tot nu toe doen ze een half uurquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Hoelang moeten ze per persoon lopen?
Ik vind het wel grappig dat anderen, Tanja in dit geval, het niet eens doorhebben. Blijkbaar werkt het nog ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil bij deze wel even melden dat Menno van mij ook EXIT mag. Wat een meeprater is dat zeg. Gatverdamm.
gewoon een centerparks huisje voor haar en haar familie en een zak geldquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry maar ze weet toch waar ze aan begonnen is?
en ze zegt ook dat de mensen hier niet de mensen zijn waar ze in de buitenwereld voor gekozen zou hebben, dus daar gaat ze verder ook geen moeite voor doen...
wat verwachtte ze dan?
hoezo helaas... zo is hij al vanaf dag 1 en als hij nu niet weggestemd wordt gaat het nog heel lang duren want meneer heeft zich aardig ingedekt wat het nomineren betreft....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef LuQas het volgende:
Helemaal mee eens. Schijt in zijn broek om ook maar iets van een eigen mening te hebben, allemaal uit het oogpunt van populariteitsverlies... vreselijk...
Onvoorstelbaar idd dat ze hem tijdens dit gesprek zelfs niet even vraagt of hij bang is dathij er donderdag misschien wel uit moet. Wat een wijf is het tochquote:
Ach, ik merk dat jij je zondebok alweer gevonden hebt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Ja hoor, Tanja, jij bent heel volwassen, de rest niet
dat zou toch een van de eerste vragen zijn aan Mennoquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat ze hem tijdens dit gesprek zelfs niet even vraagt of hij bang is dathij er donderdag misschien wel uit moet. Wat een wijf is het toch
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef ruby het volgende:
Menno is heel begripvol gelukkig. Scheelt weer.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Menno, hoe vind jij het hier in het huis dan?"Geintje!
Tuurlijk want ze is zwanger en de rest niet (zo denkt ze dan) pffffffffffff dat word wat als die een kleine moet gaan opvoeden....owja tanja kids kunnen niet gelijk lopen ....mocht je het nog niet weten ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Ja hoor, Tanja, jij bent heel volwassen, de rest niet
ja, en nou spuug ik mijn thee uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef ruby het volgende:
Zelfs achter de computer zuigt Tanja de energie uit me.
Was sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
nee hij is aan het slijmen, de ...l... wat een slappe zak
Ff wachten tot ze 8 maanden zwanger is, keizersnee doen, kind laten adopteren door een leuk pleeggezin, Tanja wurgen, dat is helemaal niet ergquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en nou spuug ik mijn thee uit
je hebt nog gelijk ook, omg .... is een zwangere vrouw wurgen extra erg, of niet?
Nou, sommige bewoners maken zich misschien druk over hoe ze over komen, of ze deze ronde eruit vliegen, etc. Daar hoeft Tanja zich inderdaad geen zorgen om te maken. BB zal alles in hun macht doen om haar er in te houden. Ze hoeft zich zelfs niet druk te maken over haar financiele situatie na BB...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
Tanja: "ik maak me druk over hele andere dingen dan de meesten hier".
Menno: "Zoals wat?"
Tanja: "Ik kan niet echt een voorbeeld geven."
met een buik om 36 uur langquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Om de 6 uur een half uurtje lopen.
Dit is de weekopdracht?![]()
![]()
4500 euro was dat toch? Als je zelf opstapt krijg je dat nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
goed betaalde deelname zeg... ik wist serieus niets dat uitvallers ook geld krijgen!
Ik ben er voor om zodra het mogelijk is het kind doormiddel van een keizersnede ter wereld te laten komen en tanja dan voorgoed ergens op te sluiten... en dan ECHT BB... Helemaal alleen in een kamertje, met kussens aan de muur, camera erbij om te kijken eens in de zoveel tijd of ze nog leeft en natuurlijk een dwangbuis. Deze kamer natuurlijk geluidsdicht en ver weg van de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en nou spuug ik mijn thee uit
je hebt nog gelijk ook, omg .... is een zwangere vrouw wurgen extra erg, of niet?
startgeld is 4500 euro (krijgen ze niet bij een vrijwillige exit)quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
goed betaalde deelname zeg... ik wist serieus niets dat uitvallers ook geld krijgen!
ja een startbedrag en dagvergoedingquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef schatje het volgende:
Dit gesprekje zal morgen wel worden uitgezonden. Puntjes voor Menno.
![]()
![]()
![]()
voor zover ik weet is het 5000 bij exit door nominatie en dan een vergoeding voor de vaste lastenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
Mja het is wel vervelend, maar het is niet iets waar je nou echt een fout bij kan maken. Niemand die per ongeluk zijn buik afdoet ofzo. 100% slagingskans want dan lopen stelt ook niks voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
met een buik om 36 uur lang
niet douchen niet in het bubbelbad geen sex
Rikkert is leuk, maar je ziet hem op de streams ook nauwelijks moet ik bekennenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef LuQas het volgende:
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.
O en Tanja hoeft niet mee te doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
Mja het is wel vervelend, maar het is niet iets waar je nou echt een fout bij kan maken. Niemand die per ongeluk zijn buik afdoet ofzo. 100% slagingskans want dan lopen stelt ook niks voor.
Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij neequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Het komt er gewoon op neer dat madame eist dat iedereen rekening met haar houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ziet bij veel bewoners dat ze geen rekening houden met andere mensen.
Sorry hoor, maar het moet even:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Menno zorgt natuurlijk wel voor leuk beeldmateriaal met Ingrid. Ze hebben er dan belang bij dat hij er dan in blijft. Ralph op zijn beurt vanwege Nath.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.
ik heb dat vreselijke dilemma ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef LuQas het volgende:
Ik weet niet op wie ik meer kots nu op Tanja of Menno, allebei echt tenenkrommend.
Inderdaad, hij moet niet vragen of het goed gaat met 'r. Schande.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij nee
Jij schakelt net in zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Tegen Joostquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Zei Menno nou Hé pik tegen Ingrid?![]()
ja en niet een keer volgends mijquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Vooral als ze naast dido zit dan geeft dat een heel mooi plaatjequote:
Misschien weet hij iets wat wij nog niet weten jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vooral als ze naast dido zit dan geeft dat een heel mooi plaatje![]()
Idd. Nathalie is een behoorlijk vals persoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.
zinnig gesprek tussen Ingrid en menno camera 3quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef PCaulfield het volgende:
Welke camera raden jullie aan?
Groot gelijk met zijn pillen voor haar en nagelsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.
aan haar outfit te zien wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Linda ligt nu bij Roel?
Als Tanja een huilbaby krijgt dan duwt ze dat kind op een gegeven moment wel een kussen in haar gezichtjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef Flakkie01 het volgende:
Ik hoop niet in de nabije toekomst iets te lezen over het zoveelste familiedrama, bij dat soort drama's stel ik me namelijk labiele mensen zoals Tanja voor![]()
Roel kroelt gewoon graagquote:
Ze is ook hele nachten op. Telkens een van de laatsten die naar bed gaat en een paar uur later heb je de kuthaan alweer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft ook last van een soort slaapziekte.....
Denk aan de nachtvoedingen de eerste tijd, wie gaat dat doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Tanja een huilbaby krijgt dan duwt ze dat kind op een gegeven moment wel een kussen in haar gezichtje
Je moet niet vergeten dat ze nu ook zwanger isquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft ook last van een soort slaapziekte.....
ach ze dwingt tijdens een huilbui wel een nanny of twee bij BB afquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Denk aan de nachtvoedingen de eerste tijd, wie gaat dat doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |