Precies als mevrouw maar aandacht krijgt is zij in haar sas... Bah ik erger me echt dood aan Tanja misschien moet ze er dan toch maar in blijvenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:
Ja natuurlijk is Tanja happy nu, alles gaat over buiken, dus mevrouw krijgt aandacht.
Zegt toch genoeg als je dan alleen een grijns op je bek kan toveren.![]()
Yup, niemand heeft iets gezegd... Sterker nog, Tanja begon ineens leuk mee te doen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even gegeten en wat tv gekeken, dus get laatste uur geen streams gezien.
Als ik het goed begrijp was Joost te scheiterig om er over te beginnen aan tafel?
Oh my god.. geitenwollesokkenagoogquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Volhouden Tan, je doet het harstikke goed![]()
Je integreert iedere dag weer een stukje verder in de groep![]()
En als je moe bent, is het geen enkel probleem dat je ff gaat liggen![]()
Ik heb op Ralph gestemd. De eerste keer in mijn leven dat ik naar een programma SMS, maar om die meiden te stangen MOET Ralph erin blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Vooral de meiden zijn er zo van overtuigd dat Rikkert of Ralph eruit gaat donderdag, dat ik toch echt hoop dat het Menno of Linda wordt. Alleen al daarom
Dat was ook niet de bedoeling. Joost zou iets zeggen, maar die heeft het dus obgelooflijk laten afweten? Triest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yup, niemand heeft iets gezegd... Sterker nog, Tanja begon ineens leuk mee te doen....
dat denk ik inmiddels ook, totdat ze het zelf leuk gaat vinden natuurlijk:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef Sasami het volgende:
Precies als mevrouw maar aandacht krijgt is zij in haar sas... Bah ik erger me echt dood aan Tanja misschien moet ze er dan toch maar in blijven
Tanja met Hitler vergelijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Pinball het volgende:
Je kan wel voor de underdog zijn, maar dan moet je wel echt een underdog uitzoeken.
Wat jij nu heldhaftig probeert is Hitler verdedigen omdat iedereen zo'n hekel aan hem heeft.
"Geeft niks hoor Adolf, dat mensen jou niet aardig vinden. Het zijn er elke dag wat minder."
Na het eten stond iedereen op en ging z'n eigen weg... Ik neem het Joost dan ook niet kwalijk dat hij er niet meer over begonnen is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling. Joost zou iets zeggen, maar die heeft het dus obgelooflijk laten afweten? Triest.
[gevaarlijke grap mode]quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja met Hitler vergelijken.... Dat is een nieuwe
Nou dat is niet helemaal waar. Rob ging volgens mij gewoon zonder overleg een kort gesprek aan met Tanja, en zei daarna tegen iedereen. Laat maar jongen, het is goed. of iets in die richitngquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling. Joost zou iets zeggen, maar die heeft het dus obgelooflijk laten afweten? Triest.
En Rob heeft het verziekt door even bij Tanja de daddy cool te gaan uithangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee de ver-assing war er vanaf.. niet de ver-gassing!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[gevaarlijke grap mode]
Hitler vergaste toch ook mensen?
[/gevaarlijke grap mode]
thanx man!! Vergat door dit gezever spontaan mijn tv aan te zetten. Deze Romario gaat naar oude cloep kijken!! Bb-bewoners allemaal vriendelijk de ziekte gewenst, stelletje blauwhelmen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wow, i'm on a role...:9
En nu ga ik PSV kijken...
O en Mr Incredible bug me ff als er wat gebeurd
En wat dan nog als hij iets gezegd heeft?! Hij is dan tenminste niet zo achterbaks als de rest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Na het eten stond iedereen op en ging z'n eigen weg... Ik neem het Joost dan ook niet kwalijk dat hij er niet meer over begonnen is.
Overigens heeft ROB nog wel iets tegen Tanja gezegdDat ze wat meer mee moest doen met de rest en zichzelf niet af moest zonderen. Hij wist niets van de afspraak natuurlijk, maar Tanja deed ná dit (privé-gesprekje) ineens even leuk mee met de rest
![]()
volgens mij is ze daar af en toe "dj" of meer een "dr love"quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef BlaBlub het volgende:
Heey wat heeft Nathalie nou weer met fresh fm ?? Zat ff niet op te letten, maar ze vraagt nu of Roel daar wil langs komen..
ze heeft daar een love/sex collum ofzo nana-lovequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef BlaBlub het volgende:
Heey wat heeft Nathalie nou weer met fresh fm ?? Zat ff niet op te letten, maar ze vraagt nu of Roel daar wil langs komen..
Ik heb lang gezocht naar een historische crackhoer die zich zwanger liet palen door een negert, het BB-huis inging en haar kind gerookt ter wereld wilde brengen, maar alleen als het een meisje was, en verder schijt had aan iedereen behalve zichzelf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Tanja met Hitler vergelijken.... Dat is een nieuwe
Donald en Katrien Duck.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
Nathalie werkt met allemaal mensen uit de feestwereld....
Gelukkig laat ze nog net niet miljoenen mensen vermoorden, dat scheelt dan nog.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb lang gezocht naar een historische crackhoer die zich zwanger liet palen door een negert, het BB-huis inging en haar kind gerookt ter wereld wilde brengen, maar alleen als het een meisje was, en verder schijt had aan iedereen behalve zichzelf.
Die waren er niet echt veel, dus vandaar een vrij universeel gehaat persoon.
Ze is zelf net zo'n katrien duck.... mén wat is dat mens irritant.quote:
Wauw ferme taal!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb lang gezocht naar een historische crackhoer die zich zwanger liet palen door een negert, het BB-huis inging en haar kind gerookt ter wereld wilde brengen, maar alleen als het een meisje was, en verder schijt had aan iedereen behalve zichzelf.
Die waren er niet echt veel, dus vandaar een vrij universeel gehaat persoon.
Denk eerder dat veel mensen Tanja willen vermoorden, of haar babyquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig laat ze nog net niet miljoenen mensen vermoorden, dat scheelt dan nog.
Misschien ook wel miloenen jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat veel mensen Tanja willen vermoorden, of haar baby
Ja gewoon nu ineens 'de stem'quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Mag Rob exit? Ah toe dan, ah toe dan, ah toe dan!!
Nog steeds niks... ik ga ook PSV kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wow, i'm on a role...:9
En nu ga ik PSV kijken...
O en Mr Incredible bug me ff als er wat gebeurd
en was Ingrid het daarmee eens?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:04 schreef Michelle-74 het volgende:
Als Ingrid en Rob samen genomineerd zouden zijn dan zou Rob nooit eruit gestemd worden, aldus Rob.
Wat een eigendunk!
Ze haalde haar schouders op en meende volgens mij dat hij een grapje maakte.quote:
ik ga ff bel te goed opwaarderen smsen zal ik om die sukkel er uit te krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Mag Rob exit? Ah toe dan, ah toe dan, ah toe dan!!
Ingrid is nogal Rob groupie, of ze doet alsof maar ze is atlijd vreselijk aan het ja-knikken als hij weer eens uitlegt hoe ze inelkaar zit....aan de hand van wat voorbeelden over hemzelf uiteraard....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:08 schreef Michelle-74 het volgende:
Ze haalde haar schouders op en meende volgens mij dat hij een grapje maakte.
Maar het Been was bloedserieus![]()
Ja!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme BB DOE IETS!!!!!
Zorg dat ze elkaar de hersens inslaan, zet ze op rantsoen, zend de nominatiestukjes uit... Maakt me niet uit wat maar DOE IETS om de boel wat minder beleefd te maken.
Nee. Roel is naar de dbk geweest om te vragen hoe het nou zat, BB: "BB vergeet nooit iets".quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Wup het volgende:
heeft Tanja nou al een opdracht?
gisteren avond was ze al veren in zn kont aan het steken omdat iedereen zijn manier van nomineren zo geweldig vondquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Ingrid is nogal Rob groupie, of ze doet alsof maar ze is atlijd vreselijk aan het ja-knikken als hij weer eens uitlegt hoe ze inelkaar zit....aan de hand van wat voorbeelden over hemzelf uiteraard....
vandaar dat ik me het afvroeg.....
Sjankwal een spreekverbod van 48 uur geven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme BB DOE IETS!!!!!
Zorg dat ze elkaar de hersens inslaan, zet ze op rantsoen, zend de nominatiestukjes uit... Maakt me niet uit wat maar DOE IETS om de boel wat minder beleefd te maken.
Ik zie ze echt al in de jacuzzi dat doen, niets is te gekquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:16 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
En welke gek verzint die weekopdrachten?
Eerst fietsen, nu lopen, whats next? Zwemmen?
Wahahah zou wel cool zijn, je hebt van die zwembaden die je in huis kan plaatsen waar je tegen de stroom in kan zwemmen. Moeten ze ze hele tijd zo hard blijven zwemmen zonder de kant te raken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:16 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Tja en dan gaat Tanja weer over de flos waarna moeders weer naar Aalsmeer gehaald moet worden....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:17 schreef J-net het volgende:
volgende weekopdracht: verplicht 24 uur zwangerschapsgym voor Tanja en de andere 13 (dan 12) bewoners moeten haar daar bij ondersteuenen.
dat kan Tanja niet ze kon vanmorgen al niet het half uur volhouden laat staan 24 uurquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:17 schreef J-net het volgende:
volgende weekopdracht: verplicht 24 uur zwangerschapsgym voor Tanja en de andere 13 (dan 12) bewoners moeten haar daar bij ondersteuenen.
36 uur in de jacuzzi zitten met zn allenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:16 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
dan wel met genoeg drankquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
36 uur in de jacuzzi zitten met zn allen
Ja, dat zouden ze toch gaan besprekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef Michelle-74 het volgende:
Ik ben nog steeds afwachtende van "Het Gesprek".... of heb ik dat gemist?
*Terug in de saai modus*
over de nominaties dat Menno er misschien uit moet en dat ze dan overstuur zal zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Wup het volgende:
Chantal is weer aan het roddelen maar ik weet niet over wie?
Ralphquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Knurkie het volgende:
door wie was Menno ook alweer genomineerd?
Misschien zit Tanja's moeder wel ter standby nog steeds in dat huisjequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja en dan gaat Tanja weer over de flos waarna moeders weer naar Aalsmeer gehaald moet worden....![]()
aha dankquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef Knurkie het volgende:
over de nominaties dat Menno er misschien uit moet en dat ze dan overstuur zal zijn
En iedereen verplicht naaktquote:
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Er komt geen gesprek meer vanavond.... Iedereen is alweer teruggekrabbeld.
Die moeder is ook een raar iemand, ze zegt tegeen tanja dat ze dik is en dat ze een dikke kont heeft... Daar ben je klaar mee dan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:19 schreef J-net het volgende:
Tanja zal wel niet bijdraaien... dit is dr aard en daarom heeft dr moeder haar denk ik ook opgegeven voor BB in de hoop dat ze wat meer zou gaan doen dan thuis......maar helaas dat is mislukt.... jah ze slaapt meer en ze zeikt meer en ze huilt meer.....
Rikkertquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Wup het volgende:
Chantal is weer aan het roddelen maar ik weet niet over wie?
ja tanja heeft het natuurlijk niet helemaal alleen van zichzelf......quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die moeder is ook een raar iemand, ze zegt tegeen tanja dat ze dik is en dat ze een dikke kont heeft... Daar ben je klaar mee dan...![]()
fokkers stemmen ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ze zijn allemaal zooo bang om negatief over te komen. Ze zijn er te bang voor om weggestemd te worden.
Terwijl diegene die eens hardop de waarheid vertelt de held van Fok! zal gaan worden, diegene zal een cultheld worden, jaren later zal er nog over gesproken worden...
Toch jammer dat we geen boodschappen aan de bewoners kunnen doorgeven.![]()
jammer voor ons ligt ze wel goed in de groepquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is echt dóóóódsbang dat ze een keer genomineerd wordt óf nog erger: dat ze er snel uit moet.
Deed ik net ook al met Rob met zijn sprookjesquote:
Menno en Rikkert komen ook niet echt in beeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Streamers zijn dol op Ralph, maar hij wordt op tv niet echt goed neergezet.... Kan dus best nog wel lastig voor 'm worden.
Die was bij mij de hele tijd al uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deed ik net ook al met Rob met zijn sprookjes
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
Chantal: laat mij dan lekker bescheiden zijn
Dat ze op tv dik leek. Ze zei er volgens Tanja ook bij dat het in het echt meeviel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Bocaj het volgende:
Die moeder is ook een raar iemand, ze zegt tegeen tanja dat ze dik is en dat ze een dikke kont heeft... Daar ben je klaar mee dan...![]()
nouja, lachen, dat wat er voor door gaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Damn, wat is dat lachen van Chantal erg
Krijg er de kriebels van...
* mute knop indrukt *
Heb speciale software geinstalleerd om alle nare geluiden uit het huis tegen te houden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Damn, wat is dat lachen van Chantal erg
Krijg er de kriebels van...
* mute knop indrukt *
zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:25 schreef schatje het volgende:
Chantal zei dat het voor Menno een zure appel moet zijn als ie eruit moet. Dit omdat hij zeker van zijn zaak is. En dat het dan een goede les voor hem is.
Daar heeft ze wel gelijk in.
Ik heb voor 1x principes opzij gezet en op Ralph gestemd. Gewoon omdat hij moet blijven.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Heb speciale software geinstalleerd om alle nare geluiden uit het huis tegen te houden.
Rob,fluiten,lachen,suf gelul etc etc
maar nu hoor ik niks meer![]()
Ja, dat heb ik ook gehoord. Maar daarna vertelde ze wat ik aanhaalde. Ingrid zei verder dat er dan wel vrienden zijn om hem om te vangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ik hoorde haar wel vertellen dat hij zich zo goed had voorbereid en allemaal boeken had gelezen enzo en dat de rest er zomaar onvoorbereid ingedoken was; + toen begreep ik dat het over Menno had.
zou ze doorhebben dat ze zichzelf niet populair maakt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef Knurkie het volgende:
Tanja: het kan mij niet schelen of het een jongen of een meisje is
Tanja heeft (in mijn ogen dan) 1 gave en dat is alles recht praten wat krom isquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef Uiruru het volgende:
[..]
zou ze doorhebben dat ze zichzelf niet populair maakt?
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef johanvonnie het volgende:
Toch maar naar aalsmeer met z'n alle, roepen aan de poort.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:35 schreef jessie het volgende:
Ze denkt er elke seconde nog aan. Maar ze kan t wel beter verbergen!!!
Jaloers op Tanja??quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat de meesten al jalours zijn op haar en daarom zo negatief over haar doen. Kinderloze meiden en gozers met grote bekken die nog geen varken kunnen bezwangeren.
je hebt het gelukkig niet over mij ik heb een dochter en ben zwanger van de 2e en kan me dus erg goed in een mede a.s. moeder verplaatstenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kinderloze meiden met grote bekken
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.quote:
Ja bij het stoeien met Roelquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef jessie het volgende:
Heeft ze iets van Kung Fu laten zien?
ja wil je screens?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef jessie het volgende:
Heeft ze iets van Kung Fu laten zien?
Of het zijn voorspelbare bijverschijnselen van een zwangerschapquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Alles wat de verloskundige aangeeft wat ze kan krijgen, heeft ze de volgende dag : IMHO de definitie van een hypochonder....
Die gozers hier zijn niet zo stom om een achterlijk wijf te neuken zonder voorbehoedsmiddelen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.
Denk dat de meesten al jalours zijn op haar en daarom zo negatief over haar doen. Kinderloze meiden en gozers met grote bekken die nog geen varken kunnen bezwangeren.
Haar woorden he, niet de mijnequote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.
nou er is wel een groot verschil, Menno zit of te slijmen, of uit te horen en Rob zit een mening op te dringenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.
Ehhhh is dat verantwoordquote:
Alleen bij Rob ligt het er net iets minder bovenop , toch nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
I second you; Hij gaat het later naar de dames toe aangeven, geeft hem weer wat "macht"quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Zal hij wel in zijn boek gelezen hebben.quote:
Nee, ze wilden met z'n allen Tanja vragen waarom ze zo afzijdig is maar het komt er niet van....quote:
de puf lessen zijn juist om de pijn te verminderen........quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja geeft aan dat ze zichzelf voor de gek heeft gehouden, met dat verhaal over het geslacht, maar dat blijkt een psychologisch truckje te zijn om haar af te leiden van angst voor de pijn. Dat ze kan nadenken over de verrassing van het geslacht, en zodoende niet hoeft na te denken over de pijn die haar staat te wachten.
Datzelfde principe heeft ze bij die zwangerschapstraining. De confrontatie met de pijn die haar te wachten staat, vind ze moeilijk. Makkelijker is er niet over te denken, en het als het zover is op haar af te laten komen.
Ik kan haar gedachtengang volgen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef BlaBlub het volgende:
Menno kan echt goed meelullen met TanjaZo'n gesprek is echt het ideale moment om aan te geven dat de groep het jammer vond dat ze niet meedeed met de pufles etc. Beetje jammer Menno!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.
Helemaal mee eens. Schijt in zijn broek om ook maar iets van een eigen mening te hebben, allemaal uit het oogpunt van populariteitsverlies... vreselijk...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil bij deze wel even melden dat Menno van mij ook EXIT mag. Wat een meeprater is dat zeg. Gatverdamm.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Menno, hoe vind jij het hier in het huis dan?"Geintje!
die is goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
zie er tegen op a.s. donderdag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Please, ze zegt dingen die ze al 30 keer heeft gezegdquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef kiefie het volgende:
Menno is op dit moment aan het praten met Tanja en vraagt heel veel aan haar. Hij krijgt ook heel veel antwoorden van haar los. Ze geeft zich echt "bloot". En geeft eerlijke antwoorden. Ik heb nog niet eerder zoveel woorden achter elkaar van haar gehoord.
sorry maar ze weet toch waar ze aan begonnen is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef Michelle-74 het volgende:
Als Tanja er over drie weken nog inzit gaat ze aan BB vragen of ze apart mag slapen want ze heeft haar rust hard nodig!!
tot nu toe doen ze een half uurquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Hoelang moeten ze per persoon lopen?
Ik vind het wel grappig dat anderen, Tanja in dit geval, het niet eens doorhebben. Blijkbaar werkt het nog ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil bij deze wel even melden dat Menno van mij ook EXIT mag. Wat een meeprater is dat zeg. Gatverdamm.
gewoon een centerparks huisje voor haar en haar familie en een zak geldquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry maar ze weet toch waar ze aan begonnen is?
en ze zegt ook dat de mensen hier niet de mensen zijn waar ze in de buitenwereld voor gekozen zou hebben, dus daar gaat ze verder ook geen moeite voor doen...
wat verwachtte ze dan?
hoezo helaas... zo is hij al vanaf dag 1 en als hij nu niet weggestemd wordt gaat het nog heel lang duren want meneer heeft zich aardig ingedekt wat het nomineren betreft....quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef LuQas het volgende:
Helemaal mee eens. Schijt in zijn broek om ook maar iets van een eigen mening te hebben, allemaal uit het oogpunt van populariteitsverlies... vreselijk...
Onvoorstelbaar idd dat ze hem tijdens dit gesprek zelfs niet even vraagt of hij bang is dathij er donderdag misschien wel uit moet. Wat een wijf is het tochquote:
Ach, ik merk dat jij je zondebok alweer gevonden hebt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Ja hoor, Tanja, jij bent heel volwassen, de rest niet
dat zou toch een van de eerste vragen zijn aan Mennoquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd dat ze hem tijdens dit gesprek zelfs niet even vraagt of hij bang is dathij er donderdag misschien wel uit moet. Wat een wijf is het toch
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef ruby het volgende:
Menno is heel begripvol gelukkig. Scheelt weer.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Tuurlijk want ze is zwanger en de rest niet (zo denkt ze dan) pffffffffffff dat word wat als die een kleine moet gaan opvoeden....owja tanja kids kunnen niet gelijk lopen ....mocht je het nog niet weten ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Ja hoor, Tanja, jij bent heel volwassen, de rest niet
ja, en nou spuug ik mijn thee uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef ruby het volgende:
Zelfs achter de computer zuigt Tanja de energie uit me.
Was sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
nee hij is aan het slijmen, de ...l... wat een slappe zak
Ff wachten tot ze 8 maanden zwanger is, keizersnee doen, kind laten adopteren door een leuk pleeggezin, Tanja wurgen, dat is helemaal niet ergquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en nou spuug ik mijn thee uit
je hebt nog gelijk ook, omg .... is een zwangere vrouw wurgen extra erg, of niet?
Nou, sommige bewoners maken zich misschien druk over hoe ze over komen, of ze deze ronde eruit vliegen, etc. Daar hoeft Tanja zich inderdaad geen zorgen om te maken. BB zal alles in hun macht doen om haar er in te houden. Ze hoeft zich zelfs niet druk te maken over haar financiele situatie na BB...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
Tanja: "ik maak me druk over hele andere dingen dan de meesten hier".
Menno: "Zoals wat?"
Tanja: "Ik kan niet echt een voorbeeld geven."
met een buik om 36 uur langquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Om de 6 uur een half uurtje lopen.
Dit is de weekopdracht?![]()
![]()
4500 euro was dat toch? Als je zelf opstapt krijg je dat nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
goed betaalde deelname zeg... ik wist serieus niets dat uitvallers ook geld krijgen!
Ik ben er voor om zodra het mogelijk is het kind doormiddel van een keizersnede ter wereld te laten komen en tanja dan voorgoed ergens op te sluiten... en dan ECHT BB... Helemaal alleen in een kamertje, met kussens aan de muur, camera erbij om te kijken eens in de zoveel tijd of ze nog leeft en natuurlijk een dwangbuis. Deze kamer natuurlijk geluidsdicht en ver weg van de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en nou spuug ik mijn thee uit
je hebt nog gelijk ook, omg .... is een zwangere vrouw wurgen extra erg, of niet?
startgeld is 4500 euro (krijgen ze niet bij een vrijwillige exit)quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
goed betaalde deelname zeg... ik wist serieus niets dat uitvallers ook geld krijgen!
ja een startbedrag en dagvergoedingquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef schatje het volgende:
Dit gesprekje zal morgen wel worden uitgezonden. Puntjes voor Menno.
![]()
![]()
![]()
voor zover ik weet is het 5000 bij exit door nominatie en dan een vergoeding voor de vaste lastenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef LuQas het volgende:
Mja het is wel vervelend, maar het is niet iets waar je nou echt een fout bij kan maken. Niemand die per ongeluk zijn buik afdoet ofzo. 100% slagingskans want dan lopen stelt ook niks voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
met een buik om 36 uur lang
niet douchen niet in het bubbelbad geen sex
Rikkert is leuk, maar je ziet hem op de streams ook nauwelijks moet ik bekennenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef LuQas het volgende:
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.
O en Tanja hoeft niet mee te doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
Mja het is wel vervelend, maar het is niet iets waar je nou echt een fout bij kan maken. Niemand die per ongeluk zijn buik afdoet ofzo. 100% slagingskans want dan lopen stelt ook niks voor.
Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij neequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Het komt er gewoon op neer dat madame eist dat iedereen rekening met haar houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ziet bij veel bewoners dat ze geen rekening houden met andere mensen.
Sorry hoor, maar het moet even:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Menno zorgt natuurlijk wel voor leuk beeldmateriaal met Ingrid. Ze hebben er dan belang bij dat hij er dan in blijft. Ralph op zijn beurt vanwege Nath.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat BB er op uit is om Rikkert uit huis te krijgen donderdag. Er is volgens mij nog nauwelijks iets van hem uitgezonden, wordt stelselmatig door Hummie en co genegeerd. Helaas.
ik heb dat vreselijke dilemma ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef LuQas het volgende:
Ik weet niet op wie ik meer kots nu op Tanja of Menno, allebei echt tenenkrommend.
Inderdaad, hij moet niet vragen of het goed gaat met 'r. Schande.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zolang Ralph niks doet, letterlijk, zit er geen schijntje kwaad bij nee
Jij schakelt net in zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Die Nathalie begin ik steeds leuker te vinden... Zit geen schijntje kwaad bij!![]()
Tegen Joostquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Zei Menno nou Hé pik tegen Ingrid?![]()
ja en niet een keer volgends mijquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Vooral als ze naast dido zit dan geeft dat een heel mooi plaatjequote:
Misschien weet hij iets wat wij nog niet weten jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vooral als ze naast dido zit dan geeft dat een heel mooi plaatje![]()
Idd. Nathalie is een behoorlijk vals persoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.
zinnig gesprek tussen Ingrid en menno camera 3quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef PCaulfield het volgende:
Welke camera raden jullie aan?
Groot gelijk met zijn pillen voor haar en nagelsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, en ze komt ook intens sympathiek over wanneer ze achter Ralphs rug om zijn toiletspullen belachelijk maakt.
aan haar outfit te zien wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Linda ligt nu bij Roel?
Als Tanja een huilbaby krijgt dan duwt ze dat kind op een gegeven moment wel een kussen in haar gezichtjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef Flakkie01 het volgende:
Ik hoop niet in de nabije toekomst iets te lezen over het zoveelste familiedrama, bij dat soort drama's stel ik me namelijk labiele mensen zoals Tanja voor![]()
Roel kroelt gewoon graagquote:
Ze is ook hele nachten op. Telkens een van de laatsten die naar bed gaat en een paar uur later heb je de kuthaan alweer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft ook last van een soort slaapziekte.....
Denk aan de nachtvoedingen de eerste tijd, wie gaat dat doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Tanja een huilbaby krijgt dan duwt ze dat kind op een gegeven moment wel een kussen in haar gezichtje
Je moet niet vergeten dat ze nu ook zwanger isquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft ook last van een soort slaapziekte.....
ach ze dwingt tijdens een huilbui wel een nanny of twee bij BB afquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Denk aan de nachtvoedingen de eerste tijd, wie gaat dat doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |