ik vind je keigoedquote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef Martine73 het volgende:
geen idee hoe je een nieuw topic maakt..
als dit fout is verwijder hem dan aub!
Ja ik zag het ook.. en ze bleef ruiken! Komt ze met een slap rugzak excuus..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja Nathuliieee, je kan wel onder je oksels ruiken, maar je blijft een stinkhoer!
die had ik opgespaard in de tijd dat er geen topic wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo is dat er ook weer uit, op naar de volgende frustratiequote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja Nathuliieee, je kan wel onder je oksels ruiken, maar je blijft een stinkhoer!
die had ik opgespaard in de tijd dat er geen topic wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef Martine73 het volgende:
geen idee hoe je een nieuw topic maakt..
als dit fout is verwijder hem dan aub!
dank U!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
ik vind je keigoed
vind je keigoedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.
De Openings Post vind je onderaan de eerste post van het vorige topic. Gewoon copy/pasten.
Kan ik dat nog herstellen?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.
De Openings Post vind je onderaan de eerste post van het vorige topic. Gewoon copy/pasten.
Yep, gewoon ff je post aanpassen.quote:
Hoor jij dat nú pas? Ik had dat een minuut of 4 a 5 geleden. De streams lopen niet bij iedereen gelijk geloof ik...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stop eens met zingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kan maar uit je systeem zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop