waarom moetyen we stemmen weet toch al wie er gaat winnenquote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nav de opmerking van MissX. Wie van de enthousiaste streamers gaan allemaal WEL stemmen? Ik heb het idee dat het streamenthousiasme bij heel veel mensen niet wordt omgezet in stemmen? (bij mij iig ook niet.)
Dus, wie heeft er gestemd? Wie gaat er stemmen? En zo ja, hoe vaak stem je dan?
ja behoorlijk zacht, ik heb het volume op het hoogst staan en nog moet ik bijna in mn beeld zitten om iets te horenquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
mijn geluid is shit bij jullie ook?
Dat is eigenlijk wel waar.quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel genoeg van Dido gezien![]()
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ralph komt soms niet echt slim over maar hij is tenminste eerlijk.
dat kan je van veel andere niet zeggen.
Ik heb 1x gestemd op Ralph.quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tot nu toe heb ik idd niet gestemd... en ik ben het ook niet van plan eigenlijk...quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nav de opmerking van MissX. Wie van de enthousiaste streamers gaan allemaal WEL stemmen? Ik heb het idee dat het streamenthousiasme bij heel veel mensen niet wordt omgezet in stemmen? (bij mij iig ook niet.)
Ik ga misschien nog wel stemmen.. maar heb altijd het idee dat die ene stem van mij toch niet uitmaaktquote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie dan?quote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Inca het volgende:
[..]
waarom moetyen we stemmen weet toch al wie er gaat winnen
En dan vindt ze het gek dat ze nog geen vent heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
Die klotelach van chantal hoor je ook overal doorheen.. Echt heel verschrikkelijk vind ik zo'n lach
offtopicquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Ralph is mijn favoriet op dit moment![]()
Mijn moeder zou zeggen, een jongen die te goed is voor deze wereld.quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ralph komt soms niet echt slim over maar hij is tenminste eerlijk.
dat kan je van veel andere niet zeggen.
Ik heb gestemd, op Rikkert. 1x 80 cent lijkt me wel genoeg.quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Politiek correcte opmerkingquote:Op zondag 11 september 2005 12:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ga misschien nog wel stemmen.. maar heb altijd het idee dat die ene stem van mij toch niet uitmaakt![]()
die mannen horen haar 1x lachen en moeten meteen aan the crows denken van Alfred Hitchock, dan zou ik me ook snel uit de voeten makenquote:Op zondag 11 september 2005 12:40 schreef ruby het volgende:
En dan vindt ze het gek dat ze nog geen vent heeft.![]()
ROB natuurlijk dan hebben we de eerste invalide die wint de rest hebben we allemaal al gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |