Zeker en vast geprojecteerde gevoelensquote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
rob heeft gedouched op school met jongens die al verliefd op hem waren ?!
zo belachelijk vind ik het nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido maakt zichzelf nu VOLKOMEN belachelijk.
Dido: "Ik geloof niet dat iemand lesbisch geboren wordt"
Helaas....een potje Backgammonquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Lieske en Menno gaan neucken... let maar op
Ja en toen weet je wel, verbauwereerd weet je wel, en toen met school met een vriendinnetje in mijn eigen wereldje. O ech tja? En wanneer wel? Ja ach, je moet denken er gaan dingen veranderen, enmn moeder was bezig met geldzaken. En mn vader. En dat denk je niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 15:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wordt heel moe van het geleuter van Dido en Rob...
Nee joh, Lieske en Roelquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Lieske en Menno gaan neucken... let maar op
Vind het juist leuk om dat soort verhalen te volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja en toen weet je wel, verbauwereerd weet je wel, en toen met school met een vriendinnetje in mijn eigen wereldje. O ech tja? En wanneer wel? Ja ach, je moet denken er gaan dingen veranderen, enmn moeder was bezig met geldzaken. En mn vader. En dat denk je niet hoor.
Erg sfeerverlagend die Dido en Rob.
Ze zegt helemaal niks dus je kunt niks volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vind het juist leuk om dat soort verhalen te volgen
Idd....en het is zelfs spannender dan dat psychologisch gezwets van Been en Di(l)doquote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik het nou goed? Tanja is aan het strijken?
nog eentje erbij scanman:)quote:Op maandag 12 september 2005 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okequote:
Ja, ik weet ook niet wat ik zie, en ze rookt niet eens...quote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik zie het ook... heeft al ze iets gezegd tegen iemand vandaag?quote:Op maandag 12 september 2005 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Roel is gewoon zo veel leukerquote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef Bergie het volgende:
[..]
Roel???? Dan heb tie zeker een pruik op!
Volgens mij nietquote:Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik zie het ook... heeft al ze iets gezegd tegen iemand vandaag?
Had je niet hoeven doen. Het moet namelijk 182 zijnquote:
Hmm vaag, k heb het idee dat ik het gewoon kan volgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ze zegt helemaal niks dus je kunt niks volgenHet is echt heeel slap ge-ouwehoer met, misschien, wel een kern van waarheid maar er zit ZOOOOOOOOOOOOOOON verhaal omheen, het lijkt wel een klein kind.
Ja, als ze in discussie gaan dan kan dat uren duren, van Dido kan ik het nog wel hebben, maar van Rob wordt ik heel snel moe...quote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Erg sfeerverlagend die Dido en Rob.
Het irritante is dat ze over enorm triviale dingen hele verhalen bouwen waardoor ze constant ver om het werkelijke heenpraten.quote:Op maandag 12 september 2005 16:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, als ze in discussie gaan dan kan dat uren duren, van Dido kan ik het nog wel hebben, maar van Rob wordt ik heel snel moe...
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.quote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat het Dido, Nathalie en Linda ook niet mee zit. Ze schatten zichzelf best wel hoog in, maar de leuke jongens in het huis hebben gekozen voor Lieske en Ingrid. Dat zal toch wel knagen
Dido heeft mijn mening over haar het laatste half uur in iedergeval dubbel en dwars bevestigd.quote:Op maandag 12 september 2005 16:01 schreef milagro het volgende:
Vrouwen worden lesbisch omdat ze veel teleurstellende relaties hebben gehad met mannen.
Nou, dames, zou het niet zo kunnen zijn dat die vrouwen teleurstellende relaties met mannen hebben steeds, omdát ze lesbisch zijn (en dat niet willen weten, inzien) ?
ik geloof dat niet zo hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
maar de leuke jongens in het huis hebben gekozen voor Lieske en Ingrid. Dat zal toch wel knagen
Nou, het lijkt nu toch wel dat ze ingepakt wordt door Joostquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.
Nathalie is bezet.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken, Lieske wel, dat is o.a al een groot verschil.
Wat een scherpheid, en dat voor de Maandagmiddagquote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nou, het lijkt nu toch wel dat ze ingepakt wordt door Joost!
Ik zie nu juist van welquote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Dido laat zich niet zo makkelijk inpakken
Lees vannacht er nog maar eens op na in de streamverslagen. Dido zit hopeloos in de knoei met Roel/Lieskequote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof dat niet zo hoor
Ingrid heeft Menno geclaimd, ik vraag me af of hij wel zo blij is met deze ontwikkeling
Roel fladdert maar wat rond, die kiest niks
Doe ff samenvatten, ik heb echt geen zin om alles door te gaan lezen..quote:Op maandag 12 september 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees vannacht er nog maar eens op na in de streamverslagen. Dido zit hopeloos in de knoei met Roel/Lieske
Was al vroeg op vanmorgenquote:Op maandag 12 september 2005 16:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een scherpheid, en dat voor de Maandagmiddag![]()
![]()
ja ik heb meegelezen gisternacht, maar ik denk niet zozeer omdat ze Roel echt wil [ zijn aandacht wel] maar omdat ze het niet uit kan staan dat een Liesje uberhaupt als concurrentie in aanmerking komt.quote:Op maandag 12 september 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Lees vannacht er nog maar eens op na in de streamverslagen. Dido zit hopeloos in de knoei met Roel/Lieske
quote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja kan Dido nog even op de strijkplank leggen. De laatste kleine oneffenheden nog even wegwerken.
Ja je hebt helemaaal gelijk! Ik denk precies hetzelfdequote:Op maandag 12 september 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik heb meegelezen gisternacht, maar ik denk niet zozeer omdat ze Roel echt wil [ zijn aandacht wel] maar omdat ze het niet uit kan staan dat een Liesje uberhaupt als concurrentie in aanmerking komt.
Ja ik ook en dat is nu te merken, de man met de hamer is al geweestquote:
wat onliefquote:Op maandag 12 september 2005 16:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Doe ff samenvatten, ik heb echt geen zin om alles door te gaan lezen..
Maar Dido is een ontzettende attentionwhore, dus ze kan er niet tegen als er iemand anders ingepakt wordt, óók als ze zelf niet wil.quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
Weer een onderonsje?quote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Vanmorgen hebben de dames elkaar ook nog even duidelijk gemaakt dat het wel zo goed als zeker is dat Rikkert of Ralph eruit gaat en dat Linda zich dus helemaal geen zorgen hoeftte maken.
Dit nog even voor de mensen die dat gemist hebben.
Middagdipjequote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ook en dat is nu te merken, de man met de hamer is al geweest![]()
Oke wie gaat er dan morgen uit, Rikkert?quote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Vanmorgen hebben de dames elkaar ook nog even duidelijk gemaakt dat het wel zo goed als zeker is dat Rikkert of Ralph eruit gaat en dat Linda zich dus helemaal geen zorgen hoeftte maken.
Precies.quote:Op maandag 12 september 2005 16:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nathalie is bezet.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja kan Dido nog even op de strijkplank leggen. De laatste kleine oneffenheden nog even wegwerken.
Geen middagdip, gewoon vanaf opstaan tot een uur geleden zo brak als een hondquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Middagdipje![]()
Die moet hier nog komen denk ik
Ja die trekzeug is aan het strijken, maar ik denk alleen haar eigen klerenquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef Miepje01 het volgende:
Zie ik dit goed, Tanja die iets doet?
Staat gewoon in het streamverlagen topic van vandaag. Eerst pagina meteen, vierde post ofzo. Vrij lang gesprek tussen Dido en Nathalie, waarin toch wel duidelijk wordt dat Dido eigenlijk wel gek is of Roel, maar het niet wil erkennen omdat ze denkt dat Lieske 'hem al heeft'.quote:Op maandag 12 september 2005 16:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Doe ff samenvatten, ik heb echt geen zin om alles door te gaan lezen..
Wij vrouwen zien dat soort dingen gewoon beterquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Precies.
Ik krijg het idee dat Roel liever voor een 'goed' gesprek met Dido in de weer is, hij vindt haar ook mooi, lekker enzo, maar meer op een bewonderende manier.
grappig dat juist linda onderaan onze verwachtingen staat. ben benieuwd of onze poll kloptquote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
krijgt last van nesteldrang he let maar op straks gaat ze het huis schoonmakenquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef Miepje01 het volgende:
Zie ik dit goed, Tanja die iets doet?
Leert de ervaring dat dit te vergelijken is met de SMSjes die gestuurd worden?quote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef BigBro000 het volgende:
Poll update:
Nu de poll op bigbrother.fok.nl staat komen er heel veel stemmen binnen. Nu al meer dan 400 stemmen in totaal. 100 in een uurtje!
Te zien is dat Rikkert stemmen wint en Linda echt achterblijft..... het blijft nog spannend maar zeker is al wel dat het om die twee gaat.
de beruchte poll: [Poll] De eerste nominatieronde
Ralph is sinds gisternacht zó in m'n lijstje gestegenquote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Ralph eigenlijk. Ik heb zin in een paar lekkere droge Ralph momenten. De rest is nu toch het aankijken niet waard.
Ja en? Moet ze de kleren van de rest ook strijken dan?quote:Op maandag 12 september 2005 16:13 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die trekzeug is aan het strijken, maar ik denk alleen haar eigen kleren![]()
Maar ze wil dus wel. Ze heeft in dat gesprek vanacht indirect wel toegegeven dat ze voor Roel is gevallen.quote:Op maandag 12 september 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar Dido is een ontzettende attentionwhore, dus ze kan er niet tegen als er iemand anders ingepakt wordt, óók als ze zelf niet wil.
Ik hoop dat er één heel weinig stemmen krijgt, nl Ralph, en dat dat danook verteld wordt als eerste, voor de reclamebreakquote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke wie gaat er dan morgen uit, Rikkert?
Ik hoop het, ook al is ie sympathiek, het duurt te lang voordat ie loskomt.
"Dit is geen sneeuw, op zeker geen sneeuw"quote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Ralph eigenlijk. Ik heb zin in een paar lekkere droge Ralph momenten. De rest is nu toch het aankijken niet waard.
niks mis mee toch?quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef Inca het volgende:
krijgt last van nesteldrang he let maar op straks gaat ze het huis schoonmaken
Dido houdt er sinds vandaag ook een eigen wetenschap op naquote:Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef Day het volgende:
Ze heeft in ieder geval al meer gedaan dan Dido vandaag. Behalve d'r gezicht een half uur lang plamuren en daarna poserend op de kussen, uit d'r nek zitten lullen, heb ik haar ook niet echt actie zien ondernemen.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef Bergie het volgende:
ik geloof dat Joost en Dido elkaar aan het uitkleden zijn.....???
Tenminste dat hoop ik....gebeurt er iets spannends!
Zoiets jaquote:Op maandag 12 september 2005 16:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
"Dit is geen sneeuw, op zeker geen sneeuw"
"He maken ze nou een foto of onweert t?"
"Wat lul je nou met je 5 sigaretten"
Dit soort dingen zijn natuurlijk pas representatief als er een zeer grote steekproef wordt genomen. 400 is statistisch gezien als vrij veel en de verschillen tussen rikkert en linda zijn (zoals dat mooi heet) niet significant verschillend. Kortom: de kans is even groot dat rikkert dan wel linda eruit gaat.quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Leert de ervaring dat dit te vergelijken is met de SMSjes die gestuurd worden?
Overigens is Rob overal de beste in, vind hij zelf. Nathalie merkt op dat ze al een keer (met iets) van hem gewonnen heeft waarin Rob haar gelijk moest geven.
Oneensch. Lieske is inderdaad een lekker inhoudsloze domme doos die na een paar keer flink sexen haar charme wel kwijt is. Maar van Dido houden? Lijkt me sterk, die zelfingenomen huppelkut kan alleen van zichzelf houden volgens mij, en dat is nou niet echt een goede start.quote:
Mooiquote:Op maandag 12 september 2005 16:21 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn natuurlijk pas representatief als er een zeer grote steekproef wordt genomen. 400 is statistisch gezien als vrij veel en de verschillen tussen rikkert en linda zijn (zoals dat mooi heet) niet significant verschillend. Kortom: de kans is even groot dat rikkert dan wel linda eruit gaat.
Ik denk wel dat het zeker is dat Ralph en menno erin blijven.
Zei hij dat echt/ Séééérieus?quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Er is niemand die van mij wint. Met niks."
Plust het feit dat ze zelf gezegd heeft mannen te dumpen zodra haar getease heeft gewerkt en ze voor haar zijn gevallen. Dat dat niet lukt bij Roel steekt haar vast enorm. Het is echt wel genieten om haar te horen praten over Roel en de frustratie die er dan vanaf straalt.quote:Op maandag 12 september 2005 16:21 schreef Pinball het volgende:
Maar van Dido houden? Lijkt me sterk, die zelfingenomen huppelkut kan alleen van zichzelf houden volgens mij, en dat is nou niet echt een goede start.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Jeeee zeg, die close-up van Ralph met tegenlicht...![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 16:26 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Stream 2 de 2 helden van BB in gesprek :
Ralph en Roel
Tja, wat moeten ze dan doen behalve neuqenquote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Bergie het volgende:
Nou...het gesprekje tussen Ralph en Roel maar even volgen......
Dat is beter dan het spelletje in de tuin.."Ik ga naar het BB-huis en ik neem mee...."
Pffffff.....mijn zoon van 5 doet interessante spelletjes
Domme vraag.quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
waarom zien alle vrouwen hier lieske als een domme doos?
a kijk, eindelijk een goeie achtergrond voor m'n pc'tjequote:
Nou...eh....hoe zal ik dat eens zeggen.....omdat ze dat is?quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
Nou dat bijvoorbeeld!quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, wat moeten ze dan doen behalve neuqen
Dus we hoeven niet meer te SMS en scheelt weer?quote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik het niet mee eens... Ze is jong, op sommige punten wellicht wat naief. Maar dom is ze zeker niet.quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nou...eh....hoe zal ik dat eens zeggen.....omdat ze dat is?
Wil je de volledige grote capture?quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
a kijk, eindelijk een goeie achtergrond voor m'n pc'tje![]()
Ik zie haar niet als een domme doos. Maar als het negentienjarig meisje dat ze is en dat nog veel moet leren van het leven.quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
Graagquote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je de volledige grote capture?
Laatste keer dat ik keek was ik nog man. Ik moest goed kijken inderdaad, maar toch zeker.quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
Okay, daar heb je misschien gelijk in. Het is alleen jammer dat ze dat zelf niet inziet en denkt dat ze overal over mee kan lullen en d'r mening kan spuien, wat er dan weer zo ontzettend dom uitkomt.quote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie haar niet als een domme doos. Maar als het negentienjarig meisje dat ze is en dat nog veel moet leren van het leven.
Niets mis mee.
Maar heeft Tanja vandaag al gesproken, gelachen, gezellig gedaan???
Vandaag nog nauwelijks. De roddelclub heeft zich wel al zeer negatief over haar uitgesproken. Nathalie heeft zelfs gezegd dat ze buite dit huis enorm kwaad was geworden op iemand als Tanja.quote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef Copycat het volgende:
Maar heeft Tanja vandaag al gesproken, gelachen, gezellig gedaan???
quote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Bedenk mezelf ineens dat het wel grappig zou zijn om Ralph samen met Johan Cruijf in Villa Felderhof te zetten... Wordt top-tv!!
Ik deed volgens mij niet veel anders toen ik 18, 19 wasquote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef Day het volgende:
Het is alleen jammer dat ze dat zelf niet inziet en denkt dat ze overal over mee kan lullen en d'r mening kan spuien, wat er dan weer zo ontzettend dom uitkomt.
Ah, dank. Kan ik met een gerust hart verder werken!quote:Tanja zag ik eerder even met Menno praten, verder niet.
pffff... 2 mannen die allebei denken dat ze de slimste zijn... heel boeiend......quote:Op maandag 12 september 2005 16:34 schreef Bergie het volgende:
Nou....op Ralph en Roel zie je ook stof vallen.....
tnx hun...quote:Op maandag 12 september 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klik op het plaatje voor de orginele grote versie:
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/4/thumbs/ScanmanBB272-groot.jpg]afbeelding][/url]
U heeft Versatel?quote:Op maandag 12 september 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://img5.picsplace.to/(...)anmanBB272-groot.jpg
BB Stem: "Rob moet zijn zender uitzetten. Rob, zender uitzetten!"quote:Op maandag 12 september 2005 16:40 schreef Bergie het volgende:
Nou...de dames gaan aan de drank. Hopen dat het dan een beetje losser wordt!!
Rob NIET ZINGEN!!!!
Kunnen ze die man zijn microfoon niet dichtgooiten als tie weer gaat galmen.....vreselijk...
BTW Chantal is nu ook een verhaal aan het vertellen...pffff...spontaan acne op mijn bovenlip!!
Ja, jammer dat ze dat zelf niet in ziet en gewoon denkt 'laat ik m'n mond maar houden' !quote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef Day het volgende:
[..]
Okay, daar heb je misschien gelijk in. Het is alleen jammer dat ze dat zelf niet inziet en denkt dat ze overal over mee kan lullen en d'r mening kan spuien, wat er dan weer zo ontzettend dom uitkomt.
Als je het op leeftijd moet bepalen zijn er zeker andere vrouwen in het huis die beslist dommer zijn.
Tanja zag ik eerder even met Menno praten, verder niet.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB Stem: "Rob moet zijn zender uitzetten. Rob, zender uitzetten!"
Nee hoor. Is gewoon van de streams gecaptured.quote:
Als ze tenminste genoeg op voorraad hebben natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 16:52 schreef jalla het volgende:
5 uur en ze zitten al aan de wijn volgens mij.
dat ziet er goed uit
quote:Op maandag 12 september 2005 16:55 schreef Bergie het volgende:
Chantal:"Ik kom wel eens iemand waar ik dan verliefd op wordt, maar dan denk ik.....nee jij kan mij niet gelukkig maken"
Je moet er toch niet aan denken om die snol gelukkig te maken......misschien dat ze gelukkig wordt van een afgekeurde pornoneger....brrrrrrr moet er niet aan denken om haar gelukkig te maken.
Als zij nou eens oprot naar de Jordaan, dan wordt Internettend Nederland een stuk gelukkiger....
Die trut is pure bandbreedte verspilling
Je beperkingen kennen is wel een eigenschap waardoor je een stuk slimmer overkomt ja.quote:Op maandag 12 september 2005 16:47 schreef Taurus het volgende:
Ja, jammer dat ze dat zelf niet in ziet en gewoon denkt 'laat ik m'n mond maar houden' !![]()
![]()
Want dat zou pas intelligent wezen.![]()
Dat is een beetje het punt. Met een normale 19 jarige kan je idd prima een gesprek aangaan, maar bij Lieske stuit je toch steeds op die leegte onder dat mooie koppiequote:Kom op zeg, alsof je met 'n 19 jarige niet eens 'n volwaardig gesprek aan kan gaanHet is geen 13 jongens..
Ja inderdaad het viel mij ook op, wanneer reageert een van de andere bewoners hier is serieus opquote:Op maandag 12 september 2005 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Is Chantal nu wéér tegen Lieske bezig?
Leegte onder dat mooie koppie gaat me toch wat te ver.quote:Op maandag 12 september 2005 17:00 schreef Pinball het volgende:
maar bij Lieske stuit je toch steeds op die leegte onder dat mooie koppie
Je moet denk ik niet overal iets achter zoeken. Dit keer was er niets aan de hand volgens mij. Of ik moet iets gemist hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja inderdaad het viel mij ook op, wanneer reageert een van de andere bewoners hier is serieus op?
Lieske reageerde op uitspraak van Chantal dat ze 'voortaan heel erg oplet en niet meer zo vaak vieze woorden zegt'quote:Op maandag 12 september 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet denk ik niet overal iets achter zoeken. Dit keer was er niets aan de hand volgens mij. Of ik moet iets gemist hebben
Goed idee ik wil wel lappen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef flugeltje het volgende:
Zou ik geld kunnen bieden om een minuut of tien in dat huis rond te wandelen en ene Dido d'r strotje dicht te knijpen??
Levenswijs zijn en studeren zijn 2 dingen hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leegte onder dat mooie koppie gaat me toch wat te ver.
Heb jij ook VWO zonder moeite doorlopen en studeer je ook economie?
Of bedoel je nu weer de door anderen al aangehaalde sociale intelligentie
constant proberen of ze erin trapt... Chantal blijft vals... wat heeft Liesje haar toch misdaan?quote:Op maandag 12 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik moet zo nog even naar de dbk"
Chantal: "Heb je weer eengeheime opdracht? Weer 5000?"
Lieske: "Ssssstttt, 50.000 .... 50.000"
Chantal: 'Volgens mij heeft Lieske als opdracht zo veel mogelijk vieze woorden zeggen".
He dimmen jaquote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Levenswijs zijn en studeren zijn 2 dingen hoor.
Ken zoveel van die Lieske typjes, zo naïef als de pest, overal intuinen en verbaasd zijn, dat bepaalde dingen in het leven op een bepaalde manier gaan.
Op school alleen maar goed presteren, maar in het leven zo dom als een pinguin.
En op hun 25e nog steeds weinig vooruitgang, maar wel studies volmaakt voltooien...
Chantal is iemand, die volgens mij iedereen af en toe/regelmatig afzeikt, recht in het gezicht.quote:Op maandag 12 september 2005 17:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieske reageerde op uitspraak van Chantal dat ze 'voortaan heel erg oplet en niet meer zo vaak vieze woorden zegt'
Chantal: Nou ik hoorde je toch nét weer een heeeeel vies woord zeggen hoor. Op zo'n denigrerende manier. Was maar kort, dus je kunt 'm best gemist hebben.
Precies, ik werk nu al 10 jaar alleen met profs, drs., dr. en die zijn echt onwijs goed in hun vak en weten onzettend veel over hetgeen waar ze hun papiertje voor hebben. Maar vraag ze niks daarbuiten want dan komt er gewoon onzin uit. Toen ik daar pas kwam, was ik vreselijk onder de indruk, maar dat heb ik heel gauw afgeleerd.quote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ken zoveel van die Lieske typjes, zo naïef als de pest, overal intuinen en verbaasd zijn, dat bepaalde dingen in het leven op een bepaalde manier gaan.
En op hun 25e nog steeds weinig vooruitgang, maar wel studies volmaakt voltooien...
dat laatste zou best kunnenquote:Op maandag 12 september 2005 17:13 schreef -Delta- het volgende:
Chantal is iemand, die volgens mij iedereen af en toe/regelmatig afzeikt, recht in het gezicht.
Als ze thuis bij d'r vrienden is, lacht ze volgens mij ook zo iemand af en toe uit, haar vorm van humor of sarcasme.
Idd, en sommige noemen het de leeftijd. Nou ik hield m'n waffel gewoon dicht op m'n 19e, als ik merkte dat anderen iets beter wisten of als ik niks kon toevoegen aan het gesprek.quote:Op maandag 12 september 2005 17:15 schreef Day het volgende:
Het verschil tussen Lieske en mijn collega's is dat dat zij het gewoon toe geven als ze het niet weten. Lieske wil koste wat het kost mee lullen en met haar weetjes strooien die vaak gewoon totaal misplaats zijn.
Misschien is ´leegte´ inderdaad wat overdreven, maar ik vind haar gewoon erg dom overkomen. Dat ze beter kan leren dan een groot deel van Nederland verandert daar niets aan. Tanja en Linda moeten het allebei waarschijnlijk met veel minder hersens doen, maar weten wanneer ze hun mond moeten houden. En dat is niet alleen leeftijd.quote:Op maandag 12 september 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Leegte onder dat mooie koppie gaat me toch wat te ver.
Heb jij ook VWO zonder moeite doorlopen en studeer je ook economie?
Of bedoel je nu weer de door anderen al aangehaalde sociale intelligentie
Precies!quote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ze heeft meer weg van Tinki winkiquote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef kissa het volgende:
Ik vind Lieske wel een beetje op Bambi lijken![]()
Second that.quote:Op maandag 12 september 2005 17:36 schreef MissX het volgende:
kan iemand me ff waarschuwen als die stem van chantal niet overal bovenuit meer komt op 4 streams
Wie zegt dat dan?? Ik zeg alleen maar dat iemand die VWO heeft doorlopen zeer zeker niet leeg in haar hoofd is. Bij Dido daarentegen, die homosexualiteit ziet als iets wat gebeurt door een nare ervaring, kunje daar wel over twijfelen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies!
Dat gelul altijd dat iemand die VWO heeft gehaald slim is.
Ik lees nergens dat zij het VWO heeft gedaan, ze heeft op het conservatorium de dansopleiding gedaan. Dit kan op MBO-HBO-of VWO nivo. Haar studie in Groningen is in elk geval op HBO nivoquote:Op maandag 12 september 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies!
Dat gelul altijd dat iemand die VWO heeft gehaald slim is. Het zegt hoogstens iets over je vermogen om te leren, maar je kunt een VWO-papiertje halen terwijl je sociale inzicht en EQ zwaar ondermaats zijn en je ook nog eens wereldvreemd bent.
Daarnaast zegt "economie studeren" natuurlijk niets, ze heeft nog niets gepresteerd op dat gebied.
Ja praat ons ff bij, want Fok is nogal traag en om alles door te nemen...quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef phileine het volgende:
k heb de hele dag geen streams kunnen kijken, en met mij vast anderen ook niet. Zou er hier iemand zo lief willen zijn om de belangrijkste gebeurtenissen even kort samen te vatten in het streamverslagentopic? Mijn eeuwige dank zal je deel zijn, voor wat dat waard is....
belangrijk is denk ik dat chantal en linda erg kwaad waren over de uitspraken van Tanja en ze konden er niet bij dat ze nog steeds een jochie wou, chantal wou zelf dat lieve gompy(baby) overnemen als tanja het niet wou.quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef phileine het volgende:
k heb de hele dag geen streams kunnen kijken, en met mij vast anderen ook niet. Zou er hier iemand zo lief willen zijn om de belangrijkste gebeurtenissen even kort samen te vatten in het streamverslagentopic? Mijn eeuwige dank zal je deel zijn, voor wat dat waard is....
Ze heeft VWO is één keer zonder problemen door lopen. Heeft ze zelf al meerdere keren gezegd (en ga nou niet zeggen dat ze loopt te liegen ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 17:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat zij het VWO heeft gedaan, ze heeft op het conservatorium de dansopleiding gedaan. Dit kan op MBO-HBO-of VWO nivo. Haar studie in Groningen is in elk geval op HBO nivo
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 12 september 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft VWO is één keer zonder problemen door lopen. Heeft ze zelf al meerdere keren gezegd (en ga nou niet zeggen dat ze loopt te liegen ofzo)
Als ik hier niet was, dan had ik heel wat meer vrije tijd gehad.quote:Op maandag 12 september 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
Ik heb haar dit niet horen zeggen en ging af op de info bij naam. Fijn dat ik nu weet hoe het zit, als jij er toch niet was Scan![]()
![]()
Oke, dat er misschien een bitch achter haar fraaie verschijning schuilgaat is kan ik volgen, maar om daarom te dreigen met geweld vind ik te ver gaan...quote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef flugeltje het volgende:
Zou ik geld kunnen bieden om een minuut of tien in dat huis rond te wandelen en ene Dido d'r strotje dicht te knijpen??
de appel valt weer niet ver van de boom ...quote:Op maandag 12 september 2005 18:00 schreef elskreeft het volgende:
Ingrid zet haar ouders even fijn te kakken als een stelletje dombo's; aardig....
Werd me ff allemaal te veel... Ze is zo ontzettend nep.quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef PalinG het volgende:
[..]
Oke, dat er misschien een bitch achter haar fraaie verschijning schuilgaat is kan ik volgen, maar om daarom te dreigen met geweld vind ik te ver gaan...
Ik word er ook nog steeds per dag beroerder van jaquote:Op maandag 12 september 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Werd me ff allemaal te veel... Ze is zo ontzettend nep.![]()
Doettie niet. Hij heeft aangegeven dat hij die spelletjes ook infantiel vind en derhalve niet mee wil doen..quote:Op maandag 12 september 2005 18:03 schreef scanman01 het volgende:
Ralph zit steeds vaker bij de groep. Straks gaat hij het allemaal nog leuk vinden ook.
Ik vind alles best, als hij zich maar niet verlaagt tot het zingen van die achterlijke liedjes of andere infantiele spelletjes.
En dat terwijl ze in het begin zo veelbelovend was. Ze stond open voor iedereen en was aardig naar de mensen. Hield zichzelf afzijdig als er geroddeld werd... Ik denk dat zij en Natte Lie een beetje hetzelfde zijn en elkaar nu versterken. Ze dénken allebei dat Ralph niet populair is (quote:Op maandag 12 september 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er ook nog steeds per dag beroerder van ja
Haar doen en laten gaat mij ook steeds meer tegenstaan. Wat is het toch met Dido? Is het jaloezie, een vervelende ervaring uit het verleden...quote:Op maandag 12 september 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Werd me ff allemaal te veel... Ze is zo ontzettend nep.![]()
bel de kranten!quote:Op maandag 12 september 2005 18:07 schreef jalla het volgende:
tanja zit ook buiten!!!! heel af en toe kan je haar zien zitten, maar ze beweegt dan niet
Volgens mij zijn die kampen er alquote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef jalla het volgende:
als er een nieuwe opdracht komt hoop ik op een opdracht die 2 kampen creeert
3 kampen...quote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef jalla het volgende:
uhm ... waarom dat speciaal?quote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef jalla het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 18:12 schreef Jobbeltje het volgende:
[..]
3 kampen...
groep 1
groep 2
Tanja
De tegenstellingen zijn er zeker wél... Alleen het stelletje is zo achterbaks dat ze dat nooit toe zullen geven. Aaaaa het is zo gezellie met z'n allen. En intussen wordt er geroddeld bij het leven...quote:Op maandag 12 september 2005 18:14 schreef jalla het volgende:
vind het nu allemaal veel te gezapig. Mis de grote tegenstellingen in de groep .Misschien dat een opdracht daar voor kan zorgen
ja dido wie noemt haar kind nou DIDOquote:Op maandag 12 september 2005 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Albert zegt 't nu ook bij het voorstukje van Boulevard. Er zou écht een trafo in het huis zitten.
ja? ... dus ...?quote:Op maandag 12 september 2005 18:17 schreef fantastrick het volgende:
oh my god... vanavond gaan de jongens de meisjes opmaken.... dus...
mja denk dat haar filter in de weg zit....quote:Op maandag 12 september 2005 18:19 schreef Inca het volgende:
WE ZETTEN 6 STOELEN NEER TANJA WORD NIET GEVRAAGD
Dido.... Hmmmm..... Dit Is Dus Onno???quote:Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef Inca het volgende:
[..]
ja dido wie noemt haar kind nou DIDO
nuquote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef FlowKey het volgende:
hoe laat begint RTL-Boulevard?
18.35quote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef FlowKey het volgende:
hoe laat begint RTL-Boulevard?
nee, ze weet het gewoon allemaal niet meer volgens mij, maar dit kan nooit goed zijn voor haar.quote:Op maandag 12 september 2005 18:19 schreef Kimske het volgende:
ik begin echt met tanja te doen te krijgen, tis toch sneu als je hier aan mee doet om zo geld te kunnen verdienen om luiers te kunnen kopen?
dat programma durf ik niet te kijken... dat is zoooooo slecht...quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Zometeen in THUIS over een transsexueel in het BB huis.
Zou natuurlijk wel geweldig zijn als dit het sneeuwbaleffect is van de opmerking van Edwin Evers.quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Zometeen in THUIS over een transsexueel in het BB huis.
Ik denk Mennoquote:Op maandag 12 september 2005 18:19 schreef ThaPete het volgende:
hoor net op rtl boulevard dat er een transsexueel in BB zit 3 x raden wie..... ik denk ingrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |