Ok, niet gezien, was ff koffie halenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hééél voorzichtig ja, met de druk van Rob; maar niet langer dan 1 minuut....
jah vreselijk irritant!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef jupiters het volgende:
hebben jullie nu ook vier streams met alleen Tanja?
Ze is zwanger.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:38 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja Slaapt weer dat geloof je toch niet, waar is ze zo moe van dan ze heeft geen drol gedaan![]()
![]()
Ik greep ook gelijk naar de pot met Prozac bij het zien van deze intens trieste beeldenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef Sasami het volgende:
Leuk hoor doe je ook net de treams aan en wat krijg je op alle 4 de streams Tanja... nou daar wordt je gelukkiger van.
ik knipperde net even, dus ook gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Pardoes- het volgende:
[..]
Ok, niet gezien, was ff koffie halen
Inderdaad, ik ben ook geen Tanja fan, maar een middagdutje is heel normaal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
En daar kan je aardig moe van worden hoor, een middagdut is echt niet gek als je zwanger bent. Wel een beetje reeël blijven, hoor.
nuh.. is een keer wat anders ditquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
Regie, is leuk geweest
Ander beeld graag
Ander beeld nuquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
Regie, is leuk geweest
Ander beeld graag
Volgens mij komt dit uit de fantasie van iemand en is niet gebaseerd op feitenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:39 schreef charlysilva het volgende:
Punt 7 : Een regeling die ze zullen proberen te treffen met de schuldeisers van Tanja ( wordt de studieschuld van Menno, Rikkert en Lieske ook betaald door BB ? ) .. Punt 8 : Een regeleing getroffen met PlayBoy ..
What the fuck!! Wat nou regeling met schuldeisersDit doet de deur dicht......het zou mij niets verbazen als die hele schuld door Talpa wordt betaald (wat voor hun natuurlijk peanuts is).En wat nou Playboy,wil dat blad failiet ? Dan zeker Tanja op de cover pleuren,loopt half Nederland kotsend langs de schappen van de sigarenboer
![]()
blijkbaar luistert BB naar verzoeken van kijkers.quote:
Wekt het bij jou niet ook juist agressie op dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben absoluut geen Tanja fan en sta ook niet achter haar gedrag maar ze ligt er wel heel schattig bij![]()
![]()
LOL een middag dutje doe ik ook(5mnd zwanger) maar Tanja kwam uit bed nam koffie en een cracker een peuk nog een toen naar bed uur later week opdracht dus 45 minuten uit bed niet meegedaan aan pufklas en nu weer naar bed.... dus beetje veel in bed is het welquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
En daar kan je aardig moe van worden hoor, een middagdut is echt niet gek als je zwanger bent. Wel een beetje reeël blijven, hoor.
Ik maak het nu voor de tweede keer persoonlijk van dichtbij mee maar dit is echt niet normaal meer,dit is namelijk Tanja bij uitstek in je bed blijven rotten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze is zwanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |