k ben geen fan van natte lie.... maar dit vind ik toch een wat mindere opmerking....quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef teun911 het volgende:
Nathalie Kanker Zender Checken, Nathalie Kanker Zender Checken
Heb ze nog niet zien drinken. Slechte timing dus.quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Dido of Ingrid lukt het niet dus dan probeert Senior het maar bij die pseudo-alcoholiste. Zit er al drank in dat Brabantse mokkel dan of is de timing van Rob ook nog eens beroerd?
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheidquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef mazaru het volgende:
Straks is het internet vol door al die topics
Ze is echt meubilair nu..quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Is Tanja overleden? ze beweegt niet meer!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef schatje het volgende:
Ingrid tuigt Menno af.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheid![]()
![]()
Jawel! Ze pakt een dropje!quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nneeeeeeeeeeeeeeeeee hhhhhhhhhhoooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............lijkt Tanja wel.......quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef regenworm het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag
quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....
Ja hoor, ze kauwt nicotine-kauwgom, en is gewoon haar vrolijke zelfjequote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheid![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kauwt nicotine-kauwgom, en is gewoon haar vrolijke zelfje
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |