Precies als mevrouw maar aandacht krijgt is zij in haar sas... Bah ik erger me echt dood aan Tanja misschien moet ze er dan toch maar in blijvenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:
Ja natuurlijk is Tanja happy nu, alles gaat over buiken, dus mevrouw krijgt aandacht.
Zegt toch genoeg als je dan alleen een grijns op je bek kan toveren.![]()
Yup, niemand heeft iets gezegd... Sterker nog, Tanja begon ineens leuk mee te doen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even gegeten en wat tv gekeken, dus get laatste uur geen streams gezien.
Als ik het goed begrijp was Joost te scheiterig om er over te beginnen aan tafel?
Oh my god.. geitenwollesokkenagoogquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Volhouden Tan, je doet het harstikke goed![]()
Je integreert iedere dag weer een stukje verder in de groep![]()
En als je moe bent, is het geen enkel probleem dat je ff gaat liggen![]()
Ik heb op Ralph gestemd. De eerste keer in mijn leven dat ik naar een programma SMS, maar om die meiden te stangen MOET Ralph erin blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Vooral de meiden zijn er zo van overtuigd dat Rikkert of Ralph eruit gaat donderdag, dat ik toch echt hoop dat het Menno of Linda wordt. Alleen al daarom
Dat was ook niet de bedoeling. Joost zou iets zeggen, maar die heeft het dus obgelooflijk laten afweten? Triest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yup, niemand heeft iets gezegd... Sterker nog, Tanja begon ineens leuk mee te doen....
dat denk ik inmiddels ook, totdat ze het zelf leuk gaat vinden natuurlijk:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef Sasami het volgende:
Precies als mevrouw maar aandacht krijgt is zij in haar sas... Bah ik erger me echt dood aan Tanja misschien moet ze er dan toch maar in blijven
Tanja met Hitler vergelijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Pinball het volgende:
Je kan wel voor de underdog zijn, maar dan moet je wel echt een underdog uitzoeken.
Wat jij nu heldhaftig probeert is Hitler verdedigen omdat iedereen zo'n hekel aan hem heeft.
"Geeft niks hoor Adolf, dat mensen jou niet aardig vinden. Het zijn er elke dag wat minder."
Na het eten stond iedereen op en ging z'n eigen weg... Ik neem het Joost dan ook niet kwalijk dat hij er niet meer over begonnen is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling. Joost zou iets zeggen, maar die heeft het dus obgelooflijk laten afweten? Triest.
[gevaarlijke grap mode]quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja met Hitler vergelijken.... Dat is een nieuwe
Nou dat is niet helemaal waar. Rob ging volgens mij gewoon zonder overleg een kort gesprek aan met Tanja, en zei daarna tegen iedereen. Laat maar jongen, het is goed. of iets in die richitngquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling. Joost zou iets zeggen, maar die heeft het dus obgelooflijk laten afweten? Triest.
En Rob heeft het verziekt door even bij Tanja de daddy cool te gaan uithangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee de ver-assing war er vanaf.. niet de ver-gassing!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[gevaarlijke grap mode]
Hitler vergaste toch ook mensen?
[/gevaarlijke grap mode]
thanx man!! Vergat door dit gezever spontaan mijn tv aan te zetten. Deze Romario gaat naar oude cloep kijken!! Bb-bewoners allemaal vriendelijk de ziekte gewenst, stelletje blauwhelmen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wow, i'm on a role...:9
En nu ga ik PSV kijken...
O en Mr Incredible bug me ff als er wat gebeurd
En wat dan nog als hij iets gezegd heeft?! Hij is dan tenminste niet zo achterbaks als de rest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Na het eten stond iedereen op en ging z'n eigen weg... Ik neem het Joost dan ook niet kwalijk dat hij er niet meer over begonnen is.
Overigens heeft ROB nog wel iets tegen Tanja gezegdDat ze wat meer mee moest doen met de rest en zichzelf niet af moest zonderen. Hij wist niets van de afspraak natuurlijk, maar Tanja deed ná dit (privé-gesprekje) ineens even leuk mee met de rest
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |