Hoewel ik haar dus NIET lief vind enzo, krijg ik wel enigzins medelijden met 'r dat ze zo genegeerd wordt door de rest.... Alsof Dido en Natte Lie momenteel niet veel erger bezig zijn....quote:Op maandag 12 september 2005 18:26 schreef BlaBlub het volgende:
Wordt Tanja nou ook door een man opgemaakt vnaaf, of negeren ze dr nu echt helemaal?
of Roel zn gezicht als het toch Dido blijkt te zijnquote:Op maandag 12 september 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Boulevard ook zometeen, lees ik net. Zal het dan toch waar zijn?
Zo ja, dan wil ik de reactie van Menno graag zien als het bekend wordt
quote:I'll be able to catch up on the episodes now (though I don't speak Dutch I can still sort of get the gist, lol).
I quite like Chantal. I don't know how popular she is with Dutch viewers. She seems very down to earth but friendly and funny too.
volgens mij kiest ze daarvoor, toen ze gisteravond zich een beetje met de anderen ging bemoeien werd dat probleemloos opgepakt.....quote:Op maandag 12 september 2005 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Hoewel ik haar dus NIET lief vind enzo, krijg ik wel enigzins medelijden met 'r dat ze zo genegeerd wordt door de rest.... Alsof Dido en Natte Lie momenteel niet veel erger bezig zijn....
Ik denk dat we dat maar geheim houden en hier niet gaan posten.quote:Op maandag 12 september 2005 18:24 schreef Quembel het volgende:
Please, hou me op de hoogte, ik zit nog op mijn werk. Als ze een naam noemen van de trafo wil ik het weten!
Menno heeft zich vanochtend/vanmiddag geschoren, maar om nou te zeggen wow veel baardgroei nee.... het zag er ook nepjes uitquote:Op maandag 12 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
Wie van de kerels heef zichzelf nog níet geschoren???
heb je een geheime missie?quote:Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat maar geheim houden en hier niet gaan posten.
Herken de Homo of in dit geval de trans....quote:Op maandag 12 september 2005 18:30 schreef Inca het volgende:
waarom loopt chantal met die rubberlaarzen aan
Ja ze houdt zichzelf ook enorm afzijdig, maar heb ze niet horen vragen of ze mee wilde doen ofzo. Maar ja als iemand zich zo buiten de groep houdt, heb je uiteindelijk ook geen zin meer om iemand er constant bij te trekken, lijkt mij..quote:Op maandag 12 september 2005 18:30 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij kiest ze daarvoor, toen ze gisteravond zich een beetje met de anderen ging bemoeien werd dat probleemloos opgepakt.....
Ja.... fijn..... ik ga om ongeveer 7 uur weg, dan ben ik rond tien over half acht thuis, het is niet onoverkomelijk maar hé, dat doe je me toch niet aan !!quote:Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat maar geheim houden en hier niet gaan posten.
Shit, dan ben ik ook een kerel....quote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef ThaPete het volgende:
hoor net in Tuis dat het Dido zou kunnen zijn
Reden is: dat bij de man de ringvinger langer schijnt te zijn dan de wijsvinger
in tegenstelling tot de vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |