Die rollen nog van het lachen over de grond van het hilarische t-shirt verhaal.quote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef Flakkie01 het volgende:
De Regie is de onzin van Dido ook zat![]()
oke, ik heb nu oficieel te doen met haar.... [kijken hoe lang het duurt, maar toch...]quote:Op zondag 11 september 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja zit er toch ook bij. Heeft ze überhaupt nog iets gezegd?
Maakt nie uit wie ik zie, zolang het Chantal maar niet is. Wat een tyfus wijf !quote:Op zondag 11 september 2005 22:59 schreef srblackbird het volgende:
Dido is leuk, ik wil geen Chantal zien
ik ben eruit, ik kies Leroyquote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef Flakkie01 het volgende:
Zit me net te bedenken wie ik eigenlijk nog leuk vind![]()
je bent naiefquote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef srblackbird het volgende:
Ik geloof Dido wel...![]()
noem me naiëf![]()
niks slaan, da's zieligquote:
Leroy gaat winnenquote:
dan weet ik waar ze gelest heeft. autorijschool magielse uit Haarlemquote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef BBscanner het volgende:
Dido had een geile autorij-instructeur! Had gezegd tegen haar als je met me naar bed gaat dan mag je gratis rijden en in mn ferrari rijden.
Menno zou zelfs Hummie proberen te versieren als hij de kans kreeg.quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
Menno is de nige die zich met Chantal vermaakt, de rest van nederland heeft al genoeg van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |