De kontjes shake move.quote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef MissX het volgende:
Aan Lieske is niet te zien dat ze 7 jaar conservatorium heeft gedaan, ze kan maar 1 move.
Ik heb dus in die 8 uur weinig gemistquote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Er begint weer iemand over sinterklaas. Tegen Ralph:"Je wist het écht niet he?"
HET IS ZO!.
Laat aub zo.... Lekker rustig.quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef amaranta het volgende:
Tanja zegt niet veel...
Ik hoop het! ben benieuwd hoe tanja daar op zal reageren gna gna.quote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Hoe zit het nou met de sigaretten? Zijn die op?
Weet Rob ook niet.quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef MissX het volgende:
oh kan Rob nu ff zeggen dat sinterklaas echt op 6 dec jarig is. En de rest ff af laten gaan.
En die gezichtsuitdrukking danquote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef amaranta het volgende:
Tanja zegt niet veel...
Ze kregen nog de missende boodschappen volgens mij?quote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef teamlead het volgende:
wat was nu het goeie nieuws van Joost
Klopt. Het zijn nog steeds allemaal mongolenquote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb dus in die 8 uur weinig gemist
Liep Roel langs dan ??quote:
Daar voel ik me blijkbaar wel bij thuisquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn nog steeds allemaal mongolen.
dan vergist ie zich... 6 December is dedag dat ie herdacht wordt.. zijn sterfdag dus.... (katholieke traditie).quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef MissX het volgende:
oh kan Rob nu ff zeggen dat sinterklaas echt op 6 dec jarig is. En de rest ff af laten gaan.
Wie welquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef MissX het volgende:
Rikkert zit er trouwens weer verloren bij, volgens mij is die ook niet echt happy
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweestquote:
dan is tanja de eerste maar die mag der niet uitquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
De nieuwe weekopdracht: Niemand mag roken tot donderdag 2100
Diegene die wel rookt moet per direct het huis uit.
men, dat gaat mooie beelden opleveren!
Sssstquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef eborn het volgende:
[..]
Daar voel ik me blijkbaar wel bij thuisanders kom ik niet steeds terug
Is dit echt? mijn geluid deed het nietquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
De nieuwe weekopdracht: Niemand mag roken tot donderdag 2100
Diegene die wel rookt moet per direct het huis uit.
men, dat gaat mooie beelden opleveren!
hap hapquote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweest
Kijk, dat wist ik weer nietquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan vergist ie zich... 6 December is dedag dat ie herdacht wordt.. zijn sterfdag dus.... (katholieke traditie).
quote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dit echt? mijn geluid deed het niet
quote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
![]()
nee man, dit is wishfull thinking.
Ralph is een lieverdquote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
In tegenstelling tot Tanja vanmorgen, die alleen haar eigen spulletjes eruit viste, is Ralph ook de was van de anderen aan het opvouwen
In de Nederlandse Sint-traditie wordt dat idd altijd geroepen...maar volkomen onterechtquote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik weer nietIk was ook in de veronderstelling dat hij de 6e jarig was.
Ralph is denk ik een goeiert.quote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
In tegenstelling tot Tanja vanmorgen, die alleen haar eigen spulletjes eruit viste, is Ralph ook de was van de anderen aan het opvouwen
Nou, ik heb wel eens gelezen dat vroeger een nieuwe dag om 6 uur 's avonds begon, waardoor de viering vroeger gewoon op 6 december was. Tegenwoordig begint om 0.00 uur de nieuwe dag en is het dus nog op 5 december. Geen idee welke waarheid daarin zitquote:Op zondag 11 september 2005 13:06 schreef amaranta het volgende:
is 5 december niet gewoon zijn naam dag?
Op sommige momenten heb ik liever iemand die wat trager is, dan iemand die binnen 4 minuten al klaar isquote:Op zondag 11 september 2005 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Ralph. Hij zou zo'n playah kunnen zijn als ie niet zo t...r...a...a....g geboren was.
Met die akelige Rob er ook weer bij.quote:Op zondag 11 september 2005 13:10 schreef MissX het volgende:
gatver bij alleen het zien van Dido en natte lie krijg ik al kotsneigingen
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef MissX het volgende:
Rikkert zit er trouwens weer verloren bij, volgens mij is die ook niet echt happy
Hij is dus eigenlijk niet geboren op 5 december. Hij werd de 6e tot heilige verklaard... en dat is dus de geboorte van een heilige. Die gebeurtenis wordt dus gevierd op 5 december.quote:Op zondag 11 september 2005 13:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens gelezen dat vroeger een nieuwe dag om 6 uur 's avonds begon, waardoor de viering vroeger gewoon op 6 december was. Tegenwoordig begint om 0.00 uur de nieuwe dag en is het dus nog op 5 december. Geen idee welke waarheid daarin zit
Dat deed ze gisteren in de tuin. Ook niet langer dan 3 tellen overigensquote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweest
ja die is echt te veel bezig met zijn uiterlijkquote:Op zondag 11 september 2005 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een vervelende man is die Dido toch
ACTIE!quote:Op zondag 11 september 2005 13:11 schreef Davidboaz het volgende:
Camera, geluid?
Ik zag het ja. Dat kontje schudden was prettiger. Linda kon de shake ook wel aardig trouwensquote:Op zondag 11 september 2005 13:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat deed ze gisteren in de tuin. Ook niet langer dan 3 tellen overigens
quote:Op zondag 11 september 2005 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een vervelende man is die Dido toch
Gister is eigenlijk pas voor het eerst dat ik echt een paar uur heb zitten kijken, verder heb ik paar x 10 min gekeken en de streamverslagen gelezen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:12 schreef Peter6000 het volgende:
hoop tekst
Laat haar toch geeft tenminste vuurwerk tussen Lieske en Tanjaquote:Op zondag 11 september 2005 13:16 schreef teamlead het volgende:
en lieske ligt alweer bij roel.... geef het gewoon op meid... gaat niets worden
Tussen Lieske en Didoosquote:Op zondag 11 september 2005 13:17 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Laat haar toch geeft tenminste vuurwerk tussen Lieske en Tanja![]()
plamuren zal je bedoelenquote:Op zondag 11 september 2005 13:19 schreef Zw0rld het volgende:
Natte lie is aan het verven geslagen.
Hoe krijg jij die plaatje zo mooi groot?quote:
dirkquote:Op zondag 11 september 2005 13:22 schreef lennardn het volgende:
Wie ligt er nu weer in zijn nest ?
Gewoon full screen klikken en dan capturen met screenhunter ofzo...quote:Op zondag 11 september 2005 13:20 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die plaatje zo mooi groot?
Wat voor capture prog gebruik je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |