Niet alleen het hoofd...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef Pardoes- het volgende:
jezus, dat hoofd van natalie... Ik vind ze zo langzamerhand eigenlijk allemaal op een kerel lijken!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef Pardoes- het volgende:
Ik vind ze zo langzamerhand eigenlijk allemaal op een kerel lijken!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Showtime het volgende:
Joost : Vrouwen schijnen vingeren lekkerder te vinden
Linda : Ah nee joh, dat kunnen we zelf ook doen
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
right.. dit gaat echt niks meer worden vanavond... en pics van ralf zit ik nu ook niet echt op te wachtentruste...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
Tanja praat, wow, over wie zal het gaan.
*Tromgeroffel*
Jij krijgt een biertje van me, als een een BB-meet gaan doenquote:
ik word steeds meer anti-Joostquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef Showtime het volgende:
Vind Joost wel grappig gedurende dit gesprek. Hij houdt het gesprek aardig op gang en hij is vrij open.
Ik ook, helaas...quote:
Wat een verassingquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef Wup het volgende:
hey Ingrid praat met Tanja
het gaat over een verrassing die verpest is.....
LOL, ja...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ingrid tegen Tanja; je bent gewoon op je pik getrapt!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Veel plezier met de kraaiende lach van Chantal iedereen
Joost stijgt langzaam wat in mijn lijstje.quote:
En met deze mooie beelden ga ik maar slapen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag het niet zeggen, maar zou bijna wensen dat ze een keer meemaakt, dat iemand in haar omgeving een niet gezond kindje baart.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef teamlead het volgende:
ik had per ongeluk het geluid nog aanstaan.. en wat hoor ik: de zeug die weer ligt te zeiken over dat de hele zwangerschap nu verpest is omdat ze weet dat ze een meisje krijgt en dat ze dat niet zomaar opzij kan zetten...
zal me leren om mijn pc netjes af te sluiten als ik in bed wil gaan liggen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik heb de sperma wel eens twee dagen later van mijn rug af gekrabt"
Ik word moe van die grapjes van hem over tampons, wippen, krikken, beffen, neuken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Joost stijgt langzaam wat in mijn lijstje.
Ook na de tv uitzending van vanavond waarin hij durfde te huilen met Tan.
En hij heeft vaak humoristische inbreng in gesprekken.
Als ik zou moeten kiezen tussen Menno en Joost, is het inmiddels toch wel Joost, ondanks zijn circus en zijn toneelstukjes
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
Tanja praat, wow, over wie zal het gaan.
*Tromgeroffel*
Voor vrouwen is het waarschijnlijk een lekker ding. Voor mij straalt hij heel erg veel vriendelijkheid uit. Het lijkt me een fijne ventquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Jane het volgende:
[..]
En met deze mooie beelden ga ik maar slapen.
Ik deel je mening maar dat wist je ondertussen wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Voor vrouwen is het waarschijnlijk een lekker ding. Voor mij straalt hij heel erg veel vriendelijkheid uit. Het lijkt me een fijne vent
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef Jane het volgende:
[..]
En met deze mooie beelden ga ik maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |