Reden om eruit te stappen... per direct... hup naar huis!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef cuall het volgende:
Je ziet Tanja denken........ Ik heb dit niet zo gewilt, de lol is er voor mij af![]()
Volgens mij vindt ze het bijna jammer dat je in dese fase geen abortus meer kunt laten doen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Reden om eruit te stappen... per direct... hup naar huis!
Nou ja, ik zeg net wel dat ik ook niet op dat matje zou willen. Maar ik had toch wel meegedaan eigenlijk, al was het om de leut. Toch wel een beetje raar hoe ze écht niet mee wil doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch wel het meest genante wat ik tot nu toe in BB gezien heb.
Onvoorstelbaar.
Die paar die-hards hebben het nu ook opgegeven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Bestaan er wel Tanja fans?
Rob scoort inderdaad! Hij blijft het proberen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig van Rob hoe hij Tanja aanspoort om toch mee te doen met de rest.
Ja idd. Kijk dat je het lacherig vind, dat vind ik ook, dat snap ik wel. Maar je kunt toch ff meedoen. Ik bedoel, het is niets ergs ofzo toch.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou ja, ik zeg net wel dat ik ook niet op dat matje zou willen. Maar ik had toch wel meegedaan eigenlijk, al was het om de leut. Toch wel een beetje raar hoe ze écht niet mee wil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |