ik vind het wel zielig dat ze zo buitengesloten is maar dat heeft ze natuurlijk voor een deel aan zich zelf te dankenquote:Op maandag 12 september 2005 22:52 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Gaan we Tanja nu opeens zielig vinden??
Ik denk ook dat er gewoon in de contracten staat dat totaan de baby Tanja niet genomineerd mag worden.quote:Op maandag 12 september 2005 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee hoor, want Tanja stemt dan ook op iemand en die is dan gewoon ook genomineerd, dus dan kan die er ook uitgestemd worden.
iddquote:Op maandag 12 september 2005 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig is de fok hardheid (ligt die crackhoer weer te janken, flikker haar maar over het hek ect) niet doorgedrongen in het BB huis.
Hij zat te dammen, maar ik denk dat hij is afgehaakt bij de anaaltampons van Dido.quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef sam_the_man het volgende:
Waar is Ralph?
hij schijnt ergens met Rikkert zitten te dammen, ik vroeg het een half uurtje geleden ook al:)quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef sam_the_man het volgende:
Waar is Ralph?
Verstandige jongen toch!quote:Op maandag 12 september 2005 22:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij zat te dammen, maar ik denk dat hij is afgehaakt bij de anaaltampons van Dido.
Ah joh dat zijn de zwangerschapshormonen. Vertrouw maar op haar moeder, de beste plek voor Tanja is het BB huis, daar wordt het beste voor haar gezorgdquote:Op maandag 12 september 2005 22:49 schreef Wup het volgende:
als Tanja echt weer ligt te huilen vind ik dat BB moet ingrijpen...
We?quote:Op maandag 12 september 2005 22:52 schreef Tamrah het volgende:
Dan wordt er op een eerlijke manier gestemd door de BB kijker.quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Dan gaat die persoon eruit die door Tanja is genomineerd.
edit: lieske dus
en dan even deze quote in de herinnering:quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef jessie het volgende:
Dido praat op een toon zo van "ik vind het helemaal niet raar waar ik over praat" Dat irriteert me enorm!
Dat mag, bij mij roept het een tegengestelde reactie op.quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef lillymoon het volgende:
Peter je hebt gelijk ik zie ook wel dat Tanja het moeilijk heeft en iemand is die hulp nodig heeft maar ik kan er niks aan doen ik erger me kapot aan haar.
Ik krijg steeds meer zin om jou over het hek ín het huis te flikkeren, kan jij Tanja troosten.quote:Op maandag 12 september 2005 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig is de fok hardheid (ligt die crackhoer weer te janken, flikker haar maar over het hek ect) niet doorgedrongen in het BB huis.
Natte Lie en Linda zijn nu ook weer over haar aan het roddelen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik vind het wel zielig dat ze zo buitengesloten is maar dat heeft ze natuurlijk voor een deel aan zich zelf te danken
maar ook dat de andere bewoners niet eerlijk zijn dat moet ze wel voelen....
Ja en dat het meisje geen jongetje isquote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah joh dat zijn de zwangerschapshormonen. Vertrouw maar op haar moeder, de beste plek voor Tanja is het BB huis, daar wordt het beste voor haar gezorgd![]()
Tanja is aan het verwerken dat de verwekker van haar kindje weer contact heeft met zijn ex.
... ach, geef haar een zakje geld en ze is weer blij.. stomme doos..quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef lillymoon het volgende:
Peter je hebt gelijk ik zie ook wel dat Tanja het moeilijk heeft en iemand is die hulp nodig heeft maar ik kan er niks aan doen ik erger me kapot aan haar.
ik weet nu even niet meer met wie ik meer medelij heb met Tanja of met Dido....hoe hersenloos ben je om dat te denkenquote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef ks_choice het volgende:
Dido: "Ik ben van mening dat vrouwen die compleet lesbisch zijn, dat die een nare ervaring hebben gehad met een man"
omfg... zou Dido hiervoor blond zijn geweest? Missschien wilde ze zich verschuilen achter het " domme blondje - imago" en heeft ze daarom haar snikkel laten verwijderen..quote:Op maandag 12 september 2005 23:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik weet nu even niet meer met wie ik meer medelij heb met Tanja of met Dido....hoe hersenloos ben je om dat te denken
quote:Op maandag 12 september 2005 23:02 schreef Tamrah het volgende:
[..]
omfg... zou Dido hiervoor blond zijn geweest? Missschien wilde ze zich verschuilen achter het " domme blondje - imago" en heeft ze daarom haar snikkel laten verwijderen..![]()
Ondanks ik Tanja een muts vind, vind ik het toch rot dat ze zich zo klote voelt. Ze is duidelijk niet op haar plek. Er zit gewoon niets in en de bewoners hebben ook weinig aan 'r. Alleen maar zitten huilen is denk ik niet echt de bedoeling geweest van BB.quote:Op maandag 12 september 2005 22:52 schreef Tamrah het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en dat het meisje geen jongetje is![]()
Optiefen
Wordt nog leuk als Tanja over een jaar of 15 gezellig met haar dochter de BB banden nog eens gaan bekijken.. ik zie de krantenkop al voor me " PUBER VERMOORDT MOEDER "quote:Op maandag 12 september 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en dat het meisje geen jongetje is![]()
Optiefen
Jij weet duidelijk nog niet hoe het werkt bij BBquote:Op maandag 12 september 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dan wordt er op een eerlijke manier gestemd door de BB kijker.
Kan zijn dat er dan een underdogeffect ontstaat bij de kijker, en men Tan de meeste stemmen geeft.
(ook wel eens met een idols deelneemster gebeurd, die door de jury werd afgekraakt)
ja jammer dat ze deze keer het er niet over mogen hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef mijn23 het volgende:
Linda weet nog steeds niet dat Roel haar genomineerd heeft,wat zou ze schrikken
Hoop eigenlijk wel dat Linda moet vertrekken donderdag.quote:Op maandag 12 september 2005 23:03 schreef mijn23 het volgende:
Linda weet nog steeds niet dat Roel haar genomineerd heeft,wat zou ze schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |