Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe die bril af! Niet zeggen dat je hoofdpijn KRIJGT! Je HEBT gewoon een KATER!
BAH! Waarom pikken mensen dat van zon kwal als rob? Gatverdamme!
Ik had die zonnebril met behulp van zijn been in een willekeurige lichaamsopening geramd iddquote:Op zondag 11 september 2005 12:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob: Ik wil NU dat je je bril afdoet....
Hij had van mij aan het gas gekent
Ik heb er echt geen woorden meer voor. En Rob is ook gewoon een doos!quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
ohw pfffffff wat een domme dozen die Nath en Dido
Dido is in mijn favolijstje gezakt van 1 naar 3.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Didio valt voor mij volstrekt door de mand
dat hele groepje buiten![]()
![]()
Rob,Dido en Nathalie
![]()
![]()
![]()
Jah "HIERRR heb je mijn bril." "En de volgende keer vragen, niet bevelen"quote:Op zondag 11 september 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik had die zonnebril met behulp van zijn been in een willekeurige lichaamsopening geramd idd
Haha ja Rob ook wel.. maar hij heeft wel in veel dingen gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen woorden meer voor. En Rob is ook gewoon een doos!
Je vergeet Tanja...quote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
Deze mensen vind ik het minst leuk: Rob, Dido, Nathalie en Chantal.
Rob is een vieze oude manquote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef schatje het volgende:
Ik heb mij gisteren groen en geel lopen ergeren aan Rob. Eerst dat handje bij Ingrid. En later door bij Menno en haar op de slaapkamer te gaan liggen.
![]()
![]()
![]()
de drie freakatiersquote:Op zondag 11 september 2005 12:27 schreef ruby het volgende:
Gadver, die drie vinden zichzelf zo geweldig he.
Hahah ja ik denk eraanquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:
ik wil slaaaaaan..... toe Hummie... please.... las een bezoek uur in voor geiriteerde stream-kijkers ofzo.......
totally agree alleen mogen T en Rikkert daar ook wel bij. Die laatste omdat hij helemaal niets toevoegd. Ik zie echt niets van hem, niet positief niet negatief.quote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
Deze mensen vind ik het minst leuk: Rob, Dido, Nathalie en Chantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |