Dat was ze ook, via de andere stream in de spiegelquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:41 schreef fantastrick het volgende:
damn... bijna Lieske full frontal in beeld..
Jah zoiets heb ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:42 schreef Bep het volgende:
Ik haak nu echt bijna af, ik kots op dat zwangere gedoe , flikker op zeg , laat ze naar de baby beurs gaan ofzo en geef ons wat leuks te zien
bb de boring baby showquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
Kan de streams niet bekijken nu, maar ik begrijp dat iedereen een zwangerpak aan moet en ze samen gaan zwangerschapgymmen?
Als ze maar niet het puffen gaan oefenen.. dan is straks die verrassing er ook af voor Tanja.
een voordeel ze moet er wel bij zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:43 schreef Ireth het volgende:
Dit is trouwens wel weer een opdracht waarbij er dan voor Tanja niets verandert... die kan gewoon blijven zitten zoals ze altijd al deed...![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
Als ze maar niet het puffen gaan oefenen.. dan is straks die verrassing er ook af voor Tanja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |