Oneensch. Lieske is inderdaad een lekker inhoudsloze domme doos die na een paar keer flink sexen haar charme wel kwijt is. Maar van Dido houden? Lijkt me sterk, die zelfingenomen huppelkut kan alleen van zichzelf houden volgens mij, en dat is nou niet echt een goede start.quote:
Mooiquote:Op maandag 12 september 2005 16:21 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn natuurlijk pas representatief als er een zeer grote steekproef wordt genomen. 400 is statistisch gezien als vrij veel en de verschillen tussen rikkert en linda zijn (zoals dat mooi heet) niet significant verschillend. Kortom: de kans is even groot dat rikkert dan wel linda eruit gaat.
Ik denk wel dat het zeker is dat Ralph en menno erin blijven.
Zei hij dat echt/ Séééérieus?quote:Op maandag 12 september 2005 16:16 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Er is niemand die van mij wint. Met niks."
Plust het feit dat ze zelf gezegd heeft mannen te dumpen zodra haar getease heeft gewerkt en ze voor haar zijn gevallen. Dat dat niet lukt bij Roel steekt haar vast enorm. Het is echt wel genieten om haar te horen praten over Roel en de frustratie die er dan vanaf straalt.quote:Op maandag 12 september 2005 16:21 schreef Pinball het volgende:
Maar van Dido houden? Lijkt me sterk, die zelfingenomen huppelkut kan alleen van zichzelf houden volgens mij, en dat is nou niet echt een goede start.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Jeeee zeg, die close-up van Ralph met tegenlicht...![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 16:26 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Stream 2 de 2 helden van BB in gesprek :
Ralph en Roel
Tja, wat moeten ze dan doen behalve neuqenquote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Bergie het volgende:
Nou...het gesprekje tussen Ralph en Roel maar even volgen......
Dat is beter dan het spelletje in de tuin.."Ik ga naar het BB-huis en ik neem mee...."
Pffffff.....mijn zoon van 5 doet interessante spelletjes
Domme vraag.quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
waarom zien alle vrouwen hier lieske als een domme doos?
a kijk, eindelijk een goeie achtergrond voor m'n pc'tjequote:
Nou...eh....hoe zal ik dat eens zeggen.....omdat ze dat is?quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
Nou dat bijvoorbeeld!quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, wat moeten ze dan doen behalve neuqen
Dus we hoeven niet meer te SMS en scheelt weer?quote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Vanmorgen hebben de dames elkaar ook nog even duidelijk gemaakt dat het wel zo goed als zeker is dat Rikkert of Ralph eruit gaat en dat Linda zich dus helemaal geen zorgen hoeftte maken.
Dit nog even voor de mensen die dat gemist hebben.
Ben ik het niet mee eens... Ze is jong, op sommige punten wellicht wat naief. Maar dom is ze zeker niet.quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nou...eh....hoe zal ik dat eens zeggen.....omdat ze dat is?
Wil je de volledige grote capture?quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
a kijk, eindelijk een goeie achtergrond voor m'n pc'tje![]()
Ik zie haar niet als een domme doos. Maar als het negentienjarig meisje dat ze is en dat nog veel moet leren van het leven.quote:Op maandag 12 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
Graagquote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je de volledige grote capture?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |