Rikkertquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Wup het volgende:
Chantal is weer aan het roddelen maar ik weet niet over wie?
ja tanja heeft het natuurlijk niet helemaal alleen van zichzelf......quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die moeder is ook een raar iemand, ze zegt tegeen tanja dat ze dik is en dat ze een dikke kont heeft... Daar ben je klaar mee dan...![]()
fokkers stemmen ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ze zijn allemaal zooo bang om negatief over te komen. Ze zijn er te bang voor om weggestemd te worden.
Terwijl diegene die eens hardop de waarheid vertelt de held van Fok! zal gaan worden, diegene zal een cultheld worden, jaren later zal er nog over gesproken worden...
Toch jammer dat we geen boodschappen aan de bewoners kunnen doorgeven.![]()
jammer voor ons ligt ze wel goed in de groepquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is echt dóóóódsbang dat ze een keer genomineerd wordt óf nog erger: dat ze er snel uit moet.
Deed ik net ook al met Rob met zijn sprookjesquote:
Menno en Rikkert komen ook niet echt in beeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Streamers zijn dol op Ralph, maar hij wordt op tv niet echt goed neergezet.... Kan dus best nog wel lastig voor 'm worden.
Die was bij mij de hele tijd al uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deed ik net ook al met Rob met zijn sprookjes
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
Chantal: laat mij dan lekker bescheiden zijn
Dat ze op tv dik leek. Ze zei er volgens Tanja ook bij dat het in het echt meeviel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Bocaj het volgende:
Die moeder is ook een raar iemand, ze zegt tegeen tanja dat ze dik is en dat ze een dikke kont heeft... Daar ben je klaar mee dan...![]()
nouja, lachen, dat wat er voor door gaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Damn, wat is dat lachen van Chantal erg
Krijg er de kriebels van...
* mute knop indrukt *
Heb speciale software geinstalleerd om alle nare geluiden uit het huis tegen te houden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Damn, wat is dat lachen van Chantal erg
Krijg er de kriebels van...
* mute knop indrukt *
zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:25 schreef schatje het volgende:
Chantal zei dat het voor Menno een zure appel moet zijn als ie eruit moet. Dit omdat hij zeker van zijn zaak is. En dat het dan een goede les voor hem is.
Daar heeft ze wel gelijk in.
Ik heb voor 1x principes opzij gezet en op Ralph gestemd. Gewoon omdat hij moet blijven.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Heb speciale software geinstalleerd om alle nare geluiden uit het huis tegen te houden.
Rob,fluiten,lachen,suf gelul etc etc
maar nu hoor ik niks meer![]()
Ja, dat heb ik ook gehoord. Maar daarna vertelde ze wat ik aanhaalde. Ingrid zei verder dat er dan wel vrienden zijn om hem om te vangen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ik hoorde haar wel vertellen dat hij zich zo goed had voorbereid en allemaal boeken had gelezen enzo en dat de rest er zomaar onvoorbereid ingedoken was; + toen begreep ik dat het over Menno had.
zou ze doorhebben dat ze zichzelf niet populair maakt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef Knurkie het volgende:
Tanja: het kan mij niet schelen of het een jongen of een meisje is
Tanja heeft (in mijn ogen dan) 1 gave en dat is alles recht praten wat krom isquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef Uiruru het volgende:
[..]
zou ze doorhebben dat ze zichzelf niet populair maakt?
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef johanvonnie het volgende:
Toch maar naar aalsmeer met z'n alle, roepen aan de poort.
hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:35 schreef jessie het volgende:
Ze denkt er elke seconde nog aan. Maar ze kan t wel beter verbergen!!!
Jaloers op Tanja??quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat de meesten al jalours zijn op haar en daarom zo negatief over haar doen. Kinderloze meiden en gozers met grote bekken die nog geen varken kunnen bezwangeren.
je hebt het gelukkig niet over mij ik heb een dochter en ben zwanger van de 2e en kan me dus erg goed in een mede a.s. moeder verplaatstenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kinderloze meiden met grote bekken
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.quote:
Ja bij het stoeien met Roelquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef jessie het volgende:
Heeft ze iets van Kung Fu laten zien?
ja wil je screens?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef jessie het volgende:
Heeft ze iets van Kung Fu laten zien?
Of het zijn voorspelbare bijverschijnselen van een zwangerschapquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Alles wat de verloskundige aangeeft wat ze kan krijgen, heeft ze de volgende dag : IMHO de definitie van een hypochonder....
Die gozers hier zijn niet zo stom om een achterlijk wijf te neuken zonder voorbehoedsmiddelen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.
Denk dat de meesten al jalours zijn op haar en daarom zo negatief over haar doen. Kinderloze meiden en gozers met grote bekken die nog geen varken kunnen bezwangeren.
Haar woorden he, niet de mijnequote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.
nou er is wel een groot verschil, Menno zit of te slijmen, of uit te horen en Rob zit een mening op te dringenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
Menno doet eigenlijk hetzelfde als Rob, van die een op een gesprekjes, met veel 'belangstelling', puur uit strategie.
Ehhhh is dat verantwoordquote:
Alleen bij Rob ligt het er net iets minder bovenop , toch nogquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
I second you; Hij gaat het later naar de dames toe aangeven, geeft hem weer wat "macht"quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Zal hij wel in zijn boek gelezen hebben.quote:
Nee, ze wilden met z'n allen Tanja vragen waarom ze zo afzijdig is maar het komt er niet van....quote:
de puf lessen zijn juist om de pijn te verminderen........quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja geeft aan dat ze zichzelf voor de gek heeft gehouden, met dat verhaal over het geslacht, maar dat blijkt een psychologisch truckje te zijn om haar af te leiden van angst voor de pijn. Dat ze kan nadenken over de verrassing van het geslacht, en zodoende niet hoeft na te denken over de pijn die haar staat te wachten.
Datzelfde principe heeft ze bij die zwangerschapstraining. De confrontatie met de pijn die haar te wachten staat, vind ze moeilijk. Makkelijker is er niet over te denken, en het als het zover is op haar af te laten komen.
Ik kan haar gedachtengang volgen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef BlaBlub het volgende:
Menno kan echt goed meelullen met TanjaZo'n gesprek is echt het ideale moment om aan te geven dat de groep het jammer vond dat ze niet meedeed met de pufles etc. Beetje jammer Menno!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is net zo'n uitspraak als dat ze vanmiddag zeiden met Tanja te gaan kletsen. Grote bek, zoals de meesten hier ook trouwens. En dan je woord niet nakomen.
Helemaal mee eens. Schijt in zijn broek om ook maar iets van een eigen mening te hebben, allemaal uit het oogpunt van populariteitsverlies... vreselijk...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil bij deze wel even melden dat Menno van mij ook EXIT mag. Wat een meeprater is dat zeg. Gatverdamm.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Menno, hoe vind jij het hier in het huis dan?"Geintje!
die is goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
zie er tegen op a.s. donderdag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Please, ze zegt dingen die ze al 30 keer heeft gezegdquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:41 schreef kiefie het volgende:
Menno is op dit moment aan het praten met Tanja en vraagt heel veel aan haar. Hij krijgt ook heel veel antwoorden van haar los. Ze geeft zich echt "bloot". En geeft eerlijke antwoorden. Ik heb nog niet eerder zoveel woorden achter elkaar van haar gehoord.
sorry maar ze weet toch waar ze aan begonnen is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:44 schreef Michelle-74 het volgende:
Als Tanja er over drie weken nog inzit gaat ze aan BB vragen of ze apart mag slapen want ze heeft haar rust hard nodig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |