O jawel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wekt het bij jou niet ook juist agressie op dan?
Eens, maar het is niet alsof er al veel gedaan is deze ochtend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
En daar kan je aardig moe van worden hoor, een middagdut is echt niet gek als je zwanger bent. Wel een beetje reeël blijven, hoor.
Ja, ze zijn namelijk net gestopt met fietsen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef -Delta- het volgende:
Wat heeft Ralph nou aan voor shirt? Of zie ik het gewoon niet goed.
Lijkt wel of ie een schort met dikke buik voor zich draagt![]()
![]()
Dat hoef ik echt niet te zien, gadverdamme. Hoef ik niet eens bij m'n éigen vriendin te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
met 1 camera op haar kruis gericht en de ander close-up op haar hoofd. En dan graag ook een bevalling van ten minste 36 uur.
Grrrrrrr....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ze zijn namelijk net gestopt met fietsen!
zie streamverslagenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef -Delta- het volgende:
Wat heeft Ralph nou aan voor shirt? Of zie ik het gewoon niet goed.
Lijkt wel of ie een schort met dikke buik voor zich draagt![]()
![]()
Zoals scanman al zei het wekt agressie op, ze is GVD zwanger ze zit niet in het gips!! Ze doet nergens aan mee, praat niet en heeft bijzonder idioot gereageerd op de bekendmaking van het geslacht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Tuurlijk, ze slaapt de hele dag, ja hoor Flakkie en Scanman, helemaal gelijk.
Maar je hoeft natuurlijk ook niet op elk dutje te gaan kiften
Dat is toch makkelijk, die gaat er niet uit. Hummie laat haar echt niet gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Uiruru het volgende:
laat ze in godsnaam de zeug nomineren... wil wel zien wat voor bokkesprongen BB dan gaat maken om dat onsmakelijke mens erin te houden.
Maar dat zullen ze zo toch ook niet laten zien?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoef ik echt niet te zien, gadverdamme. Hoef ik niet eens bij m'n éigen vriendin te zien.
En ik gun Tanja ook echt geen pijn, maar een voorspoedige bevalling. Ik wil alleen gewoon dat ze dat
eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Eens Milagro eens, maar elke dut die ze doet wordt op gekift.
WTF ZE HEBBEN ALLEMAAL ZAKKEN OM, DIE HET NU PASquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |