Ik zou heel graag de visie van 'n zwangere dame hierop willen horen... Is er niemand van deze posters zwanger toevallig? Ik bedoel, misschien voelt 't wel heel naar als je dat zo groepsgewijs echt moet zitten doen. De anderen doen 't allemaal voor de lol en lachen, maar zij moet 't echt oefenen. Nu heb ik zoiets van "jezus kreng, doe 's mee", maar ik zou 't toch van 'n zwanger iemand willen horen hoe dit isquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:12 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "er komt geen volgende keer"
Ze wil echt nooit meer zwanger worden hierna
dan nog. Je neemt dit soort dingen onbewust wel mee. Niet iedereen is hetzelfde he. Er zijn mensen die heel graag sociale contacten willen hebben maar dit gewoon zelf niet aandurven te gaan omdat ze geen vertrouwen hebben of in het verleden een nare ervaring hebben gehad. Er zijn ook mensen die door afwijzingen te krijgen een gevoel van affectie proberen te krijgen. Negatieve aandacht is ook aandacht. Tanja past in deze categorie. Het is zeker geen goede zaak maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als ze straks wordt weggestemd?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef twi het volgende:
Ik zit het godverdomme ook gewoon te doen![]()
![]()
Correct me if I'm wrong, maar zwangerschapsgymnastiek is toch bijna altijd in een groep.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de visie van 'n zwangere dame hierop willen horen... Is er niemand van deze posters zwanger toevallig? Ik bedoel, misschien voelt 't wel heel naar als je dat zo groepsgewijs echt moet zitten doen. De anderen doen 't allemaal voor de lol en lachen, maar zij moet 't echt oefenen. Nu heb ik zoiets van "jezus kreng, doe 's mee", maar ik zou 't toch van 'n zwanger iemand willen horen hoe dit is![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef Bergie het volgende:
Natte Lie fluistert: "Het schopt!"
Dat wijf is echt dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |