Dan zou ze dat nog steeds in zijn gezicht kunnen zeggen in plaats van achter zijn rug om. Natte Lie is gewoon een achterbaks snolletje, als jij daar geen greintje kwaad in ziet zegt dat alleen iets over jouw ogenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
Groot gelijk met zijn pillen voor haar en nagels![]()
d'r zit ook een kareltje inquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoor, Kareltje, Ralphie en Roel bijvoorbeeld
Ik kijk naar haar via een rose bril...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zou ze dat nog steeds in zijn gezicht kunnen zeggen in plaats van achter zijn rug om. Natte Lie is gewoon een achterbaks snolletje, als jij daar geen greintje kwaad in ziet zegt dat alleen iets over jouw ogen
Waarom vind je haar precies egocentrisch???quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Sterkste staaltje egocentrisme van Tanja.
En Menno...ach, typisch mannenkwaaltje: niet willen kwetsen, lieve vrede willen bewaren, confrontatie vermijden.
Beetje onhandig aangepakt, maar kan me er niet over opwinden.
Ja, toch wel, in die zin dat ik bang ben dat er verder geen confrontatie zal volgen.
Ah, ze lacht, het gaat over haar.
Wat een vreselijk kutwijf is Tanja.![]()
![]()
![]()
Ingridquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Inca het volgende:
wie ligt der buiten te slapen dan?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Knurkie het volgende:
Bier in het washok!!!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom vind je haar precies egocentrisch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |