Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij neequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Het komt er gewoon op neer dat madame eist dat iedereen rekening met haar houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ziet bij veel bewoners dat ze geen rekening houden met andere mensen.
Sorry hoor, maar het moet even:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Menno zorgt natuurlijk wel voor leuk beeldmateriaal met Ingrid. Ze hebben er dan belang bij dat hij er dan in blijft. Ralph op zijn beurt vanwege Nath.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.
ik heb dat vreselijke dilemma ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef LuQas het volgende:
Ik weet niet op wie ik meer kots nu op Tanja of Menno, allebei echt tenenkrommend.
Inderdaad, hij moet niet vragen of het goed gaat met 'r. Schande.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij nee
Jij schakelt net in zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Tegen Joostquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Zei Menno nou Hé pik tegen Ingrid?![]()
ja en niet een keer volgends mijquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Vooral als ze naast dido zit dan geeft dat een heel mooi plaatjequote:
Misschien weet hij iets wat wij nog niet weten jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vooral als ze naast dido zit dan geeft dat een heel mooi plaatje![]()
Idd. Nathalie is een behoorlijk vals persoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.
zinnig gesprek tussen Ingrid en menno camera 3quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef PCaulfield het volgende:
Welke camera raden jullie aan?
Groot gelijk met zijn pillen voor haar en nagelsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.
aan haar outfit te zien wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Linda ligt nu bij Roel?
Als Tanja een huilbaby krijgt dan duwt ze dat kind op een gegeven moment wel een kussen in haar gezichtjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef Flakkie01 het volgende:
Ik hoop niet in de nabije toekomst iets te lezen over het zoveelste familiedrama, bij dat soort drama's stel ik me namelijk labiele mensen zoals Tanja voor![]()
Roel kroelt gewoon graagquote:
Ze is ook hele nachten op. Telkens een van de laatsten die naar bed gaat en een paar uur later heb je de kuthaan alweer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft ook last van een soort slaapziekte.....
Denk aan de nachtvoedingen de eerste tijd, wie gaat dat doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Tanja een huilbaby krijgt dan duwt ze dat kind op een gegeven moment wel een kussen in haar gezichtje
Je moet niet vergeten dat ze nu ook zwanger isquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft ook last van een soort slaapziekte.....
ach ze dwingt tijdens een huilbui wel een nanny of twee bij BB afquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Denk aan de nachtvoedingen de eerste tijd, wie gaat dat doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |