Klopt, maar ik gaf alleen mijn visie/ervaring mbt pufklasjesquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja echter zit in BB, een groepsgebeuren bij uitstek.
Tanja wilde in BB om SAMEN met een groep de zwangerschap mee te maken, door te maken.
Tanja loopt al weken te mokken dat het allemaal zo kut is.
BB organiseert nu iets, wat ms suf is, waar je ms niet op zit te wachten, maar Tanja is geen kind, ze krijgt ereen, dus ze kan best voor de verandering eens zich ergens overheen zetten en gewoon deze ENE KEER meedoen met de rest, helemaal nu dit iets is wat speciaal op haar gericht is...en nog nuttig ook.
Nogmaals: als je zwanger bent ben je niet invalide. Ze kan aan ALLES meedoen, behalve misschien aan hele extreme fysieke zaken. Ze had zelfs kleine stukjes kunnen fietsen hoor, ik zit ook elke dag een uur op de fiets om op mn werk te komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.
Inderdaad en je kunt het op zijn minst proberen. Het is om haar te helpen niet om haar te pesten. Ik snap dat mens echt niet hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.
Nog ff en Rob neemt de zwangerschap overquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:24 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja nu met Rob..... Klasse Regie !!
Hij weet er ook veel meer van dan de rest, als vader natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nog ff en Rob neemt de zwangerschap over![]()
![]()
Gelijk afstraffen die handelquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef k_i_m het volgende:
Gelukkig is die mevrouw van de cursus niet op haar achterhoofd gevallen.
"Ga jij maar bij Rob, Tanja!"
moehahahaha.
Iedereen behalve Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even...
Ik word wakker.... doe de stream aan.... en zie iedereen zwangerschapsgymnastiek doen?
BIG TANJA SHOW![]()
![]()
Daarom heeft het ook helemaal geen zin om het met mensen te doen die helemaal niet zwanger zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef Bergie het volgende:
Volgens mij schaamt ze zich gewoon om zich te laten gaan in een groep
Tanja houdt zich het liefst afzijdig en nu staat de hele groep in dienst van haar. Ik denk dat ze dit gewoon een erg ongemakkelijke situatie vindt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Ze verdomt het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |