quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
20.30 Tan en Nath zijn gezellig lol aan het maken
Dat is fijn om te zien
Wat denk je van mij... Ik heb van alles moeten beloven om de PC de hele avond voor mezelf te houden....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef Quembel het volgende:
Mijn god... vanaf vijf uur stiekum op mijn werk meelezen met de streamverslagen, om zes uur als de sodemietert naar huis om op tijd thuis te zijn voor de confrontatie. Kom ik hier, maak in 10 minuten een maaltje, lees ik dat het na het eten het gesprek plaats gaat vinden. En nu, half negen NIETS, niks confrontatie, niks gesprek, gewoon niks!.
Hahaha, ja mooi is dat hequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef Quembel het volgende:
Mijn god... vanaf vijf uur stiekum op mijn werk meelezen met de streamverslagen, om zes uur als de sodemietert naar huis om op tijd thuis te zijn voor de confrontatie. Kom ik hier, maak in 10 minuten een maaltje, lees ik dat het na het eten het gesprek plaats gaat vinden. En nu, half negen NIETS, niks confrontatie, niks gesprek, gewoon niks!.
Dat móet opluchten.... toch? (ik denk er p'cies zo over)quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Uiruru het volgende:
Ik kap met kijken... Achterlijk rotvolk in dat stomme huis! Vieze mieterige, camerageil rotvolk.
bah... schijterige zeiklui. Vertel die zeug dat het een smerige rotmoeder is die eens normaal moet doen.
nee stream3 doet hele tijd al fout, de rest is wel okequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
is stream 3 bij jullie ook niet vloeiend?
Ja ik raad iedereen aan mijn reply met verheven stem en op volle sterkte op te lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat móet opluchten.... toch? (ik denk er p'cies zo over)
dat heb ik mezelf ook al tig keer voorgenomen maar het blijft roepenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Uiruru het volgende:
Ik kap met kijken... Achterlijk rotvolk in dat stomme huis! Vieze mieterige, camerageil rotvolk.
bah... schijterige zeiklui. Vertel die zeug dat het een smerige rotmoeder is die eens normaal moet doen.
Nog niet....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:35 schreef Quembel het volgende:
Ja Flugeltje, was je bijna "streamloos".
Ik hoop dat je niet al te diep door de knieen moest.
Ze denken allemaal dat Tanja razend populair is. Als je de zwangere vrouw (waar het ALLEMAAL om draait) af valt, zal het volk je zeker wegstemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Uiruru het volgende:
Ik ga nou lekker voor de tv hangen.... Zou iemand me kunnen mailen als er uberhaupt nog een confrontatie komt? Mail hoor ik binnen komen en dan kan ik even kijken want dat wil ik natuurlijk niet missen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:36 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat heb ik mezelf ook al tig keer voorgenomen maar het blijft roepen![]()
Gatverdamme, dit is echt van dat hele natte warme katholieke warmhouden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Volhouden Tan, je doet het harstikke goed![]()
Je integreert iedere dag weer een stukje verder in de groep![]()
En als je moe bent, is het geen enkel probleem dat je ff gaat liggen![]()
Peter, ik snap dat je de underdog wil helpen, maar Tanja is gewoon geen prettig persoon. Ze wordt enorm voorgetrokken door BB en ze heeft nog steeds bijvoorbeeld geen vervangende opdracht. Ze is verwaand en arrogant.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat denken ze niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat Tanja razend populair is. Als je de zwangere vrouw (waar het ALLEMAAL om draait) af valt, zal het volk je zeker wegstemmen.
Iedereen heeft vrees. Niemand durft keihard en eerlijk te zijn. Waarom hebben ze nou weer geen onruststokers gecast![]()
Peter6000 is even anti godsdienstig als Roelquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gatverdamme, dit is echt van dat hele natte warme katholieke warmhouden.
Doe dan niet alsof je dat wel bent.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Peter6000 is even anti godsdienstig als Roel
metertje of 5quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef KNAK het volgende:
*pakt mailbomber erbij*
Is het ver lopen van TV naar PC. Uiruru?
niet zo overdrijven zegquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:43 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ik wil een confrontatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |