constant proberen of ze erin trapt... Chantal blijft vals... wat heeft Liesje haar toch misdaan?quote:Op maandag 12 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik moet zo nog even naar de dbk"
Chantal: "Heb je weer eengeheime opdracht? Weer 5000?"
Lieske: "Ssssstttt, 50.000 .... 50.000"
Chantal: 'Volgens mij heeft Lieske als opdracht zo veel mogelijk vieze woorden zeggen".
He dimmen jaquote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Levenswijs zijn en studeren zijn 2 dingen hoor.
Ken zoveel van die Lieske typjes, zo naïef als de pest, overal intuinen en verbaasd zijn, dat bepaalde dingen in het leven op een bepaalde manier gaan.
Op school alleen maar goed presteren, maar in het leven zo dom als een pinguin.
En op hun 25e nog steeds weinig vooruitgang, maar wel studies volmaakt voltooien...
Chantal is iemand, die volgens mij iedereen af en toe/regelmatig afzeikt, recht in het gezicht.quote:Op maandag 12 september 2005 17:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieske reageerde op uitspraak van Chantal dat ze 'voortaan heel erg oplet en niet meer zo vaak vieze woorden zegt'
Chantal: Nou ik hoorde je toch nét weer een heeeeel vies woord zeggen hoor. Op zo'n denigrerende manier. Was maar kort, dus je kunt 'm best gemist hebben.
Precies, ik werk nu al 10 jaar alleen met profs, drs., dr. en die zijn echt onwijs goed in hun vak en weten onzettend veel over hetgeen waar ze hun papiertje voor hebben. Maar vraag ze niks daarbuiten want dan komt er gewoon onzin uit. Toen ik daar pas kwam, was ik vreselijk onder de indruk, maar dat heb ik heel gauw afgeleerd.quote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ken zoveel van die Lieske typjes, zo naïef als de pest, overal intuinen en verbaasd zijn, dat bepaalde dingen in het leven op een bepaalde manier gaan.
En op hun 25e nog steeds weinig vooruitgang, maar wel studies volmaakt voltooien...
dat laatste zou best kunnenquote:Op maandag 12 september 2005 17:13 schreef -Delta- het volgende:
Chantal is iemand, die volgens mij iedereen af en toe/regelmatig afzeikt, recht in het gezicht.
Als ze thuis bij d'r vrienden is, lacht ze volgens mij ook zo iemand af en toe uit, haar vorm van humor of sarcasme.
Idd, en sommige noemen het de leeftijd. Nou ik hield m'n waffel gewoon dicht op m'n 19e, als ik merkte dat anderen iets beter wisten of als ik niks kon toevoegen aan het gesprek.quote:Op maandag 12 september 2005 17:15 schreef Day het volgende:
Het verschil tussen Lieske en mijn collega's is dat dat zij het gewoon toe geven als ze het niet weten. Lieske wil koste wat het kost mee lullen en met haar weetjes strooien die vaak gewoon totaal misplaats zijn.
Misschien is ´leegte´ inderdaad wat overdreven, maar ik vind haar gewoon erg dom overkomen. Dat ze beter kan leren dan een groot deel van Nederland verandert daar niets aan. Tanja en Linda moeten het allebei waarschijnlijk met veel minder hersens doen, maar weten wanneer ze hun mond moeten houden. En dat is niet alleen leeftijd.quote:Op maandag 12 september 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Leegte onder dat mooie koppie gaat me toch wat te ver.
Heb jij ook VWO zonder moeite doorlopen en studeer je ook economie?
Of bedoel je nu weer de door anderen al aangehaalde sociale intelligentie
Precies!quote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ze heeft meer weg van Tinki winkiquote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef kissa het volgende:
Ik vind Lieske wel een beetje op Bambi lijken![]()
Second that.quote:Op maandag 12 september 2005 17:36 schreef MissX het volgende:
kan iemand me ff waarschuwen als die stem van chantal niet overal bovenuit meer komt op 4 streams
Wie zegt dat dan?? Ik zeg alleen maar dat iemand die VWO heeft doorlopen zeer zeker niet leeg in haar hoofd is. Bij Dido daarentegen, die homosexualiteit ziet als iets wat gebeurt door een nare ervaring, kunje daar wel over twijfelen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies!
Dat gelul altijd dat iemand die VWO heeft gehaald slim is.
Ik lees nergens dat zij het VWO heeft gedaan, ze heeft op het conservatorium de dansopleiding gedaan. Dit kan op MBO-HBO-of VWO nivo. Haar studie in Groningen is in elk geval op HBO nivoquote:Op maandag 12 september 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies!
Dat gelul altijd dat iemand die VWO heeft gehaald slim is. Het zegt hoogstens iets over je vermogen om te leren, maar je kunt een VWO-papiertje halen terwijl je sociale inzicht en EQ zwaar ondermaats zijn en je ook nog eens wereldvreemd bent.
Daarnaast zegt "economie studeren" natuurlijk niets, ze heeft nog niets gepresteerd op dat gebied.
Ja praat ons ff bij, want Fok is nogal traag en om alles door te nemen...quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef phileine het volgende:
k heb de hele dag geen streams kunnen kijken, en met mij vast anderen ook niet. Zou er hier iemand zo lief willen zijn om de belangrijkste gebeurtenissen even kort samen te vatten in het streamverslagentopic? Mijn eeuwige dank zal je deel zijn, voor wat dat waard is....
belangrijk is denk ik dat chantal en linda erg kwaad waren over de uitspraken van Tanja en ze konden er niet bij dat ze nog steeds een jochie wou, chantal wou zelf dat lieve gompy(baby) overnemen als tanja het niet wou.quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef phileine het volgende:
k heb de hele dag geen streams kunnen kijken, en met mij vast anderen ook niet. Zou er hier iemand zo lief willen zijn om de belangrijkste gebeurtenissen even kort samen te vatten in het streamverslagentopic? Mijn eeuwige dank zal je deel zijn, voor wat dat waard is....
Ze heeft VWO is één keer zonder problemen door lopen. Heeft ze zelf al meerdere keren gezegd (en ga nou niet zeggen dat ze loopt te liegen ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 17:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat zij het VWO heeft gedaan, ze heeft op het conservatorium de dansopleiding gedaan. Dit kan op MBO-HBO-of VWO nivo. Haar studie in Groningen is in elk geval op HBO nivo
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 12 september 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft VWO is één keer zonder problemen door lopen. Heeft ze zelf al meerdere keren gezegd (en ga nou niet zeggen dat ze loopt te liegen ofzo)
Als ik hier niet was, dan had ik heel wat meer vrije tijd gehad.quote:Op maandag 12 september 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
Ik heb haar dit niet horen zeggen en ging af op de info bij naam. Fijn dat ik nu weet hoe het zit, als jij er toch niet was Scan![]()
![]()
Oke, dat er misschien een bitch achter haar fraaie verschijning schuilgaat is kan ik volgen, maar om daarom te dreigen met geweld vind ik te ver gaan...quote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef flugeltje het volgende:
Zou ik geld kunnen bieden om een minuut of tien in dat huis rond te wandelen en ene Dido d'r strotje dicht te knijpen??
de appel valt weer niet ver van de boom ...quote:Op maandag 12 september 2005 18:00 schreef elskreeft het volgende:
Ingrid zet haar ouders even fijn te kakken als een stelletje dombo's; aardig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |