Reden om eruit te stappen... per direct... hup naar huis!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef cuall het volgende:
Je ziet Tanja denken........ Ik heb dit niet zo gewilt, de lol is er voor mij af![]()
Volgens mij vindt ze het bijna jammer dat je in dese fase geen abortus meer kunt laten doen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Reden om eruit te stappen... per direct... hup naar huis!
Nou ja, ik zeg net wel dat ik ook niet op dat matje zou willen. Maar ik had toch wel meegedaan eigenlijk, al was het om de leut. Toch wel een beetje raar hoe ze écht niet mee wil doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch wel het meest genante wat ik tot nu toe in BB gezien heb.
Onvoorstelbaar.
Die paar die-hards hebben het nu ook opgegeven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Bestaan er wel Tanja fans?
Rob scoort inderdaad! Hij blijft het proberen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig van Rob hoe hij Tanja aanspoort om toch mee te doen met de rest.
Ja idd. Kijk dat je het lacherig vind, dat vind ik ook, dat snap ik wel. Maar je kunt toch ff meedoen. Ik bedoel, het is niets ergs ofzo toch.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou ja, ik zeg net wel dat ik ook niet op dat matje zou willen. Maar ik had toch wel meegedaan eigenlijk, al was het om de leut. Toch wel een beetje raar hoe ze écht niet mee wil doen
Ut kon me idd geen ene zorg schelen op het moment supreme!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef milagro het volgende:
Tanja wilt niet horen dat er ms mogelijk wat ontlasting of plas mee kan komen tzt bij het persen.
Als het zover is, en het zou gebeuren, merk je daar zelf niets van, het lijkt sowies alsof je moet poepen, bij persweeën, en het dan eindelijk mogen, persen, is zo fijn, dat je er letterlijk schijt aan hebt, nocht er ontlasting meekomen
ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig van Rob hoe hij Tanja aanspoort om toch mee te doen met de rest.
99% van de bevallenden kan het niks schelen, maar Tanja gaat een hele week voor de bevalling niet eten. (Alsof je uberhaupt weet wanneer je gaat bevallenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef milagro het volgende:
Tanja wilt niet horen dat er ms mogelijk wat ontlasting of plas mee kan komen tzt bij het persen.
Als het zover is, en het zou gebeuren, merk je daar zelf niets van, het lijkt sowies alsof je moet poepen, bij persweeën, en het dan eindelijk mogen, persen, is zo fijn, dat je er letterlijk schijt aan hebt, nocht er ontlasting meekomen
Idd..erger kan bijna nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch wel het meest genante wat ik tot nu toe in BB gezien heb.
Onvoorstelbaar.
Ook goed voor je kind, om het eten te onthoudenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
99% van de bevallenden kan het niks schelen, maar Tanja gaat een hele week voor de bevalling niet eten. (Alsof je uberhaupt weet wanneer je gaat bevallen)
en het treurige is, dat ze het ws nog meent ook, dat een week niet eten voor de uitgerekende datumquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
99% van de bevallenden kan het niks schelen, maar Tanja gaat een hele week voor de bevalling niet eten. (Alsof je uberhaupt weet wanneer je gaat bevallen)
Nou niet echt fan...ik heb meer medelijden met haar....Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe zij zich voelt. Ga maar eens naar een toneelcursus en doe dan maar eens voor een onbekende groep een boom na bijvoorbeeld. Idd dat gevoel!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Bestaan er wel Tanja fans?
Hé verdomme nu is de verrassing erafquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
ze is 24 oktober uitgeteld
Dan had ze het huis niet in moeten gaan. Ik heb totaal geen medelijden met haar... eigen schuld!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef Bergie het volgende:
[..]
Nou niet echt fan...ik heb meer medelijden met haar....Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe zij zich voelt. Ga maar eens naar een toneelcursus en doe dan maar eens voor een onbekende groep een boom na bijvoorbeeld. Idd dat gevoel!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hé verdomme nu is de verrassing eraf![]()
Ja, het is net of zwanger zijn en de bevalling en babies hele abstracte dingen zijn voor haar. Ze richt zich werkelijk alleen maar op de bijzaken en niet om de hoofdzaken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
en het treurige is, dat ze het ws nog meent ook, dat een week niet eten voor de uitgerekende datum
hopen dus maar dat ze een weekje eerder bevalt.
Logisch dat ze zich ongemakkelijk voelt, a) er wordt verwacht dat ze verantwoordelijkheid neemt b) ze kan nu geen peuk roken. Dus haal dat 'denk' maar uit je zinquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tanja houdt zich het liefst afzijdig en nu staat de hele groep in dienst van haar. Ik denk dat ze dit gewoon een erg ongemakkelijke situatie vindt.
BB: "Tanja, naar de dagboekkamer komen alsjeblieft. Je hebt de weekopdracht verpest en daarom volgt er een sanctie. Geen sigaretten deze weekquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef twi het volgende:
Je zou 'r gewoon disciplinair moeten straffen nu.
Dat heeft nu geen zin meer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rob scoort inderdaad! Hij blijft het proberen!![]()
Brrrrrrrrr.......alleen de gedachte al......quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
Menno en Chantal hebben sex
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/1297/menno3ci.th.jpg]afbeelding][/URL]
Chantal geniet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
Rob weet dat Tanja voor hem zit en dat hij dus veel in beeld gaat komen. Daar gedraagt hij zich ook naar. Buiten het huis had hij haar al lang een schop verkocht.
Dat durven ze niet, dan gaat ze het huis uit....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
BB: "Tanja, naar de dagboekkamer komen alsjeblieft. Je hebt de weekopdracht verpest en daarom volgt er een sanctie. Geen sigaretten deze week"
Dat zou eindelijk eens mogen gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef Ripley het volgende:
BB: "Tanja, naar de dagboekkamer komen alsjeblieft. Je hebt de weekopdracht verpest en daarom volgt er een sanctie. Geen sigaretten deze week"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |