quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef twi het volgende:
Ik zit het godverdomme ook gewoon te doen![]()
![]()
Het zou me niet verbazen als ze zit te broeden op een theorie waarom dit hele gebeuren juist niét leuk voor haar is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
Wat zei ik?
Tanja zegt : ik onthoud het wel allemaal, ja, daaaaaag
Jezus, wat een a sociale kuttekop, iedereen doet mee, dit is speciaal voor HAAR gedaan, en nog probeert ze eronderuit te komen.
Het is net zoals het ene verlegen kind uit de klas wat ineens iets voor de klas moet doen van de leraar. Ze klapt gewoon dicht, dat heeft niks met de activiteit te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de visie van 'n zwangere dame hierop willen horen... Is er niemand van deze posters zwanger toevallig? Ik bedoel, misschien voelt 't wel heel naar als je dat zo groepsgewijs echt moet zitten doen. De anderen doen 't allemaal voor de lol en lachen, maar zij moet 't echt oefenen. Nu heb ik zoiets van "jezus kreng, doe 's mee", maar ik zou 't toch van 'n zwanger iemand willen horen hoe dit is![]()
Jaaa.. maar wel in 'n groep met andere zwangere vrouwen die dus allemaal ECHT voelen wat jij voelt. Duh.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar zwangerschapsgymnastiek is toch bijna altijd in een groep.
Bovendien is dit eindelijk iets waar ze echt aan mee kan doen en waarin ze bij d egroep kan hore.
Het is HAAR baby, dus waar bemoeit iedereen zich mee???quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
Wat zei ik?
Tanja zegt : ik onthoud het wel allemaal, ja, daaaaaag
Jezus, wat een a sociale kuttekop, iedereen doet mee, dit is speciaal voor HAAR gedaan, en nog probeert ze eronderuit te komen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:15 schreef Knurkie het volgende:
Gelukkig ik mag mn dochter van de psz halen
Ik hoop dat ze gewoon opstaan en weglopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef milagro het volgende:
De rest raakt pissed off nu.
Ikke.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de visie van 'n zwangere dame hierop willen horen... Is er niemand van deze posters zwanger toevallig? Ik bedoel, misschien voelt 't wel heel naar als je dat zo groepsgewijs echt moet zitten doen. De anderen doen 't allemaal voor de lol en lachen, maar zij moet 't echt oefenen. Nu heb ik zoiets van "jezus kreng, doe 's mee", maar ik zou 't toch van 'n zwanger iemand willen horen hoe dit is![]()
Ik heb geen zwangerschaps ademhalingsoefeningen gehad omdat ik 2 maanden te vroeg beviel van mijn kids.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef miss_bleu het volgende:
Wat een muts is tanja ook. En dan zometeen zeker janken dat het zoveel pijn doet als het begonnen is
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hier. Hier heb je tenminste wat aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ikke.
En ze zouden van mij de vinketering kunnen krijgen. No way dat je mij op dat matje kreeg![]()
inderdaad:quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef twi het volgende:
Als blikken konden doden, dan had Chantal nu Tanja wel een keer of drie morsdood gemaakt.
Ben ik wel blij om dat te horen..... ik dacht al, moet ik dit ook allemaal gaan meemaken? Dat trek ik dan niet.... ik schiet al zo snel in de lach.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.
(kan die Heidi even melden dat ontsluitingsweeën ook geen pijn hoeven te doen?Ik heb namelijk geen enkele ontsluitingswee gehad en er geen ruk van gevoeld dus!
)
jaaa zie je wel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.
(kan die Heidi even melden dat ontsluitingsweeën ook geen pijn hoeven te doen?Ik heb namelijk geen enkele ontsluitingswee gehad en er geen ruk van gevoeld dus!
)
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ikke.
En ze zouden van mij de vinketering kunnen krijgen. No way dat je mij op dat matje kreeg![]()
Tanja echter zit in BB, een groepsgebeuren bij uitstek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
)
Eén wee en die duimt niet meer.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef BigBro000 het volgende:
ingrid:
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/1586/snapshotstream11309051119086os.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt, maar ik gaf alleen mijn visie/ervaring mbt pufklasjesquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja echter zit in BB, een groepsgebeuren bij uitstek.
Tanja wilde in BB om SAMEN met een groep de zwangerschap mee te maken, door te maken.
Tanja loopt al weken te mokken dat het allemaal zo kut is.
BB organiseert nu iets, wat ms suf is, waar je ms niet op zit te wachten, maar Tanja is geen kind, ze krijgt ereen, dus ze kan best voor de verandering eens zich ergens overheen zetten en gewoon deze ENE KEER meedoen met de rest, helemaal nu dit iets is wat speciaal op haar gericht is...en nog nuttig ook.
Nogmaals: als je zwanger bent ben je niet invalide. Ze kan aan ALLES meedoen, behalve misschien aan hele extreme fysieke zaken. Ze had zelfs kleine stukjes kunnen fietsen hoor, ik zit ook elke dag een uur op de fiets om op mn werk te komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.
Inderdaad en je kunt het op zijn minst proberen. Het is om haar te helpen niet om haar te pesten. Ik snap dat mens echt niet hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.
Nog ff en Rob neemt de zwangerschap overquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:24 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja nu met Rob..... Klasse Regie !!
Hij weet er ook veel meer van dan de rest, als vader natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nog ff en Rob neemt de zwangerschap over![]()
![]()
Gelijk afstraffen die handelquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef k_i_m het volgende:
Gelukkig is die mevrouw van de cursus niet op haar achterhoofd gevallen.
"Ga jij maar bij Rob, Tanja!"
moehahahaha.
Iedereen behalve Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even...
Ik word wakker.... doe de stream aan.... en zie iedereen zwangerschapsgymnastiek doen?
BIG TANJA SHOW![]()
![]()
Daarom heeft het ook helemaal geen zin om het met mensen te doen die helemaal niet zwanger zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef Bergie het volgende:
Volgens mij schaamt ze zich gewoon om zich te laten gaan in een groep
Tanja houdt zich het liefst afzijdig en nu staat de hele groep in dienst van haar. Ik denk dat ze dit gewoon een erg ongemakkelijke situatie vindt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Ze verdomt het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |