat zei ik....ik heb van Roel gehoord dat ie een einzelganger is......en geniet van stille eenzame momenten....vooral in de avond en nacht..........quote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie zei gisternacht nou dat Roel zo alleen en op zichzelf is.
Als dat werkelijk zo was, zocht ie ook rustige momenten op als anderen nog wakker zijn.
Doet ie niet, volgens mij wilt ie toch bij de groep horen, voor meer winkansen.
Hmm ergens kan het wel en geloof ik het wel, maar is dat dan echt alleen s'nachts vraag ik me af.quote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef Zapje het volgende:
[..]
dat zei ik....ik heb van Roel gehoord dat ie een einzelganger is......en geniet van stille eenzame momenten....vooral in de avond en nacht..........
Mannen zoals Mennoquote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hahahaa, Menno had nu al in t eerste bij Ajax kunne voetballen. fantastisch!
Ego's on the micquote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Rob en Menno hebben het allebei in hun bol.
Als Rob z'n been niet had verloren was ie prof. voetballer geworden.
En Menno zegt dat als ie niet voor atletiek had gekozen nu bij Ajax had kunnen spelen.
YEAH RIGHT!!!!!!!!!
Nou?quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef lillymoon het volgende:
Waaruit concluderen jullie dat Ingrid aan de anti depressiva is, wat heb ik gemist??
Of vertellen dat ze een dochter krijgt?quote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef Dr_Greene het volgende:
kun je die spin niet nomineren en vervolgens wegstemmen???
Leroy is reserve bewoner waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef Shirley het volgende:
Blote aars in beeld!
Zou wel handig zijn ja, maar de OP kan je er altijd nog in editten en staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BBcommentarenquote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Waarom is er geen standaard bot, die een nieuw topic opent met mooie OP als de oude vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |