Vind het wel voorbarig, maar zoals het er nu voorstaat heeft hij veel kans, ja.quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph wint deze BB... zonder twijfel.
Nee hoor, om 1 simpele reden al niet, de bewoners gaan hem vaak op de bank zetten en als hij t.o 1 of 2 andere "populaire" bewoners komt, redt hij het niet. Dan stemt NL hem er wél uit.quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph wint deze BB... zonder twijfel.
Ik vond het wel komisch ja...quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snapte al niet wat ze aan het doen was, stream is heel erg donker hier
wel leuk toch?
ja Inrit stijgt op mijn lijstje ...quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
ik moet erg lachen om die imitatie van ingrid![]()
Opgelost: andere link genomenquote:Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn geluid op 1 en 2 is slecht
Jammer, ziet er wel gezellig uit
Denk het niet. Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar werkt zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uitquote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, om 1 simpele reden al niet, de bewoners gaan hem vaak op de bank zetten en als hij t.o 1 of 2 andere "populaire" bewoners komt, redt hij het niet. Dan stemt NL hem er wél uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |