Zeker en vast geprojecteerde gevoelensquote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
rob heeft gedouched op school met jongens die al verliefd op hem waren ?!
zo belachelijk vind ik het nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido maakt zichzelf nu VOLKOMEN belachelijk.
Dido: "Ik geloof niet dat iemand lesbisch geboren wordt"
Helaas....een potje Backgammonquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Lieske en Menno gaan neucken... let maar op
Ja en toen weet je wel, verbauwereerd weet je wel, en toen met school met een vriendinnetje in mijn eigen wereldje. O ech tja? En wanneer wel? Ja ach, je moet denken er gaan dingen veranderen, enmn moeder was bezig met geldzaken. En mn vader. En dat denk je niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 15:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wordt heel moe van het geleuter van Dido en Rob...
Nee joh, Lieske en Roelquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Lieske en Menno gaan neucken... let maar op
Vind het juist leuk om dat soort verhalen te volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja en toen weet je wel, verbauwereerd weet je wel, en toen met school met een vriendinnetje in mijn eigen wereldje. O ech tja? En wanneer wel? Ja ach, je moet denken er gaan dingen veranderen, enmn moeder was bezig met geldzaken. En mn vader. En dat denk je niet hoor.
Erg sfeerverlagend die Dido en Rob.
Ze zegt helemaal niks dus je kunt niks volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vind het juist leuk om dat soort verhalen te volgen
Idd....en het is zelfs spannender dan dat psychologisch gezwets van Been en Di(l)doquote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik het nou goed? Tanja is aan het strijken?
nog eentje erbij scanman:)quote:Op maandag 12 september 2005 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okequote:
Ja, ik weet ook niet wat ik zie, en ze rookt niet eens...quote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik zie het ook... heeft al ze iets gezegd tegen iemand vandaag?quote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Roel is gewoon zo veel leukerquote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef Bergie het volgende:
[..]
Roel???? Dan heb tie zeker een pruik op!
Volgens mij nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik zie het ook... heeft al ze iets gezegd tegen iemand vandaag?
Had je niet hoeven doen. Het moet namelijk 182 zijnquote:
Hmm vaag, k heb het idee dat ik het gewoon kan volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ze zegt helemaal niks dus je kunt niks volgenHet is echt heeel slap ge-ouwehoer met, misschien, wel een kern van waarheid maar er zit ZOOOOOOOOOOOOOOON verhaal omheen, het lijkt wel een klein kind.
Ja, als ze in discussie gaan dan kan dat uren duren, van Dido kan ik het nog wel hebben, maar van Rob wordt ik heel snel moe...quote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Erg sfeerverlagend die Dido en Rob.
Het irritante is dat ze over enorm triviale dingen hele verhalen bouwen waardoor ze constant ver om het werkelijke heenpraten.quote:Op maandag 12 september 2005 16:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, als ze in discussie gaan dan kan dat uren duren, van Dido kan ik het nog wel hebben, maar van Rob wordt ik heel snel moe...
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.quote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat het Dido, Nathalie en Linda ook niet mee zit. Ze schatten zichzelf best wel hoog in, maar de leuke jongens in het huis hebben gekozen voor Lieske en Ingrid. Dat zal toch wel knagen
Dido heeft mijn mening over haar het laatste half uur in iedergeval dubbel en dwars bevestigd.quote:Op maandag 12 september 2005 16:01 schreef milagro het volgende:
Vrouwen worden lesbisch omdat ze veel teleurstellende relaties hebben gehad met mannen.
Nou, dames, zou het niet zo kunnen zijn dat die vrouwen teleurstellende relaties met mannen hebben steeds, omdát ze lesbisch zijn (en dat niet willen weten, inzien) ?
ik geloof dat niet zo hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
maar de leuke jongens in het huis hebben gekozen voor Lieske en Ingrid. Dat zal toch wel knagen
Nou, het lijkt nu toch wel dat ze ingepakt wordt door Joostquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.
Nathalie is bezet.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.
Wat een scherpheid, en dat voor de Maandagmiddagquote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nou, het lijkt nu toch wel dat ze ingepakt wordt door Joost!
Ik zie nu juist van welquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken
Lees vannacht er nog maar eens op na in de streamverslagen. Dido zit hopeloos in de knoei met Roel/Lieskequote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof dat niet zo hoor
Ingrid heeft Menno geclaimd, ik vraag me af of hij wel zo blij is met deze ontwikkeling
Roel fladdert maar wat rond, die kiest niks
Doe ff samenvatten, ik heb echt geen zin om alles door te gaan lezen..quote:Op maandag 12 september 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees vannacht er nog maar eens op na in de streamverslagen. Dido zit hopeloos in de knoei met Roel/Lieske
Was al vroeg op vanmorgenquote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een scherpheid, en dat voor de Maandagmiddag![]()
![]()
ja ik heb meegelezen gisternacht, maar ik denk niet zozeer omdat ze Roel echt wil [ zijn aandacht wel] maar omdat ze het niet uit kan staan dat een Liesje uberhaupt als concurrentie in aanmerking komt.quote:Op maandag 12 september 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Lees vannacht er nog maar eens op na in de streamverslagen. Dido zit hopeloos in de knoei met Roel/Lieske
quote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja kan Dido nog even op de strijkplank leggen. De laatste kleine oneffenheden nog even wegwerken.
Ja je hebt helemaaal gelijk! Ik denk precies hetzelfdequote:Op maandag 12 september 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik heb meegelezen gisternacht, maar ik denk niet zozeer omdat ze Roel echt wil [ zijn aandacht wel] maar omdat ze het niet uit kan staan dat een Liesje uberhaupt als concurrentie in aanmerking komt.
Ja ik ook en dat is nu te merken, de man met de hamer is al geweestquote:
wat onliefquote:Op maandag 12 september 2005 16:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Doe ff samenvatten, ik heb echt geen zin om alles door te gaan lezen..
Maar Dido is een ontzettende attentionwhore, dus ze kan er niet tegen als er iemand anders ingepakt wordt, óók als ze zelf niet wil.quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
Weer een onderonsje?quote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Vanmorgen hebben de dames elkaar ook nog even duidelijk gemaakt dat het wel zo goed als zeker is dat Rikkert of Ralph eruit gaat en dat Linda zich dus helemaal geen zorgen hoeftte maken.
Dit nog even voor de mensen die dat gemist hebben.
Middagdipjequote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ook en dat is nu te merken, de man met de hamer is al geweest![]()
Oke wie gaat er dan morgen uit, Rikkert?quote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Vanmorgen hebben de dames elkaar ook nog even duidelijk gemaakt dat het wel zo goed als zeker is dat Rikkert of Ralph eruit gaat en dat Linda zich dus helemaal geen zorgen hoeftte maken.
Precies.quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nathalie is bezet.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja kan Dido nog even op de strijkplank leggen. De laatste kleine oneffenheden nog even wegwerken.
Geen middagdip, gewoon vanaf opstaan tot een uur geleden zo brak als een hondquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Middagdipje![]()
Die moet hier nog komen denk ik
Ja die trekzeug is aan het strijken, maar ik denk alleen haar eigen klerenquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef Miepje01 het volgende:
Zie ik dit goed, Tanja die iets doet?
Staat gewoon in het streamverlagen topic van vandaag. Eerst pagina meteen, vierde post ofzo. Vrij lang gesprek tussen Dido en Nathalie, waarin toch wel duidelijk wordt dat Dido eigenlijk wel gek is of Roel, maar het niet wil erkennen omdat ze denkt dat Lieske 'hem al heeft'.quote:Op maandag 12 september 2005 16:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Doe ff samenvatten, ik heb echt geen zin om alles door te gaan lezen..
Wij vrouwen zien dat soort dingen gewoon beterquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Precies.
Ik krijg het idee dat Roel liever voor een 'goed' gesprek met Dido in de weer is, hij vindt haar ook mooi, lekker enzo, maar meer op een bewonderende manier.
grappig dat juist linda onderaan onze verwachtingen staat. ben benieuwd of onze poll kloptquote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
krijgt last van nesteldrang he let maar op straks gaat ze het huis schoonmakenquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef Miepje01 het volgende:
Zie ik dit goed, Tanja die iets doet?
Leert de ervaring dat dit te vergelijken is met de SMSjes die gestuurd worden?quote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef BigBro000 het volgende:
Poll update:
Nu de poll op bigbrother.fok.nl staat komen er heel veel stemmen binnen. Nu al meer dan 400 stemmen in totaal. 100 in een uurtje!
Te zien is dat Rikkert stemmen wint en Linda echt achterblijft..... het blijft nog spannend maar zeker is al wel dat het om die twee gaat.
de beruchte poll: [Poll] De eerste nominatieronde
Ralph is sinds gisternacht zó in m'n lijstje gestegenquote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Ralph eigenlijk. Ik heb zin in een paar lekkere droge Ralph momenten. De rest is nu toch het aankijken niet waard.
Ja en? Moet ze de kleren van de rest ook strijken dan?quote:Op maandag 12 september 2005 16:13 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die trekzeug is aan het strijken, maar ik denk alleen haar eigen kleren![]()
Maar ze wil dus wel. Ze heeft in dat gesprek vanacht indirect wel toegegeven dat ze voor Roel is gevallen.quote:Op maandag 12 september 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar Dido is een ontzettende attentionwhore, dus ze kan er niet tegen als er iemand anders ingepakt wordt, óók als ze zelf niet wil.
Ik hoop dat er één heel weinig stemmen krijgt, nl Ralph, en dat dat danook verteld wordt als eerste, voor de reclamebreakquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke wie gaat er dan morgen uit, Rikkert?
Ik hoop het, ook al is ie sympathiek, het duurt te lang voordat ie loskomt.
"Dit is geen sneeuw, op zeker geen sneeuw"quote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Ralph eigenlijk. Ik heb zin in een paar lekkere droge Ralph momenten. De rest is nu toch het aankijken niet waard.
niks mis mee toch?quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef Inca het volgende:
krijgt last van nesteldrang he let maar op straks gaat ze het huis schoonmaken
Dido houdt er sinds vandaag ook een eigen wetenschap op naquote:Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef Day het volgende:
Ze heeft in ieder geval al meer gedaan dan Dido vandaag. Behalve d'r gezicht een half uur lang plamuren en daarna poserend op de kussen, uit d'r nek zitten lullen, heb ik haar ook niet echt actie zien ondernemen.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef Bergie het volgende:
ik geloof dat Joost en Dido elkaar aan het uitkleden zijn.....???
Tenminste dat hoop ik....gebeurt er iets spannends!
Zoiets jaquote:Op maandag 12 september 2005 16:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
"Dit is geen sneeuw, op zeker geen sneeuw"
"He maken ze nou een foto of onweert t?"
"Wat lul je nou met je 5 sigaretten"
Dit soort dingen zijn natuurlijk pas representatief als er een zeer grote steekproef wordt genomen. 400 is statistisch gezien als vrij veel en de verschillen tussen rikkert en linda zijn (zoals dat mooi heet) niet significant verschillend. Kortom: de kans is even groot dat rikkert dan wel linda eruit gaat.quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Leert de ervaring dat dit te vergelijken is met de SMSjes die gestuurd worden?
Overigens is Rob overal de beste in, vind hij zelf. Nathalie merkt op dat ze al een keer (met iets) van hem gewonnen heeft waarin Rob haar gelijk moest geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |