ja daar was ze niet blij mee, die opmerking over verzorgsters waar hij een hekel aan heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 20:35 schreef EmjaY het volgende:
Dodelijke blik van Dido richting Rikkert![]()
wat een kneusje
ik niet hoor, wat heeft hij misdaan?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:37 schreef EmjaY het volgende:
Ik vind die Krikkert echt dodelijk irritantiedereen aan die tafel ook zo te zien.
Daarom mag Rikkert van mij ook morgen het huis verlaten. Hij voegt helemaal niets toe aan de rest van de BB bewoners.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:37 schreef EmjaY het volgende:
Ik vind die Krikkert echt dodelijk irritantiedereen aan die tafel ook zo te zien.
hahaha nee want dan komt uit wat voor roddel mutsen het allemaal zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef Tamaartje het volgende:
Dido zou Nathalie echt niet meer lief vinden als blijkt dat ze toch iets met Ralph heeft
nee, die zit het echt niet lekker, wat zal ze geweten aan hem knagen in dat koppiequote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Knurkie het volgende:
rob vind het niet leuk:)
hahaha ja zou echt een stunt zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahaha nee want dan komt uit wat voor roddel mutsen het allemaal zijn
Ehh...Tanja?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef CartWOman het volgende:
Het eten is op.
En wie zijn ze vergeten?![]()
Ja vaag...waarom zou je orders van Rob opvolgen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:40 schreef jessie het volgende:
Maar mag Joost nou niks van Rob zeggen of is het echt een "opdracht" van BB ?
Als je Tanja bedoeld.. die wilde zelf niets etenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef CartWOman het volgende:
Het eten is op.
En wie zijn ze vergeten?![]()
Die wilde niet, alleen een aardappel.quote:
nee voor de ober is eten appart gehouden die eet laterquote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die wilde niet, alleen een aardappel.
De ober.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |