Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 september 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
Jij weet duidelijk nog niet hoe het werkt bij BB![]()
Nee dus:quote:Op maandag 12 september 2005 23:09 schreef MissX het volgende:
pfffff god zou Dido nooit moe van der eigen verhalen worden
Het verschil is dat ik Dido niet meer geloofquote:Op maandag 12 september 2005 23:09 schreef BB-King het volgende:
Dido vertelt leuke verhalen.
M'n broer doet hetzelfde werk als zij... ook altijd lachen die verhalen.
Je kan zeggen wat je wilt maar Dido liegt zulke verhalen echt niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 23:10 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik Dido niet meer geloof![]()
Volgens mij hoorde ik haar gisteren of eergisteren dat wel opperen. Ze zat wat na te denken en zei toen dan heeft Roel op mij gestemd. Ik weet niet meer zeker wie er bij haar stond, Dido?, en die zei: neeee, (toch)? Daarna werd er niet meer over gepraat.quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef mijn23 het volgende:
Linda weet nog steeds niet dat Roel haar genomineerd heeft,wat zou ze schrikken
Echt welquote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef ruby het volgende:
Men lacht altijd enorm om Lieske haar verhalen.
haha, en ze gaat stug doorquote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef ruby het volgende:
Men lacht altijd enorm om Lieske haar verhalen.
BB heeft idd misschien een foute keuze gemaakt......denk ook niet dat er veel aanmeldingen voor zijn geweest....een normaal weldenkend mens gaat niet haar zwangerschap doen op tv....zeker niet als er ook nog een partner in het spel is........maar ze heeft een rottijd gehad... ( al jaren ) ...en dat gedoe met die verwekker weer.....de bevalling komt steeds dichterbij....denk ook dat sommige afkrakers zich eens in haar moeten verplaatsen.....hoe zou JIJ je voelen............ik ben ook geen Tanja fan...maar zoals ik al zei.........de bewoners moeten haar meer betrekken bij dingen.....of hun bek opentrekken....dat doen ze ook niet...........er zitten echt een stelletje zwakkelingen bij daar vind ik......grote bek en niks uitvoeren.................quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ondanks ik Tanja een muts vind, vind ik het toch rot dat ze zich zo klote voelt. Ze is duidelijk niet op haar plek. Er zit gewoon niets in en de bewoners hebben ook weinig aan 'r. Alleen maar zitten huilen is denk ik niet echt de bedoeling geweest van BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |