Niet alleen het hoofd...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef Pardoes- het volgende:
jezus, dat hoofd van natalie... Ik vind ze zo langzamerhand eigenlijk allemaal op een kerel lijken!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef Pardoes- het volgende:
Ik vind ze zo langzamerhand eigenlijk allemaal op een kerel lijken!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
Joost : Vrouwen schijnen vingeren lekkerder te vinden
Linda : Ah nee joh, dat kunnen we zelf ook doen
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
right.. dit gaat echt niks meer worden vanavond... en pics van ralf zit ik nu ook niet echt op te wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.truste...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
Tanja praat, wow, over wie zal het gaan.
*Tromgeroffel*
Jij krijgt een biertje van me, als een een BB-meet gaan doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zichzelfJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop