nog eentje erbij scanman:)quote:Op maandag 12 september 2005 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okequote:
Ja, ik weet ook niet wat ik zie, en ze rookt niet eens...quote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik het nou goed? Tanja is aan het strijken?
ja ik zie het ook... heeft al ze iets gezegd tegen iemand vandaag?quote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik het nou goed? Tanja is aan het strijken?
Roel is gewoon zo veel leukerquote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef Bergie het volgende:
[..]
Roel???? Dan heb tie zeker een pruik op!
Volgens mij nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik zie het ook... heeft al ze iets gezegd tegen iemand vandaag?
Had je niet hoeven doen. Het moet namelijk 182 zijnquote:
Hmm vaag, k heb het idee dat ik het gewoon kan volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ze zegt helemaal niks dus je kunt niks volgenHet is echt heeel slap ge-ouwehoer met, misschien, wel een kern van waarheid maar er zit ZOOOOOOOOOOOOOOON verhaal omheen, het lijkt wel een klein kind.
Ja, als ze in discussie gaan dan kan dat uren duren, van Dido kan ik het nog wel hebben, maar van Rob wordt ik heel snel moe...quote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Erg sfeerverlagend die Dido en Rob.
Het irritante is dat ze over enorm triviale dingen hele verhalen bouwen waardoor ze constant ver om het werkelijke heenpraten.quote:Op maandag 12 september 2005 16:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, als ze in discussie gaan dan kan dat uren duren, van Dido kan ik het nog wel hebben, maar van Rob wordt ik heel snel moe...
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.quote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat het Dido, Nathalie en Linda ook niet mee zit. Ze schatten zichzelf best wel hoog in, maar de leuke jongens in het huis hebben gekozen voor Lieske en Ingrid. Dat zal toch wel knagen
Dido heeft mijn mening over haar het laatste half uur in iedergeval dubbel en dwars bevestigd.quote:Op maandag 12 september 2005 16:01 schreef milagro het volgende:
Vrouwen worden lesbisch omdat ze veel teleurstellende relaties hebben gehad met mannen.
Nou, dames, zou het niet zo kunnen zijn dat die vrouwen teleurstellende relaties met mannen hebben steeds, omdát ze lesbisch zijn (en dat niet willen weten, inzien) ?
ik geloof dat niet zo hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
maar de leuke jongens in het huis hebben gekozen voor Lieske en Ingrid. Dat zal toch wel knagen
Nou, het lijkt nu toch wel dat ze ingepakt wordt door Joostquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.
Nathalie is bezet.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.
Wat een scherpheid, en dat voor de Maandagmiddagquote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nou, het lijkt nu toch wel dat ze ingepakt wordt door Joost!
Ik zie nu juist van welquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken
Lees vannacht er nog maar eens op na in de streamverslagen. Dido zit hopeloos in de knoei met Roel/Lieskequote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof dat niet zo hoor
Ingrid heeft Menno geclaimd, ik vraag me af of hij wel zo blij is met deze ontwikkeling
Roel fladdert maar wat rond, die kiest niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |