Daar voel ik me blijkbaar wel bij thuisquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn nog steeds allemaal mongolen.
dan vergist ie zich... 6 December is dedag dat ie herdacht wordt.. zijn sterfdag dus.... (katholieke traditie).quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef MissX het volgende:
oh kan Rob nu ff zeggen dat sinterklaas echt op 6 dec jarig is. En de rest ff af laten gaan.
Wie welquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef MissX het volgende:
Rikkert zit er trouwens weer verloren bij, volgens mij is die ook niet echt happy
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweestquote:
dan is tanja de eerste maar die mag der niet uitquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
De nieuwe weekopdracht: Niemand mag roken tot donderdag 2100
Diegene die wel rookt moet per direct het huis uit.
men, dat gaat mooie beelden opleveren!
Sssstquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef eborn het volgende:
[..]
Daar voel ik me blijkbaar wel bij thuisanders kom ik niet steeds terug
Is dit echt? mijn geluid deed het nietquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
De nieuwe weekopdracht: Niemand mag roken tot donderdag 2100
Diegene die wel rookt moet per direct het huis uit.
men, dat gaat mooie beelden opleveren!
hap hapquote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje ballet gaan dansen was ook zo vreemd geweest
Kijk, dat wist ik weer nietquote:Op zondag 11 september 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan vergist ie zich... 6 December is dedag dat ie herdacht wordt.. zijn sterfdag dus.... (katholieke traditie).
quote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dit echt? mijn geluid deed het niet
quote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
![]()
nee man, dit is wishfull thinking.
Ralph is een lieverdquote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
In tegenstelling tot Tanja vanmorgen, die alleen haar eigen spulletjes eruit viste, is Ralph ook de was van de anderen aan het opvouwen
In de Nederlandse Sint-traditie wordt dat idd altijd geroepen...maar volkomen onterechtquote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik weer nietIk was ook in de veronderstelling dat hij de 6e jarig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |