Ja, ze vroeg net wie de aansteker had.quote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Tanja vanavond eigenlijk al een woord gesproken?
Ik vermoed dat ze bij de jeugdzorg al een plekje gereserveerd hebben voor Rowena Savannah Chantal Naomiquote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Nou ik krijg steeds meer medelijde met dat babytje, .........in blijde verwachting?
Welke is Patrick?quote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef ruby het volgende:
Roel klinkt een beetje als Patrick van Spongebob Squarepants.
Dat zijn toch allemaal namen van vermiste vermoorde vrouwen?quote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij de jeugdzorg al een plekje gereserveerd hebben voor Rowena Savannah Chantal Naomi
quote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja is toch naar huis en talpa heeft in paniek een wassen beeld neergezet in de bekende pose .niemand die het verschil ziet Programma gered![]()
gelukkig maar want die hebben een behoorlijke wachtlijstquote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij de jeugdzorg al een plekje gereserveerd hebben voor Rowena Savannah Chantal Naomi
Nog lang niet genoeg als je het mij vraagt, dooooorrdrinkuuhh!!quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef FlowKey het volgende:
Ik ben ff weggeweest ... zit er veel alcohol in die gasten??
Van mishandelde/vermoorde achterbuurt kinderen om precies te zijn ... over de grens?quote:Dat zijn toch allemaal namen van vermiste vermoorde vrouwen?
Oh zegt me niks, maar goed ik kijk het nooit.quote:
Ben jij het, Tom?quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef GraafD het volgende:
google uithof indoor team den haag - francorchamps verslag fun cup 25 uurs race in belgie
hehequote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja is toch naar huis en talpa heeft in paniek een wassen beeld neergezet in de bekende pose .niemand die het verschil ziet Programma gered![]()
Yep, goed bewijs... Dido spreekt de waarheid mensen!!quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef GraafD het volgende:
google uithof indoor team den haag - francorchamps verslag fun cup 25 uurs race in belgie
Ja Tanja heeft een wat morbide smaak t.a.v namenquote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal namen van vermiste vermoorde vrouwen?
http://home.concepts.nl/~(...)corchamps%202004.htmDido van Kuick zit dus in een raceteamquote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef GraafD het volgende:
Zijn stem er ontbreekt alleen nog een druppel kwijl aan z'n kinquote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh zegt me niks, maar goed ik kijk het nooit.
Is dat dan de stem of hoe Roel (mans) verhalen verteld?
quote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef Flakkie01 het volgende:
ben ik toch niet naiëfquote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yep, goed bewijs... Dido spreekt de waarheid mensen!!![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 23:28 schreef Showtime het volgende:
Zoooo wat is Dido een held, ze heeft een hondje gered. Allemaal even staande ovatie, applaus voor Dido.
mens zak door de grond met je sterke verhalen
Dat is ook waar!!quote:Op zondag 11 september 2005 23:28 schreef Showtime het volgende:
Zoooo wat is Dido een held, ze heeft een hondje gered. Allemaal even staande ovatie, applaus voor Dido.
Verbaasd me nog dat dat kind niet van die Neger namen krijgt, zoals d'r ex.quote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Dat wijf kan alles!quote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef BBscanner het volgende:Dido van Kuick zit dus in een raceteam
Ze moeten toch wat vertellen op het programma te vullenquote:Op zondag 11 september 2005 23:28 schreef Showtime het volgende:
Tanja maakt zo'n agressie in je los, ik begin ook iedereen meer en meer te hatenquote:Op zondag 11 september 2005 23:28 schreef Showtime het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is ook waar!!
google Dido van Kuijk redt hond van de dood.
![]()
Spoooooooooookquote:Op zondag 11 september 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Dido is een mooie meid, maar dit vind ik een slechte foto van haar
De stem en een beetje dat slome.quote:Op zondag 11 september 2005 23:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh zegt me niks, maar goed ik kijk het nooit.
Is dat dan de stem of hoe Roel (mans) verhalen verteld?
en Chantal met haar rustgevende stem, je zou er maar elke ochtend naast wakker moeten worden, je zit meteen rechtop in je bed van al dat gegorchel naast jequote:Op zondag 11 september 2005 23:30 schreef -Delta- het volgende:
Tanja maakt zo'n agressie in je los, ik begin ook iedereen meer en meer te haten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |