tis de kreupele of de zwangere die gaat winnen vrees ik.... en ik ben bang dat het de zeug gaat zijn.....quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
ROB natuurlijk dan hebben we de eerste invalide die wint de rest hebben we allemaal al gehad
Heb je al gegeten dan wat maakt het anders uitquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
welja.. 2 streams op de zeug....
regie.. denk ff aan mijn maag, wil je?
iddquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat topless in het bad van Lieske en Linda zit Dido ook dwars
Niet vreemd dat net Naat en Dido niet topless gaan... en Lieske en Linda wel. Eerste twee hebben niets om trots op te zijn. Dat lijkt me puur de reden
Naat en Dido opnieuw jaloers
Dat plaatjequote:Op zondag 11 september 2005 12:41 schreef StephanL het volgende:
Lieske die er heel interessant bij zit
[afbeelding]
En dat ze een man isquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef MissX het volgende:
Bij Ingrid is het echt jammer van die duim
Volgens mij lukt het niet om met hormonen een dergelijk figuur te krijgen.. Dan zou je eerder aan Dido moeten denken. Die heeft echt een jongens figuur.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef lennardn het volgende:
Begin toch sterk te twijfelen of Ingrid idd geen omgebouwde is. Het heeft er toch alle schijn van.
Ohw please nee..quote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis de kreupele of de zwangere die gaat winnen vrees ik.... en ik ben bang dat het de zeug gaat zijn.....
kzit hier net met mijn vers gebakken brood.. klaar om de eerste hap te nemen... zie ik dat opeens....quote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Heb je al gegeten dan wat maakt het anders uit![]()
lief van jequote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
Tan lijkt vandaag wat meer happy te zijn
Fijn, dat gun ik haar
die zeug is over 6 weken deruit als ze dat jonk deruit heeft gekaktquote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis de kreupele of de zwangere die gaat winnen vrees ik.... en ik ben bang dat het de zeug gaat zijn.....
staat op de server thuisquote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat plaatje
Iets kleiner graag, en op een snellere server ook?![]()
Tsja.. als je ziet hoeveel moeite hummie doet om die baby in het huis geboren te laten worden, vrees ik toch echt het ergste.....quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef phileine het volgende:
Jaahaa een bezoekuurtje zou leuk zijn. Of een bezoekminuutje is al genoeg. Niet "60 seconden onbeperkt boodschappen", maar 60 seconden door het BB-huis rennen. Parcours van te voren uitdenken. Eerst langs Nathalie rennen "je bent een lelijk kreng" en dan pets zo'n goeie rechtse in haar gezicht, dan Tanja's sigaretten meegrissen, Dido een mep zonder commentaar, sigaretten door de plee spoelen, Ralph een dikke knuffel, duimen opsteken naar Roel en Lieske en roepen dat het Nederlandse volk gek op ze is en dan is de minuut denk ik om dus heb ik geen tijd meer voor Linda en Chantal, maar nog net wel om alle benen van Rob mee te snaaien naar buiten. Lekker lijkt me dat.
Jaahaa een bezoekuurtje zou leuk zijn. Of een bezoekminuutje is al genoeg. Niet "60 seconden onbeperkt boodschappen", maar 60 seconden door het BB-huis rennen. Parcours van te voren uitdenken. Eerst langs Nathalie rennen "je bent een lelijk kreng" en dan pets zo'n goeie rechtse in haar gezicht, dan Tanja's sigaretten meegrissen, Dido een mep zonder commentaar, sigaretten door de plee spoelen, Ralph een dikke knuffel, duimen opsteken naar Roel en Lieske en roepen dat het Nederlandse volk gek op ze is en dan is de minuut denk ik om dus heb ik geen tijd meer voor Linda en Chantal, maar nog net wel om alle benen van Rob mee te snaaien naar buiten. Lekker lijkt me dat.
Haha dan doe ik met je mee.. ik kan het niet aanzien dat ze er nog zolang zitquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. als je ziet hoeveel moeite hummie doet om die baby in het huis geboren te laten worden, vrees ik toch echt het ergste.....
Als de zeug het idd tot de finale haalt, ga ik wel een keer of tig op iemand anders stemmen, maakt me niet eens uit wie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |