euh.. ik wil hem niet hoor..... Ralf is leukerquote:
Te platquote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef brummie34 het volgende:
dido de pitspoes jaja ,sweetdreams
1 van de coureurs heeft naar haar zitten lachenquote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef brummie34 het volgende:
dido de pitspoes jaja ,sweetdreams
Jaloers.. wil ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dido heeft Tom Coronel en Pedro de la Rosa ontmoet?
Verstappen zwaaide naar haar in de grindbakquote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Showtime het volgende:
[..]
1 van de coureurs heeft naar haar zitten lachen
hij reed zeker ff voorbij met 300km per uur, en zwaaide ff naar haar langs de lijn![]()
die eerste wel want die heeft een dildo naar haar vernoemd, die tweede weet ik nietquote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat bewijst het boelpoep gehalte van dit verhaal je komt echt het circuit niet op zonder racelicentiequote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Showtime het volgende:
Dido, 150 coureurs, op het parcour tekeer gegaan?
Zijn meestal van die mutsen met blond haar en cup dd en verstand van nul komma nulquote:
de la Rosa heeft ze alleen maar aan de telefoon gehad..quote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende:
Helemaal links ligt een volwassen "vrouw?" te duimen alsof ze nooit door haar babytijd is heengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |