ik vind je keigoedquote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef Martine73 het volgende:
geen idee hoe je een nieuw topic maakt..
als dit fout is verwijder hem dan aub!
Ja ik zag het ook.. en ze bleef ruiken! Komt ze met een slap rugzak excuus..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja Nathuliieee, je kan wel onder je oksels ruiken, maar je blijft een stinkhoer!
die had ik opgespaard in de tijd dat er geen topic was.
zo is dat er ook weer uit, op naar de volgende frustratiequote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja Nathuliieee, je kan wel onder je oksels ruiken, maar je blijft een stinkhoer!
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef Martine73 het volgende:
geen idee hoe je een nieuw topic maakt..
als dit fout is verwijder hem dan aub!
dank U!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
ik vind je keigoed
vind je keigoed![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.
De Openings Post vind je onderaan de eerste post van het vorige topic. Gewoon copy/pasten.
Kan ik dat nog herstellen?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kopieer svp de topicstart van vorige topic even hier, dat staat wat netter.
De Openings Post vind je onderaan de eerste post van het vorige topic. Gewoon copy/pasten.
Yep, gewoon ff je post aanpassen.quote:
Hoor jij dat nú pas? Ik had dat een minuut of 4 a 5 geleden. De streams lopen niet bij iedereen gelijk geloof ik...quote:
Het kan maar uit je systeem zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Oh wat liefquote:Op woensdag 14 september 2005 11:55 schreef Martine73 het volgende:
die gaat na 7 pagina's dicht, eerst waren het 13 pagina's maar sinds een dag of wat gaat de topic na 7 pagina's op slot
Die opdracht heeft ze gisterenavond al gehad.... Een kinderlijk makkelijk vragenspelletje waarmee ze kadootjes voor de rest van de groep kon verdienen. Ze is dus ook weer helemaal in de gratie bij de restquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Bep het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor een opdracht?
Ik zal wel weer blond zijn, maar ik krijg het niet mooi. Er zijn linkjes weg etc.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, gewoon ff je post aanpassen.
Ze is nu dus klaar met haar opdracht terwijl de rest nog moet lopen?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die opdracht heeft ze gisterenavond al gehad.... Een kinderlijk makkelijk vragenspelletje waarmee ze kadootjes voor de rest van de groep kon verdienen. Ze is dus ook weer helemaal in de gratie bij de rest![]()
Kijk maar ff op de blog... Of in het streamverslagen topic van gisterenavond. Kun je het allemaal nalezen... * flugeltje is nog steeds hevig ontdaan over zoveel onrecht.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef Bep het volgende:
[..]
Ze is nu dus klaar met haar opdracht terwijl de rest nog moet lopen?
Dan moet je de streams ff opnieuw opstarten, loop je weer gelijk.quote:
Ik geloof je wel:) t was weer bagger zo te zienquote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk maar ff op de blog... Of in het streamverslagen topic van gisterenavond. Kun je het allemaal nalezen... * flugeltje is nog steeds hevig ontdaan over zoveel onrecht.
dat is het startsein om de streams eens aan te zetten!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef flugeltje het volgende:
Ralluf op de band, wat een lekker ding blijft het toch...![]()
Ze heeft gisteren 12 vragen moeten beantwoorden, varierend van noem 5 mensen uit Sesamstraat (Kermis de kikker) tot noem 5 personages uit boeken van Annie MG Schmidt.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Bep het volgende:
Wat heeft Tanja nu voor een opdracht?
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh wat liefEen newbie
Dat ligt aan het aantal posts per pagina. Met 25ppp staat de 301ste post op pagina 13, met 50ppp op pag. 7. Het aanta ppp kan je zelf instellen onder 'opties'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |