leuke week opdrachtquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:38 schreef schatje het volgende:
Je zou zeggen dat dit een goede gelegenheid is om te stoppen met roken. Of proberen te minderen.
Nee dus.
alleen als ingrid heel erg dronken zou het kunnen gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:47 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaan Menno en Ingrid de liefde bedrijven? Het kan er zomaar van komen dit weekend!
joost wil dido niet maserenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:44 schreef regenworm het volgende:
Het leuk om te zien hoe Joost met Dido speelt.
Volgens mij heeft ze niet in de gaten.
Ingrid is een preuts typje....die durft dat toch niet.......ik vind ze trouwens ook te klef worden.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen als ingrid heel erg dronken zou het kunnen gaan gebeuren.
Schat het niet hoog in
Joost zijn speeltje.quote:
Het dit wel eens eerder gezien (bb Hongarije).quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Zapje het volgende:
[..]
Ingrid is een preuts typje....die durft dat toch niet.......ik vind ze trouwens ook te klef worden.....
Zou het jammer vinden als Lieske verdwijnt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is door iemand anders, maar we kunnen wel eens een niet zo leuke nominatie ronde krijgen. Volgens een aantal is het dus al zeker dat Roel op de bank zit, door de stem van Rikkert. Als dan Ralph en Lieske weer van de rest de meest stemmen krijgen, dan staan dus Roel, Ralph en Lieske genomineerd. Laten dat dus net mijn 3 favorieten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |