Zeker en vast geprojecteerde gevoelensquote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
rob heeft gedouched op school met jongens die al verliefd op hem waren ?!
zo belachelijk vind ik het nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido maakt zichzelf nu VOLKOMEN belachelijk.
Dido: "Ik geloof niet dat iemand lesbisch geboren wordt"
Helaas....een potje Backgammonquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Lieske en Menno gaan neucken... let maar op
Ja en toen weet je wel, verbauwereerd weet je wel, en toen met school met een vriendinnetje in mijn eigen wereldje. O ech tja? En wanneer wel? Ja ach, je moet denken er gaan dingen veranderen, enmn moeder was bezig met geldzaken. En mn vader. En dat denk je niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 15:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wordt heel moe van het geleuter van Dido en Rob...
Nee joh, Lieske en Roelquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Lieske en Menno gaan neucken... let maar op
Vind het juist leuk om dat soort verhalen te volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja en toen weet je wel, verbauwereerd weet je wel, en toen met school met een vriendinnetje in mijn eigen wereldje. O ech tja? En wanneer wel? Ja ach, je moet denken er gaan dingen veranderen, enmn moeder was bezig met geldzaken. En mn vader. En dat denk je niet hoor.
Erg sfeerverlagend die Dido en Rob.
Ze zegt helemaal niks dus je kunt niks volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vind het juist leuk om dat soort verhalen te volgen
Idd....en het is zelfs spannender dan dat psychologisch gezwets van Been en Di(l)doquote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik het nou goed? Tanja is aan het strijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |