abonnement Unibet Coolblue
pi_30576983
Hier weer verder over Tanja.

pi_30577160
Voor RM-rf (oid): ik vind dat als je je toch in een groep begeeft, dat je dan best wat aan je omgangsvormen kan doen (zie laatste post vorig topic).

Verder zou ik je willen vragen eerst eens 5 dagen streams te kijken om je mening over Tanja te vormen, want ik begrijp dat je nog geen enkel beeld hebt gezien? Wel mensen uitdagen op hun mening, maar zelf geen beelden hebben gezien, da's wel heel makkelijk er van af komen hoor
pi_30577210
Tanja Voor President!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30577302
Deel 3 alweer, you hate her or you love her

feit blijft dat ze ieder geval voor veel discussie zorgt hier op FOK!
Viper 4 life
pi_30577967
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Voor RM-rf (oid): ik vind dat als je je toch in een groep begeeft, dat je dan best wat aan je omgangsvormen kan doen (zie laatste post vorig topic).
ik kijk wel streams en volg het BB5 wel, enkel kan ik geen nederlandse televisie ontvangen ... sew me: kun je me uitleggen waarom ik dan geen (andere?) mening mag hebben...

Bij Tanja is het overduidelijk dat ze het enkel voor het geld doet, ze niet 'meespeelt' zoals de rest, dat ligt niet eens enkel aan haar, maar ook aan BB ... die haar sowieso direkt uit het huis gooit als ze eenmaal geworpen heeft, ze mogen immers die baby niet continue filmen...

De enige reden waarom kennelijk Tanja volgens velen mee moet 'spelen' is 'net doen alsof' ... omdat dat hele sociale groepsgebeuren een soort van vereistte is...

Ja, ik vind Tanja ook verschrikkelijk als mens, weinig sociaal, en verwacht ook dat het voor haar wat makkelijker zou zijn als ze een beetje van haar reet zou komen .... ze komt nogal als depressief over, en op je reet blijven hangen helpt dan niet echt ....
Anderszijds, dat is haar situatie, en net doen alsof ze niet voor 'spek-en-bonen' meedoet, is ook weinig eerlijk... dan zou ze een leugen voorspelen, en niemand zou haar dan 'geloofwaardig' vinden.

maar als kijker vind ik nu net Tanja een der weinigen die ten minste niet slap naar de pijpen van BB danst, eigenlijk de enige die juist het concept van het programma eerder dreigt te verstoren ... juist die (misschien ongewilde) tegendraadsheid bevalt me enorm...

Overigens, deze BB gaat sowieso wel behoorlijk ver in het fileren van privepersonen, het sterk laten meespelen van de persoonlijke situatie, zie ook Nathalie en Ralph en de manier waarop er soms suggesties gedaan wordt over de persoonlijke privelevens van deelnemers ... vroeger gebeurde dat ook, maar toen vaak heel indirekt en pas op een laat tijdstip (denk aan de ex-vrouw van willem in BB1)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30578040
Ik hoop echt dat dat kreng op de nominatiebank komt hoor, niet dat ze er dan uitgaat, want Hummie zal er natuurlijk weer alles aan doen om dat niet te laten gebeuren.
pi_30579131
Zucht RM-rf , ik ga je niet snappen.. het spijt me. We zijn het volkomen eens,naar mijn mening. In het vorige topic stelde je me slechts een vraag over die omgangsvormen omdat ik daar eerder wat over gezegd had. Dat deed ik weer n.a.v. een vraag van Phileine die zich afvroeg of Tanja sociaal onhandig is of gewoon verwend. Ik zei totally self-absorbed en gedesinteresseerd. En jij bent het daar blijkbaar niet mee eens of zo?

Ik heb trouwens niet eens zin in een discussie hierover, dat ze geen omgangsvormen heeft is volkomen duidelijk wat mij betreft en ik ga geen ja-nee-spelletje doen, hoor.

En wat dat andere betreft: ik begreep dat je niks had gezien, geen streams ook. My bad
pi_30579965
Nu volg ik de streams niet, maar Talpa bracht haar gisteren wel uitsluitend met peuk in beeld. Was dit expres of was het zeg maar onmogelijk om Tanja zonder peuk te filmen?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30580959
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef DIGGER het volgende:
Nu volg ik de streams niet, maar Talpa bracht haar gisteren wel uitsluitend met peuk in beeld. Was dit expres of was het zeg maar onmogelijk om Tanja zonder peuk te filmen?
Niet onmogelijk, maar wel moeilijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30581100
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef DIGGER het volgende:
Nu volg ik de streams niet, maar Talpa bracht haar gisteren wel uitsluitend met peuk in beeld. Was dit expres of was het zeg maar onmogelijk om Tanja zonder peuk te filmen?
ze rookt gewoon de hele dag.
uit verveling denk ik.
pi_30586325
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Zucht RM-rf , ik ga je niet snappen.. het spijt me. We zijn het volkomen eens,naar mijn mening. In het vorige topic stelde je me slechts een vraag over die omgangsvormen omdat ik daar eerder wat over gezegd had. Dat deed ik weer n.a.v. een vraag van Phileine die zich afvroeg of Tanja sociaal onhandig is of gewoon verwend. Ik zei totally self-absorbed en gedesinteresseerd. En jij bent het daar blijkbaar niet mee eens of zo?

Ik heb trouwens niet eens zin in een discussie hierover, dat ze geen omgangsvormen heeft is volkomen duidelijk wat mij betreft en ik ga geen ja-nee-spelletje doen, hoor.

En wat dat andere betreft: ik begreep dat je niks had gezien, geen streams ook. My bad
Wat omgangsvormen betreft, opvallend is het dat users die het meest anti-Tanja zijn er blijk van geven ook over totaal geen omgangsvormen te beschikken op dit forum...
I´m back.
  Moderator woensdag 14 september 2005 @ 22:52:36 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30588019
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat omgangsvormen betreft, opvallend is het dat users die het meest anti-Tanja zijn er blijk van geven ook over totaal geen omgangsvormen te beschikken op dit forum...
Andere posters uit hun tent proberen te lokken met absurde standpunten, je zult het zelf wel socratesque vinden maar ik beschouw dat eveneens als een gebrekkige omgangsvorm.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30588294
Het is gewoon niet zo'n slimme strategie van Tanja. Niet om BB te winnen, maar ook niet om haar verblijf daar makkelijk voor zichzelf te maken. Mensen zijn evolutionair gezien groepsdieren, zeker de vrouwen omdat die een groot draagvlak moeten hebben voor het grootbrengen voor hun kinderen. Tanja zou wijs zijn om haar omgeving veilig te maken en nu alvast support te vinden in haar directe omgeving voor als straks haar kindje er is. Er zijn maar weinig mensen die het liefste worden uitgekotst door een groep, en Tanja is daar niet eentje van. Ze verliest zich nu in zelfbeklag en negativiteit en daar lijdt ze inderdaad zelf het meeste onder, maar wij kijkers helaas ook.
mooi he, alles
pi_30588675
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

Wat omgangsvormen betreft, opvallend is het dat users die het meest anti-Tanja zijn er blijk van geven ook over totaal geen omgangsvormen te beschikken op dit forum...
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30588886
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ze nu zin in heeft hoor :p maar die is wijd genoeg


Maar hoop dat ze het snel kan proberen maar dan wel ergens anders eruit met die meid
pi_30589366
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Andere posters uit hun tent proberen te lokken met absurde standpunten, je zult het zelf wel socratesque vinden maar ik beschouw dat eveneens als een gebrekkige omgangsvorm.
Je bedoelt dat ik mee moet gaan in de anti-Tanja hetze of anders... Ja, wat.., heb je gebrekkige omgangsvormen??? Mm, eigenaardige gedachtengang zeg.
I´m back.
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 09:59:45 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30595694
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik mee moet gaan in de anti-Tanja hetze of anders... Ja, wat.., heb je gebrekkige omgangsvormen???
Jij neemt, althans ik heb sterk die indruk, bij wijze van spelletje een zo omstreden mogelijk standpunt in. Zoals: "Het gebrek aan egocentrisme bij Tanja is haast griezelig", of woorden van die strekking.

Ik vind het oneerlijk om je meningen als waarachtig te presenteren terwijl ze slechts als provocatie bedoeld zijn. Ik heb geen zin om in te gaan op argumenten van iemand die een spelletje speelt. Er zijn genoeg mensen met échte meningen hier. Jij hebt er ook vast wel eentje toch? (inkoppertje)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30596182
Mij doet het vooral pijn om haar zo te zien... Ongeinteresseerd, lui, verwend (ook op de lifestreams) ze moest eens weten hoeveel vrouwen niet zomaar kinderen kunnen krijgen of ze helemaal niet kunnen krijgen. Ze heeft hulp nodig anders gaat het straks nog fout aflopen met haar dochtertje!!!!
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 11:43:20 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30598236
Hoop dat het goed komt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 15 september 2005 @ 19:56:02 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30612360
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef iefs het volgende:
Tanja’s hormonen regeren in Big Brother-huis

Het leven in het Big Brother-huis staat volledig in het teken van de zwangere Tanja. Iedereen was in spanning of de aanstaande moeder wel of niet zou opstappen, waar ze vol overtuiging mee dreigde. Tanja is gebleven, maar houdt zich steeds meer afzijdig van de rest. De bewoners ergeren zich zichtbaar aan de 27-jarige Groningse en laten haar óók links liggen. Medebewoner Rikkert: „Het is Tanja alleen maar om de aandacht te doen.”
Ook de andere BB’ers zijn de zwangere bewoonster inmiddels zat aan het worden. De voorkeursbehandeling die ze kreeg toen ze riep „ik pak nu mijn spullen!” – nadat Big Brother tegen haar zin het geslacht van haar kindje bekendmaakte – is niet in goede aarde gevallen. Tanja mocht een nacht met haar moeder Geesje in het aparte BB-huisje doorbrengen. Lieske opperde al sarcastisch om ook maar van alles te gaan roepen om een dagje in het huisje te mogen zitten.
Dat de aanstaande moeder zo buitensporig teleurgesteld is, nu ze weet dat het een meisje wordt, schiet de bewoners ook in het verkeerde keelgat. „Ze mag blij zijn dat het gezond is” en „het is zielig voor de baby”, waren Chantal en Linda het met elkaar eens. De bewoners vragen zich inmiddels ook af of het zin heeft om Tanja te nomineren. Want de kijkers en de makers van het programma zullen haar toch ’binnen’ willen houden totdat het kindje geboren is, zo luidt hun conclusie. Ze vinden dat Tanja de sfeer negatief beïnvloedt. „Ze zuigt energie.” Hoe lang zal het duren voordat de bom barst, of Tanja tóch weggestemd wordt…?

Spermadonor
Het gepraat over Tanja en haar baby heeft bij de 40-jarige Chantal iets losgemaakt. De nog kinderloze office-manager heeft te kennen gegeven dat ze best een kind wil van een spermadonor. Menno (25) bood zich spontaan aan. Dit muisje gaat, Big Brother kennende, zeker nog een staartje krijgen…

Vanavond verlaat de eerste bewoner het huis. De strijd gaat tussen Menno, Rikkert, Ralph en Linda. Lieske was ook genomineerd, maar kreeg een ’wildcard’ en mag dus blijven zitten. Het zou kunnen dat Ralph en zijn ex Nathalie weer afscheid moeten nemen, maar eerst krijgen zij tijdens een intiem diner de kans om nog eens goed met elkaar te praten. Ook voor het prille liefdeskoppel Menno en Ingrid, die elkaar in het huis hebben ’gevonden’, staat een romantisch samenzijn gepland

Bron: Telegraaf 15-09-2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30618359
Net op de livestream, Tanja tegen Roel: "hé, heb je nog een sigaretje voor me"
Die sloerie rookt als een schoorsteen, ze is hoogzwanger!
Echt schandalig dit...
pi_30618413
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Net op de livestream, Tanja tegen Roel: "hé, heb je nog een sigaretje voor me"
Die sloerie rookt als een schoorsteen, ze is hoogzwanger!
Echt schandalig dit...
Joh
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 22:55:49 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30618504
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Net op de livestream, Tanja tegen Roel: "hé, heb je nog een sigaretje voor me"
Die sloerie rookt als een schoorsteen, ze is hoogzwanger!
Echt schandalig dit...
Nou dat zul je dan wel niet goed gezien hebben.
Tanja is hoogzwanger, die rookt echt niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30618732
Diep triest voor dat monstertje wat er straks wordt uitgerookt...
pi_30619523
Zo, Tanja steekt er nog eentje op nu
Beseft ze eigenlijk wel dat ze straks van een nicotinemonstertje gaat bevallen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')