Hmm heeft Willibrord ooit een programma over travo's gemaakt?quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef Jane het volgende:
Wilde hem net openen, maar ik was nog op zoek naar de OP. Had hem net gevonden.
Hoorde ik Ingrid nu net zeggen dat ze voor Willibrord F. gewerkt heeft? Ze zei dat ze net die dag niet hoefde te werken toen Pim F. vlakbij vermoord werd.
Zou kunnen dat ze er meer op heeft hoor, ik heb niet de hele dag gekekenquote:Op zondag 11 september 2005 20:36 schreef charlysilva het volgende:
[..]
11 nog maar? valt mee voor trailer trash Tanja![]()
Het wordt inderdaad tijd voor een spectaculaire weekopdrachtquote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het zo saaaaai vandaag.
nou we letten nu niet meer op tanja maar we wachtten totdat dido eens wat doet in het huisquote:Op zondag 11 september 2005 20:39 schreef Odorono het volgende:
Beste vrienden, ik heb weinig tijd gehad tot nu toe om BB en deze draadjes te volgen, maar vanaf nu dus wel.
Van wat ik heb gezien overvalt me wel een gevoel van onnoemelijke saaiheid. Jullie draadjes zijn in elk geval een stuk amusanter dan de gesprekken van de uitverkorenen.
En dan "de buik" die schijnbaar niet weg mag, ondanks het feit dat ieder geluid uit haar mond een herhaling is van eerder gejammer.
Nou nou nou, Pim was cool.quote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef LuQas het volgende:
Ingrid ' Pim I love you! '![]()
Ingrid daalt bij deze zwaar in mijn achting...
hmmm Ingrid zakt nu ook naar de lijst, ga er maar uit.quote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef LuQas het volgende:
Pim was homosexueel,Ingrid transsexueel.Wederom een hint naar mijn vermoedenquote:Op zondag 11 september 2005 20:38 schreef LuQas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |