Niet roken en drinken tot de bevalling??? Voor iedereenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:32 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik krijg nu steeds meer het idee dat er niet veel bijzonders is gebeurd in dat kamertje. Daarbij gok ik dat ze zo maf deden omdat ze zelf ook zenuwachtig waren rondom het gehele gebeuren.
quote:Stom misschien om te vertellen, maar ik heb een SMS naar 1010 gestuurd met "Ralph" , eerste keer dat ik zoiets doe, maar ik vind Ralph veel te sympathiek om hem morgen te laten gaan.
Bij deze roep ik sympathisanten op hetzelfde te doen.
Ik heb er in het weekend eentje gestuurd, toen kreeg ik een antwoord dat ik niet meer kon stemmen.quote:
Ikke wel gestemd op Ralph.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik moet al een half uur pissen, maar ik ben nog steeds niet gegaan
En ik weiger te smsen maar eik wil ik stiekum wel smsen voor Ralphmaar ik doe het toch niet.
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, die blijven lang weg.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
Menno en Ingrid zullen nu toch wel zo'n beetje klaar zijn?
Ja dat had ik ook alquote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb er in het weekend eentje gestuurd, toen kreeg ik een antwoord dat ik niet meer kon stemmen.![]()
Gister ineens een smsje "ja je hebt tussen .. en .. September gestemd, fout van ons, stem telt wel mee. BB".
Stelletje sukkels daar![]()
Die ligt vast te janken op der bedje.. Tsja ze staat niet in de belangstelling met het beantwoorden van belspelletjes vragen!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef marbe het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk, kan haar nergens traceren op de streams
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ben tocg naar beneden gerend. Sinas en broodjes gepakt. Naar boven gerend. Luiwammes kleding aangetrokken, slaapzak erbij..... en kijken maar!
Right...thats it!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet roken en drinken tot de bevalling??? Voor iedereen
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb er in het weekend eentje gestuurd, toen kreeg ik een antwoord dat ik niet meer kon stemmen.![]()
Gister ineens een smsje "ja je hebt tussen .. en .. September gestemd, fout van ons, stem telt wel mee. BB".
Stelletje sukkels daar![]()
En ik voelde me zo genaaid, normaal doe ik nooit aan zulke dingen mee, ik denk oke Ralph verdient wel 1 smsje, krijg je gewoon zo'n shit reactie.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook alstond "De lijnen zijn gesloten" of zoiets, erg vaag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |